Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Μήνυμα του Υποψήφιου Περιφερειακού Συμβούλου Βοιωτίας κ. Γιώργου Σκλάβου


Φίλες και Φίλοι,

Γεννήθηκα στις 18 Νοεμβρίου του 1983. Γονείς μου είναι ο Θανάσης Σκλάβος και η Λαμπρινή Λιάκου, οικονομολόγοι και οι δύο. Έχω μία αδερφή, τη Σωτηρία (Σίσσυ) Σκλάβου, καθηγήτρια φυσικής αγωγής.Μεγάλωσα στη Λιβαδειά, πήγα στο 4o Γυμνάσιο και στο 2ο Λύκειο Λιβαδειάς.Σπούδασα στη σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του ΑΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ με ειδίκευση στη Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων.Οι εκλογές αυτές σηματοδοτούν μια προοδευτική μεταρρύθμιση, που αλλάζει ριζικά το χάρτη της χώρας και φέρνει την άσκηση εξουσίας πιο κοντά στους πολίτες.Συμμετέχω στον συνδυασμό ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ του Κλέαρχου Περγαντά με τον ενθουσιασμό του νέου ανθρώπου, τις ιδέες, τις προτάσεις και με πολλή όρεξη για δουλειά.Η Βοιωτία είναι ο τόπος μου και τον αγαπώ.Μένω εδώ. Δουλεύω εδώ, ζω εδώ.Πιστεύω ότι αυτός ο τόπος έχει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης.Θεωρώ πως σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία οι νέοι άνθρωποι (γιατί ένας από αυτούς είμαι και εγώ), πρέπει να κινητοποιηθούμε και να δουλέψουμε για όλα εκείνα που μας απασχολούν και για να δούμε τον τόπο μας να διακρίνεται.Δεν αντιμετωπίζω την πολιτική ως επάγγελμα. Είμαι 27 χρόνων και εργάζομαι από το 2001, παράλληλα με τις σπουδές μου, γιατί πιστεύω ότι η οικονομική ανεξαρτησία που προκύπτει από την εργασία αποτελεί προϋπόθεση για να ασχοληθεί κάποιος με την πολιτική και ταυτόχρονα παρέχει ανεξαρτησία από κάθε είδους πιέσεις.Θα προσπαθήσω για όλα εκείνα που απασχολούν εσάς, τους πολίτες της Βοιωτίας, ιδιαίτερα τους νέους . Γιατί γνωρίζω πολύ καλά για ένα νέο παιδί τι σημαίνει να αναζητά εργασία.Θέλω να είμαι χρήσιμος για όλους εσάς, τους πολίτες της Βοιωτίας.Σας ζητώ στις 7 Νοεμβρίου να μου δώσετε την ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε, μαζί, όσα ονειρεύομαι για τον τόπο που αγαπώ.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΛΑΒΟΣ
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Βοιωτίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: