Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Για να γνωρίσετε καλύτερα τον Ευθύμιο Χριστοδούλου, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος στο Κεντρικό του Δήμου Ορχομενού


Αγαπητές συνδημότισσες – αγαπητοί συνδημότες,
Οι δημοτικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου πλησιάζουν. Καλούμαστε λοιπόν να εκλέξουμε τη δημοτική αρχή που θα εφαρμόσει μια φιλόδοξη διοικητική μεταρρύθμιση. Το σχέδιο «Καλλικράτης», σύμφωνα με το οποίο ο Δήμος Ορχομενού θα απλώνεται από τον Άγιο Δημήτριο και το Διόνυσο μέχρι το Ακραίφνιο και το Κόκκινο. Μια μεταρρύθμιση που δε θα ΄ναι εύκολη και μάλιστα μέσα σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία την οποία όλοι βιώνουμε. Μια μεταρρύθμιση που δίνει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση αυξημένες αρμοδιότητες αλλά δημιουργεί νέες απαιτήσεις και αρκετές ευθύνες. Συνεπώς η νέα Δημοτική Αρχή που θα προκύψει από τις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου θα πρέπει να συνδυάζει το δυναμισμό με την εμπειρία, τη φρεσκάδα με την ικανότητα, το όραμα με το ρεαλισμό. Τα εχέγγυα για τα παραπάνω υπάρχουν στο συνδυασμό ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟ με επικεφαλή τον κύριο Λουκά Υπερήφανο. Γι αυτό κι εγώ, χωρίς δισταγμό, ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση του κυρίου Υπερήφανου για συμμετοχή μου στον υπερκομματικό συνδυασμό ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟ. Στο συνδυασμό που βρήκα φίλους και συμμαθητές με τις ίδιες αγωνίες και ανησυχίες, θέλοντας να αγωνιστούν για μια καλύτερη ποιότητα ζωής στον τόπο μας. Στην προσωπική, οικογενειακή, κοινωνική και επαγγελματική μου ζωή έχω πορευθεί με ήθος, συνέπεια και αξιοπρέπεια, αρχές που ποτέ δεν πρόκειται να προδώσω. Ζητώ την στήριξη και την εμπιστοσύνη σας έτσι ώστε να συνεισφέρω κι εγώ με όσες δυνάμεις έχω στην ομάδα που θα αγωνιστεί με αξιώσεις για την πρόοδο και την ευημερία του Καλλικρατικού μας Δήμου, την ομάδα που έρχεται για να συνθέσει και να ενώσει όλους μας, χωρίς να κοιτάει πίσω.

Με εκτίμηση
Χριστοδούλου Ευθύμιος
Εκπαιδευτικός, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Κεντρικό Δήμου Ορχομενού – «ΟΡΑΜΑ & ΕΡΓΟ» ΛΟΥΚΑΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: