Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Γιώργος Μουλκιώτης: «Ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης αποτελεί την κωδικοποίηση της περιθωριοποίησής της»


 

Ο Γιώργος Μουλκιώτης, Βουλευτής Βοιωτίας και Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ασκώντας σφοδρή πολιτική και θεσμική κριτική στις κυβερνητικές επιλογές. 

 

Κατά την ομιλία του υποστήριξε ότι ο νέος Κώδικας δεν αποτελεί μεταρρύθμιση, αλλά την κωδικοποίηση της περιθωριοποίησης της Αυτοδιοίκησης, της διατήρησης του ασφυκτικού κρατικού ελέγχου και της άρνησης της Κυβέρνησης να προχωρήσει σε πραγματική αποκέντρωση αρμοδιοτήτων, πόρων και ανθρώπινου δυναμικού. Όπως τόνισε, η Νέα Δημοκρατία επιδιώκει μια εξαρτημένη και χειραγωγούμενη Αυτοδιοίκηση, αποδυναμώνοντας συστηματικά τον θεσμικό της ρόλο. 

 

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στις αλλαγές του εκλογικού συστήματος, επισημαίνοντας ότι η κατάργηση του δεύτερου γύρου και η εκλογή Δημάρχων και Περιφερειαρχών με σχετική πλειοψηφία υπονομεύουν τη δημοκρατική νομιμοποίηση των αιρετών αρχών. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, η κυβέρνηση επιχειρεί να δημιουργήσει «τοπικούς ηγέτες μειοψηφίας», ανίσχυρους απέναντι στην κεντρική εξουσία και εξαρτημένους από τις κυβερνητικές επιλογές. 

 

Ο Γιώργος Μουλκιώτης υπογράμμισε ακόμη ότι ο νέος Κώδικας δεν αντιμετωπίζει τα πραγματικά προβλήματα της Αυτοδιοίκησης, καθώς δεν αποκαθιστά τους θεσμοθετημένους πόρους που έχουν αφαιρεθεί, δεν ενισχύει τα χρηματοδοτικά εργαλεία των ΟΤΑ και δεν επιλύει το οξύ πρόβλημα της υποστελέχωσης. Αντίθετα, όπως επισήμανε, η διατήρηση του απόλυτου ελέγχου των προσλήψεων από το κεντρικό κράτος οδηγεί τους Δήμους και τις Περιφέρειες σε αδιέξοδο και ανοίγει τον δρόμο για περαιτέρω ιδιωτικοποίηση δημοτικών υπηρεσιών. 

 

Σημαντικό μέρος της παρέμβασής του αφιερώθηκε και στη συρρίκνωση της δημοκρατικής λειτουργίας των συλλογικών οργάνων της Αυτοδιοίκησης. Όπως σημείωσε, περιορίζεται ο ρόλος των Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβουλίων, αποδυναμώνεται η διαδικασία λογοδοσίας, μειώνονται οι δυνατότητες πολιτικού ελέγχου και καταργούνται θεμελιώδη δικαιώματα των αιρετών, γεγονός που, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «πνίγει την τοπική δημοκρατία». 

 

Παρουσίασε παράλληλα τη διαφορετική πρόταση του ΠΑΣΟΚ για μια πραγματικά ισχυρή Αυτοδιοίκηση, βασισμένη στην αποκέντρωση εξουσιών, στη μεταφορά πόρων και αρμοδιοτήτων, στην οικονομική αυτοτέλεια των ΟΤΑ, στην εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Χάρτη Τοπικής Αυτονομίας και στη στήριξη Δημοτικών και Περιφερειακών Αρχών με ισχυρή δημοκρατική νομιμοποίηση. Όπως υπογράμμισε, η πολιτική αλλαγή προϋποθέτει ένα νέο μοντέλο πολυεπίπεδης δημοκρατικής διακυβέρνησης, όπου η Αυτοδιοίκηση αποτελεί τον βασικό πυλώνα ενός σύγχρονου δημοκρατικού κράτους.

 

Κλείνοντας την ομιλία του, τόνισε ότι ο συγκεκριμένος Κώδικας είναι ασύμβατος με το όραμα μιας πραγματικά ισχυρής και αυτόνομης Αυτοδιοίκησης και επανέλαβε ότι το ΠΑΣΟΚ δεσμεύεται να προχωρήσει σε μια ουσιαστική θεσμική μεταρρύθμιση, η οποία θα αποκαταστήσει τη δημοκρατική νομιμοποίηση, την οικονομική αυτοτέλεια και τον αναπτυξιακό ρόλο των Δήμων και των Περιφερειών προς όφελος των τοπικών κοινωνιών.

 

Δείτε ολόκληρη την ομιλία εδώ.

12η Συνάντηση Χορωδιών Δαύλειας υπο την αιγίδα του Ομίλου της Unesco Πειραιώς και Νήσων

 


«Επιχειρώ Στερεά»: Νέα δράση ενίσχυσης έως 75% για ΜμΕ στη Στερεά Ελλάδα – Η περίοδος υποβολής αιτήσεων ορίζεται έως 18 Σεπτεμβρίου 2026


Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ανακοινώνει την υλοποίηση της νέας δράσης «Επιχειρώ Στερεά», στο πλαίσιο του Προγράμματος «Στερεά Ελλάδα 2021–2027» και με συγχρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς και εθνικούς πόρους, με συνολικό προϋπολογισμό που δύναται να φτάσει έως και τα 16.000.000 ευρώ.

Η δράση αφορά αποκλειστικά υφιστάμενες πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) που δραστηριοποιούνται εντός της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και στοχεύει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, της καινοτομίας και της βιώσιμης ανάπτυξής τους.

Στο πλαίσιο της παρέμβασης, χρηματοδοτούνται επενδυτικά σχέδια που σχετίζονται με τον εκσυγχρονισμό επιχειρήσεων, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την αναβάθμιση παραγωγικών διαδικασιών, την ενίσχυση της εξωστρέφειας, καθώς και δράσεις που συμβάλλουν στην πράσινη μετάβαση, την εξοικονόμηση ενέργειας και την εφαρμογή αρχών κυκλικής οικονομίας.

Το ύψος της επιχορήγησης κυμαίνεται έως 75% για καθεστώς de minimis, ενώ ο επιλέξιμος προϋπολογισμός των επενδυτικών σχεδίων ανέρχεται από 30.000€ έως 400.000€ (και έως υψηλότερα όρια υπό συγκεκριμένο κανονιστικό πλαίσιο ΓΑΚ).

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων ορίζεται από 18 Μαΐου 2026 έως 18 Σεπτεμβρίου 2026.

Στόχος της δράσης είναι η ουσιαστική ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας, η αύξηση της απασχόλησης και η δημιουργία ισχυρών και ανθεκτικών επιχειρήσεων που θα συμβάλλουν στη συνολική ανάπτυξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

https://www.andia.gr/field-collection/field-notices-pgrs-infos/312

Μια νέα εποχή ανάπτυξης για την ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών και τον ΑΔΜΗΕ - Γιάννης Καράμπελας: "Από το 2019 και μετά, η Ελλάδα δεν είναι η ίδια. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και οι Κυβερνήσεις του έχουν καταστήσει την πατρίδα μας διεθνές επενδυτικό κέντρο"



Μια ιστορική στιγμή για την ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών Α.Ε. σηματοδότησε η έναρξη διαπραγμάτευσης των νέων μετοχών που εκδόθηκαν στο πλαίσιο της επιτυχημένης αύξησης μετοχικού κεφαλαίου ύψους €530 εκατ. στο Euronext Athens.

Σε ειδική τελετή, παρουσία εκπροσώπων της Πολιτείας, της αγοράς και της διοίκησης της εταιρείας, αναδείχθηκε η δυναμική του Ομίλου και η εμπιστοσύνη της επενδυτικής κοινότητας στη στρατηγική του. Στην εκδήλωση παρέστησαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, η Πρόεδρος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, Βασιλική Λαζαράκου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Euronext Athens, Γιάννος Κοντόπουλος, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, Ιωάννης Καράμπελας, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, Μάνος Μανουσάκης, καθώς και μέλη των διοικητικών ομάδων, στελέχη και συνεργάτες.




Στο επίκεντρο της ημέρας βρέθηκε ο Ιωάννης Καράμπελας, ο οποίος υπογράμμισε ότι η επιτυχία της συναλλαγής αποτελεί αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού, σταθερής διοίκησης και συλλογικής προσπάθειας, επιβεβαιώνοντας παράλληλα την ισχυρή εμπιστοσύνη που απολαμβάνει η εταιρεία από την ελληνική και διεθνή επενδυτική κοινότητα.

Κατά τον χαιρετισμό του, δήλωσε:

«Η σημερινή ημέρα είναι συγκλονιστική για την ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών Α.Ε..

Είναι η μέρα της αναγνώρισης από το επενδυτικό κοινό της σημαντικής δουλειάς της IPTO-Independent Power Transmission Operator, αλλά και της σταθερότητας και της διαφάνειας της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών.

Ο ΑΔΜΗΕ, με αποδεδειγμένη εμπειρία, θα ήθελα να θυμίσω ότι τα τελευταία 8 χρόνια έχει κατασκευάσει 8 υποθαλάσσιες διασυνδέσεις και με το ξεκάθαρο business plan για την περίοδο 2026–2029 που δημοσιεύσαμε και παρουσιάσαμε στην εγχώρια και διεθνή επενδυτική κοινότητα, προκάλεσε αυτή τη μεγάλη ζήτηση, η οποία έφτασε να καλύπτει περίπου 16 φορές τη δημόσια προσφορά.

Σημαντικός, επίσης, παράγοντας της σημερινής επιτυχίας είναι το οικονομικό περιβάλλον στο οποίο κινείται πλέον η χώρα.

Από το 2019 και μετά, η Ελλάδα δεν είναι η ίδια.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και οι Κυβερνήσεις του, με σκληρή και συντονισμένη δουλειά, έχουν καταστήσει την Πατρίδα μας διεθνές επενδυτικό κέντρο.

Κλείνοντας, θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθώ στη στήριξη του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και συγκεκριμένα στον Υπουργό, κ. Σταύρο Παπασταύρου, ο οποίος εκτός από φυσικός εκπρόσωπος της πλειοψηφίας των μετόχων, ήταν και καθοδηγητής μας στην προσπάθεια ολοκλήρωσης της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου».

Παράλληλα, σχολιάζοντας την ολοκλήρωση της συναλλαγής, ο κ. Καράμπελας σημείωσε:

«Η επιτυχής ολοκλήρωση αυτής της συναλλαγής αντανακλά την εμπιστοσύνη τόσο των Ελλήνων όσο και των διεθνών επενδυτών στον ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, τον ΑΔΜΗΕ και τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας. Τα κεφάλαια που θα αντληθούν θα στηρίξουν ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα που ενισχύει το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας της Ελλάδας, ενισχύει την ενεργειακή ασφάλεια και επιταχύνει την ενεργειακή μετάβαση σε όλη την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή».

Η ισχυρή επενδυτική ζήτηση και η ευρεία συμμετοχή της αγοράς αναδεικνύουν τη στρατηγική σημασία των έργων που υλοποιεί ο ΑΔΜΗΕ και ανοίγουν τον δρόμο για τη νέα φάση ανάπτυξης της εταιρείας. Τα έσοδα της συναλλαγής θα στηρίξουν τη συμμετοχή της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του ΑΔΜΗΕ και θα συμβάλουν στην υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα επενδυτικά προγράμματα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη.

Μια επιτυχία που αποτυπώνει τη συντονισμένη προσπάθεια διοίκησης, στελεχών, συνεργατών και θεσμικών φορέων και σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας περιόδου ανάπτυξης και δημιουργίας αξίας για την Ελλάδα και τον ενεργειακό της ρόλο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Υπηρεσία Ύδρευσης: Διακοπή νερού στον Ορχομενό την Πέμπτη 25.6.2026

 


Ενημερώνουμε τους δημότες της Δ.Κ. Ορχομενού ότι την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026,  θα γίνει διακοπή νερού σε όλο τον Ορχομενό μεταξύ 8.30 π.μ. – 12 το μεσημέρι ώστε να αποκατασταθεί πλήρως η βλάβη, που μερικώς αποκαταστάθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου,  η οποία προκλήθηκε από τις εργασίες που πραγματοποιούνται στο δίκτυο αποχέτευσης.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση

Δήμος Ορχομενού

Υπηρεσία Ύδρευσης

Το Επιμελητήριο Βοιωτίας συμμετείχε στην εκδήλωση του ΣΒΣΕ για τις παραγωγικές επενδύσεις και τις επιταχυνόμενες αποσβέσεις


Το Επιμελητήριο Βοιωτίας συμμετείχε στην εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Στερεάς Ελλάδας (ΣΒΣΕ) με θέμα «Ξεκλειδώνοντας τις Παραγωγικές Επενδύσεις: Επιταχυνόμενες αποσβέσεις για παραγωγικές επενδύσεις στην Ελληνική Βιομηχανία», εκπροσωπούμενο από τον Γενικό Γραμματέα του Επιμελητηρίου κ. Γιάννη Μουρτζούνη.

Η εκδήλωση ανέδειξε ένα κρίσιμο ζήτημα για την ελληνική οικονομία και τη βιομηχανική ανάπτυξη: ότι οι παραγωγικές επενδύσεις δεν ξεκλειδώνουν μόνο με πρόθεση, αλλά απαιτούν το κατάλληλο θεσμικό και οικονομικό πλαίσιο, τη σωστή χρονική συγκυρία και εργαλεία πολιτικής που λειτουργούν αποτελεσματικά στην πράξη.

Στο πλαίσιο της συζήτησης εξετάστηκε πώς μπορεί να επιταχυνθεί η υλοποίηση επενδύσεων που ενισχύουν την παραγωγικότητα, την ανταγωνιστικότητα και τη βιομηχανική βάση της χώρας, μέσα από στοχευμένες παρεμβάσεις που δημιουργούν σταθερό και ευνοϊκό επενδυτικό περιβάλλον.

Κεντρικό σημείο της εκδήλωσης αποτέλεσε η παρουσίαση της μελέτης του Εργαστηρίου Βιομηχανικής και Ενεργειακής Οικονομίας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), η οποία εκπονήθηκε για λογαριασμό του ΣΒΣΕ. Μέσα από τη μελέτη αναδείχθηκε ο στρατηγικός ρόλος των επιταχυνόμενων αποσβέσεων ως εργαλείου πολιτικής που μπορεί να ενισχύσει τη ρευστότητα των επιχειρήσεων κατά την έναρξη του επενδυτικού κύκλου — τη χρονική περίοδο κατά την οποία λαμβάνονται οι πιο κρίσιμες αποφάσεις για επενδύσεις σε νέο εξοπλισμό, τεχνολογική αναβάθμιση και αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας.

Ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκδήλωση έδωσαν η παρουσίαση της μελέτης από τον καθηγητή κ. Άγγελο Τσακανίκα, καθώς και οι παρεμβάσεις της κας Ιωάννας Μητρόγιαννη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή / DG TAXUD και του κ. Σπύρου Θεοδωρόπουλου, Προέδρου του ΣΕΒ – Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών. Τον συντονισμό της συζήτησης είχε ο δημοσιογράφος κ. Ηλίας Σιακαντάρης, συνδέοντας την ακαδημαϊκή τεκμηρίωση, την ευρωπαϊκή οπτική και τη φωνή της ελληνικής βιομηχανίας.

Όπως επισήμανε ο Πρόεδρος του ΣΒΣΕ κ. Πάνος Λώλος, η ελληνική βιομηχανία χρειάζεται εργαλεία που μετατρέπουν την επενδυτική πρόθεση σε πράξη και δημιουργούν ουσιαστικές προϋποθέσεις για επιτάχυνση του παραγωγικού εκσυγχρονισμού και υλοποίηση περισσότερων παραγωγικών επενδύσεων.









Ελληνική διάκριση στη γεύση: Ο κουραμπιές της MOKA βραβεύτηκε για το 2026 από το International Taste Institute


 Μια νέα διεθνής αναγνώριση για την ελληνική ζαχαροπλαστική καταγράφεται το 2026, καθώς το προϊόν KOURABIES της εταιρείας Ζαχαροπλαστείο MOKA στη Λιβαδειά απέσπασε διάκριση από το International Taste Institute, έναν οργανισμό που αξιολογεί προϊόντα γεύσης μέσω επιτροπής αποτελούμενης από καταξιωμένους σεφ και σομελιέ.

Ο βραβευμένος κουραμπιές εντάσσεται στην κατηγορία Sweet Snacks – Bars – Biscuits – Chocolate – Confectionary, η οποία περιλαμβάνει μπισκότα, γλυκά σνακ και προϊόντα ζαχαροπλαστικής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της πιστοποίησης, η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από διεθνή επιτροπή γευσιγνωσίας, με στόχο την ανάδειξη προϊόντων που ξεχωρίζουν για τη γευστική εμπειρία και την ποιότητά τους.

Η αναγνώριση για το 2026 αποτελεί σημείο αναφοράς για τη Ζαχαροπλαστείο MOKA στη Λιβαδειά αλλά και μια ακόμη ένδειξη της αυξανόμενης προβολής της ελληνικής ζαχαροπλαστικής εκτός συνόρων. Μπράβο σας!!! 

Πηγή https://www.taste-institute.com/en/awarded-products/product-details/7240246722

Συνέντευξη με την Πρόεδρο του Δ Σ Λιβαδειάς Αγγελική Μπίνιου στο Sirios Fm και στη Μαρία Σφυρή


ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ΠΕΔΜΕΔΕ Βοιωτίας για την απώλεια του Ευστάθιου Στάικου



Ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΔΜΕΔΕ Βοιωτίας εκφράζουν τη βαθύτατη θλίψη και την οδύνη τους για τον αδόκητο και πρόωρο χαμό του εκλεκτού συναδέλφου Αρχιτέκτονος Μηχανικού, Ευστάθιου Στάικου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 44 ετών.
Ο Ευστάθιος Στάικος υπήρξε ένας επιστήμονας με ξεχωριστή προσωπικότητα, οξύνοια και έντονη κοινωνική και ψηφιακή παρουσία, μέσα από την οποία άφησε ένα ιδιαίτερο και απολύτως διακριτό αποτύπωμα.
Η ξαφνική απώλειά του αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό στην οικογένειά του, αλλά και σε ολόκληρο τον τεχνικό κόσμο της Βοιωτίας, ο οποίος συγκλονισμένος στέκεται στο πλευρό των δικών του ανθρώπων.
Σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσής μας εκφράζει τα ειλικρινή και θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος. Στρέφουμε τη σκέψη μας και τη συμπαράστασή μας ιδιαίτερα στον αδελφό του, τέως Πρόεδρο της ΠΕΔΜΕΔΕ Βοιωτίας και νυν Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Βοιωτίας, Κωνσταντίνο Στάικο, στον αδελφό του και ενεργό, εκλεκτό μέλος της Ένωσής μας, Νικόλαο Στάικο, καθώς και στον πατέρα του, επί δεκαετίες ενεργό μέλος του τεχνικού και εργοληπτικού κόσμου της Βοιωτίας, Γεώργιο Στάικο.
Ως ελάχιστο δείγμα τιμής, αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΕΔΜΕΔΕ Βοιωτίας θα παραστεί στην εξόδιο ακολουθία, ενώ αντί στεφάνου, θα κατατεθεί χρηματικό ποσό στη μνήμη του σε κοινωφελές ίδρυμα της περιοχής μας.
Για την ΠΕΔΜΕΔΕ Βοιωτίας
Ο Πρόεδρος:
Πανουργιάς Θωμάς
Ο Γραμματέας:
Κατσόγιαννης Ανδρέας
Τα μέλη:
• Κοροπούλης Δημήτριος
• Μπαρτσώτας Δημήτριος
• Ταμπαθάνης Δημήτριος
.

Υπηρεσία Ύδρευσης: Διακοπή νερού στον Ορχομενό την Τετάρτη 24.6.2026


Ενημερώνουμε τους δημότες της Δ.Κ. Ορχομενού ότι την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026,  θα γίνει διακοπή νερού μεταξύ 8.30 π.μ. – 12 το μεσημέρι, στον Ορχομενό, από τον Ευαγγελιστή Λουκά (από την καφετέρια του Τσιγιάννη και κάτω, δεξιά του δρόμου), ως το Συνοικισμό, λόγω βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης.


Δήμος Ορχομενού

Υπηρεσία Ύδρευσης

Δήμος Ορχομενού: Επείγουσα ενημέρωση για την αναθεώρηση Αδειών Χρήσης Νερού - Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων ανανέωσης ορίζεται η 30ή Ιουνίου 2026.



Ο Δήμος Ορχομενού ενημερώνει όλους τους ενδιαφερόμενους πολίτες και χρήστες υδάτων ότι ισχύει αυστηρή προθεσμία για την ανανέωση των υφιστάμενων αδειών χρήσης νερού που έχουν εκδοθεί μετά το έτος 2005.

Σύμφωνα με την ισχύουσα Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων ανανέωσης ορίζεται η 30ή Ιουνίου 2026.

Επισημαίνεται ότι μετά την παρέλευση της ανωτέρω ημερομηνίας, η μη έγκαιρη ανανέωση ή η εκπρόθεσμη υποβολή αίτησης συνεπάγεται τη νόμιμη επιβολή διοικητικών κυρώσεων και προστίμων.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να μεριμνήσουν άμεσα για την τακτοποίηση των σχετικών διαδικασιών, προκειμένου να αποφευχθούν δυσμενείς συνέπειες.

Αρμόδια Υπηρεσία για την υποβολή αιτήσεων:
Διεύθυνση Υδάτων Στερεάς Ελλάδας – Λαμία

Τηλέφωνο επικοινωνίας για πληροφορίες:
22310 48044

Ο Δήμος Ορχομενού παραμένει στη διάθεση των πολιτών για την έγκαιρη ενημέρωση και εξυπηρέτησή τους.

ΕΚ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ

Nέα παρέμβαση Μουλκιώτη μετά την κυβερνητική αδιαφορία. Γυρίζουν την πλάτη στους συνταξιούχους τα Υπουργεία Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης και Οικονομικών

 

Ο Γιώργος Μουλκιώτης, Βουλευτής Βοιωτίας και Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, επανακατέθεσε σήμερα στη Βουλή ως Αναφορά  το υπόμνημα του Συλλόγου Συνταξιούχων Αλιάρτου και Περιχώρων, καθώς για την  αρχική Αναφορά υπ’ αριθμ. πρωτ. 2230/04.05.2026, τα συναρμόδια Υπουργεία Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών αρνήθηκαν να απαντήσουν. 

 

Στο υπόμνημα αποτυπώνεται η ασφυκτική πραγματικότητα που βιώνουν χιλιάδες συνταξιούχοι: συντάξεις που δεν επαρκούν για τις βασικές ανάγκες, ανεξέλεγκτη ακρίβεια, αυξημένο κόστος φαρμάκων, φορολογικές επιβαρύνσεις και σοβαρές ελλείψεις στο δημόσιο σύστημα υγείας.

 

Η ανάγκη επανακατάθεσης της Αναφοράς αποδεικνύει ότι η Κυβέρνηση επιλέγει να αγνοεί ακόμη και τα στοιχειώδη αιτήματα ανθρώπων που εργάστηκαν μια ζωή και σήμερα βλέπουν το εισόδημά τους να εξανεμίζεται από την ακρίβεια και το αυξημένο κόστος διαβίωσης.

 

Ο Γιώργος Μουλκιώτης καλεί τα αρμόδια Υπουργεία να εγκαταλείψουν τη στάση αδιαφορίας και να απαντήσουν άμεσα στα δίκαια αιτήματα των συνταξιούχων, οι οποίοι δεν ζητούν προνόμια αλλά αξιοπρέπεια, κοινωνική προστασία και σεβασμό στις θυσίες μιας ολόκληρης ζωής.

 

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας στον ΔΙΑΥΛΟ για τον Εθνικό Διάλογο της νέας ΚΑΠ 2028–2034

 


Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ανακοινώνει την έναρξη της λειτουργίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας διαβούλευσης, για την Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ) 2028–2034 στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://diavoulefsi-kap-2028-2034.agrotikianaptixi.gr/.

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα φιλοξενείται στον κόμβο του ΕΣΠΑ ΔΙΑΥΛΟΣ, και αποτελεί βασικό εργαλείο διαβούλευσης στο πλαίσιο του Εθνικού Διαλόγου για τη νέα ΚΑΠ 2028-2034, με τη συμμετοχή των μελών της Εταιρικής Σχέσης η οποία συστάθηκε, συγκροτήθηκε και λειτουργεί με απόφαση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Η λειτουργία της πλατφόρμας δίνει τη δυνατότητα στα μέλη της Εταιρικής Σχέσης, να υποβάλλουν τις προτάσεις τους, συμβάλλοντας ενεργά στη διαμόρφωση των εθνικών θέσεων για τη νέα προγραμματική περίοδο. Παράλληλα περιλαμβάνει το σχετικό θεσμικό πλαίσιο, τα κείμενα προς διαβούλευση καθώς και το υποστηρικτικό υλικό των συνεδριάσεων της Εταιρικής Σχέσης και του Εθνικού Διαλόγου.

Η ενεργοποίηση της πλατφόρμας εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και τροφίμων, για την ενίσχυση της συμμετοχής των ενδιαφερόμενων μερών, την αξιοποίηση της γνώσης και της εμπειρογνωμοσύνης τους και τη διαμόρφωση τεκμηριωμένων πολιτικών για τη νέα ΚΑΠ, συνεισφέροντας στην επιτυχή κατάρτιση του Εθνικού και Περιφερειακού Σχεδίου Εταιρικής Σχέσης (ΕΠΕΣ) της χώρας.

Η διαπραγμάτευση για τη νέα ΚΑΠ αποτελεί ιστορικό ορόσημο για τη χώρα, καθώς ο εθνικός διάλογος με τους φορείς του αγροτικού χώρου μπορεί να θέσει τις βάσεις για ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό παραγωγικό πρότυπο στην ελληνική γεωργία.

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ευρείας συμμετοχής και της θεσμικής συνεργασίας, καλεί όλα τα μέλη της Εταιρικής Σχέσης να αναρτήσουν τις θέσεις τους για τα κείμενα διαβούλευσης, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα, συμβάλλοντας με τις προτάσεις και την εμπειρία τους στη διαμόρφωση των εθνικών θέσεων για τη νέα ΚΑΠ.

5ο Φεστιβάλ Οίνου Θήβας – «Οινογνωσία 2026» - Μια βραδιά όπου το κρασί συναντά την ιστορία

 


Το 5ο Φεστιβάλ Οίνου Θήβας – «Οινογνωσία 2026» επιστρέφει και προσκαλεί το κοινό σε μια ξεχωριστή εμπειρία γεύσης, πολιτισμού και παράδοσης την Παρασκευή 3 Ιουλίου, στον αύλειο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Θήβας.

Η διοργάνωση αποτελεί μια γιορτή αφιερωμένη στον οίνο και την τοπική παραγωγή, αναδεικνύοντας τη διαχρονική σχέση του κρασιού με την ιστορία, τον πολιτισμό και την κοινωνική ζωή.

Από τις 19:30 έως τις 22:30, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να δοκιμάσουν ετικέτες από 14 οινοποιεία, μέσα από μια υπαίθρια έκθεση γευσιγνωσίας με ελεύθερη είσοδο.

Ξεχωριστή θέση στο πρόγραμμα κατέχει το θεματικό τραπέζι «Από το Συμπόσιο στο Ποτήρι», μια βιωματική εμπειρία εμπνευσμένη από τον θεσμό του αρχαίου ελληνικού συμποσίου. Μέσα από την παρουσίαση και τη γευστική εμπειρία, οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν τον ρόλο του οίνου ως μέσου επικοινωνίας, φιλοσοφικού διαλόγου και κοινωνικής συνεύρεσης, ενώ παράλληλα θα παρουσιαστεί τοπική οινική ετικέτα που συνδέει την παράδοση με τη σύγχρονη δημιουργία.

Η βραδιά θα ολοκληρωθεί στην Κεντρική Πλατεία Θήβας με ζωντανή συναυλία των Swingin’ Cats στις 22:30, προσφέροντας μια γιορτινή μουσική συνέχεια στην εκδήλωση.

Το 5ο Φεστιβάλ Οίνου Θήβας αποτελεί μια ανοιχτή πρόσκληση προς κατοίκους και επισκέπτες να γνωρίσουν τον πλούτο της τοπικής οινικής παραγωγής και να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία που ενώνει τον πολιτισμό με τη σύγχρονη γαστρονομική ταυτότητα της περιοχής.

Είσοδος ελεύθερη.

Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση ΣΒΘΣΕ 2026 – Στο επίκεντρο η ενέργεια και η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής βιομηχανίας


Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος (ΣΒΘΣΕ) διοργανώνει την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευσή του, την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στο Valis Resort Hotel στην Αγριά Βόλου.

Κεντρικός ομιλητής της ανοικτής εκδήλωσης θα είναι ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Νικόλαος Τσάφος, ο οποίος θα παρουσιάσει τις βασικές προτεραιότητες και τις κατευθύνσεις της κυβερνητικής πολιτικής στους τομείς της ενέργειας, της ενεργειακής ασφάλειας και της πράσινης μετάβασης.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί συζήτηση πάνελ με θέμα:

«Η Ενέργεια ως Παράγοντας Ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής Βιομηχανίας»

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, εκπρόσωποι της βιομηχανίας και θεσμικών φορέων θα ανταλλάξουν απόψεις για τις εξελίξεις στην ενεργειακή αγορά, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ελληνική βιομηχανία και τις προϋποθέσεις ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητάς της στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν οι καθιερωμένες βραβεύσεις επιχειρήσεων–μελών του Συνδέσμου, αναγνωρίζοντας τη διαχρονική συμβολή τους στην επιχειρηματική και βιομηχανική ανάπτυξη της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας.

Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με δεξίωση, η οποία θα πλαισιωθεί μουσικά από το κουαρτέτο εγχόρδων CENTAURUS.

Ημερομηνία: Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
Ώρα έναρξης ανοικτής εκδήλωσης: 19:00
Προηγείται Κλειστή Συνεδρίαση Μελών: 17:00
Τόπος: Valis Resort Hotel, Αγριά Βόλου







Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Υφεση της πυρκαγιάς στο Ακραίφνιο – Ζημιές έχουν καταγραφεί σε καλλιέργειες και σταυλικές εγκαταστάσεις

 


Σε ύφεση βρίσκεται η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο Ακραίφνιο, με τις πυροσβεστικές δυνάμεις να συνεχίζουν τις τελευταίες επιχειρήσεις επιτήρησης και κατάσβεσης μικρών εστιών. Σύμφωνα με τις αρχές, η φωτιά κινήθηκε γρήγορα σε δύο μέτωπα, επηρεάζοντας περιοχές κοντά στον οικισμό και την Εθνική Οδό, η οποία χρειάστηκε να κλείσει προσωρινά.

Ζημιές έχουν καταγραφεί σε καλλιέργειες και σταυλικές εγκαταστάσεις, ενώ η καταγραφή συνεχίζεται.  

«Η πυρκαγιά βρίσκεται σε ύφεση χάρη στην άμεση κινητοποίηση όλων των δυνάμεων. Ευχαριστώ θερμά τους πυροσβέστες, τους εθελοντές και τους κατοίκους για τη συμβολή τους.», δήλωσε ο Δήμαρχος Ορχομενού κ. Γιώργος Τζαβάρας. 

Βοιωτία: Μεγάλη φωτιά στο Ακραίφνιο - Ενεργοποιήθηκε και το 112


 Σε κατάσταση αυξημένης επιφυλακής βρίσκεται η Βοιωτία, καθώς η μεγάλη δασική πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στην περιοχή του Ακραίφνιου συνεχίζει να καίει ανεξέλεγκτα, κινητοποιώντας ισχυρές επίγειες και εναέριες δυνάμεις.

Το μέτωπο αναπτύχθηκε γρήγορα σε δασική έκταση και από τις πρώτες ώρες κρίθηκε ιδιαίτερα απαιτητικό λόγω της έντασης και της έκτασής του. Αρχικά στην περιοχή επιχειρούσαν 30 πυροσβέστες με 9 οχήματα, ενώ από αέρος συμμετείχαν 7 αεροσκάφη και 1 ελικόπτερο.

Καθώς η εικόνα της πυρκαγιάς επιδεινώθηκε, οι δυνάμεις ενισχύθηκαν σημαντικά. Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, στο σημείο επιχειρούν συνολικά 75 πυροσβέστες, 22 οχήματα και 3 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, ενώ από αέρος πραγματοποιούν ρίψεις 10 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα, εκ των οποίων το ένα χρησιμοποιείται για τον συντονισμό της επιχείρησης.

Στη μάχη με τις φλόγες συμμετέχουν και εθελοντικές δυνάμεις. Με εντολή του Συντονιστικού της Πυροσβεστικής, συνδράμει η Εθελοντική Ένωση Ελλήνων Διασωστών Λιβαδειάς με πυροσβεστικό όχημα και ομάδα δασοπυροσβεστών.

Η σοβαρότητα της κατάστασης οδήγησε και σε διακοπή της κυκλοφορίας στην Εθνική Οδό Αθηνών–Λαμίας, στο ύψος του Ακραιφνίου και στα δύο ρεύματα, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια πολιτών και επιχειρησιακών δυνάμεων.

Λίγο πριν τις 16:00 ενεργοποιήθηκε και το 112, με προειδοποιητικό μήνυμα προς όσους βρίσκονται στην περιοχή: «Δασική πυρκαγιά στην περιοχή Ακραίφνιο της Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας. Παραμείνετε σε ετοιμότητα και ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών».

Την ίδια ώρα, δεύτερη πυρκαγιά που ξέσπασε σε γεωργική έκταση στον Ελεώνα Θήβας φαίνεται να έχει οριοθετηθεί, χωρίς να απειληθούν κατοικημένες περιοχές. Εκεί επιχειρούν 37 πυροσβέστες με πεζοπόρα τμήματα, οχήματα και εναέρια μέσα, ενώ υποστηρίζουν και υδροφόρες των ΟΤΑ.

Οι επόμενες ώρες θεωρούνται κρίσιμες για την εξέλιξη της φωτιάς στο Ακραίφνιο, με τις δυνάμεις πυρόσβεσης να επικεντρώνονται στον περιορισμό των ενεργών μετώπων και στην αποτροπή επέκτασης προς κατοικημένες ή κρίσιμες υποδομές.

Επίσκεψη Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας στη λίμνη Υλίκη – Σε λειτουργία τα έργα άρδευσης για το Κωπαϊδικό Πεδίο

 


Τα έργα που υλοποιήθηκαν στη λίμνη Υλίκη για τη διασφάλιση της άρδευσης του Κωπαϊδικού Πεδίου επισκέφθηκε σήμερα ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Ν. Παπασταύρου, συνοδευόμενος από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό, τον Βουλευτή Βοιωτίας Λευτέρη Κτιστάκη, τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Βοιωτίας Γιώργο Ντασιώτη, τους Δημάρχους Ορχομενού Γιώργο Τζαβάρα και Αλιάρτου–Θεσπιέων Γιώργο Αραπίτσα, καθώς και τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ, Γεώργιο Στεργίου και Χαράλαμπο Σαχίνη.

Οι παρεμβάσεις υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την ΕΥΔΑΠ, κατόπιν αιτήματος της Περιφέρειας, των τοπικών κοινωνιών και των αγροτικών φορέων, με στόχο την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών άρδευσης λόγω της ανομβρίας και της μείωσης της στάθμης της λίμνης.

Το έργο περιλάμβανε:
• μεταφορά πλωτού αντλιοστασίου της ΕΥΔΑΠ δυναμικότητας 10.500 κ.μ. νερού ανά ώρα,
• κατασκευή των αναγκαίων χερσαίων υποδομών για τη διοχέτευση του νερού στο αρδευτικό δίκτυο,
• εκτέλεση συμπληρωματικών τεχνικών εργασιών υποστήριξης.

Σήμερα το έργο λειτουργεί κανονικά, εξασφαλίζοντας την ομαλή εξέλιξη της αρδευτικής περιόδου και την κάλυψη των αναγκών των παραγωγών της περιοχής.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, επισημάνθηκε η σημασία της συνεργασίας μεταξύ Υπουργείου, Περιφέρειας, Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ΕΥΔΑΠ για την έγκαιρη αντιμετώπιση των προκλήσεων που δημιουργούν η κλιματική κρίση και οι περιορισμένοι υδατικοί πόροι, με στόχο τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα και τη διασφάλιση της επάρκειας νερού.














Συνέντευξη με τo στέλεχος της ΕΛΑΣ κα Εύα Ρέντζου στο Sirios Fm και στη Μαρία Σφυρή


«Οι Από Πάνω» ανεβαίνουν στα Οινόφυτα για τα 30 χρόνια των Αναργυρείων


 Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα 30 χρόνια Αναργύρεια Οινοφύτων (1996–2026), η Θεατρική Ομάδα Οινοφύτων «Δημοσθένης Λιάπης» παρουσιάζει τη θεατρική παράσταση «Οι Από Πάνω», μια σύγχρονη κωμωδία του Cesc Gay.

Η παράσταση θα παρουσιαστεί την Παρασκευή 3 Ιουλίου, στις 21:00, στο Ανοιχτό Δημοτικό Θέατρο Οινοφύτων, ως μέρος ενός επετειακού πολιτιστικού προγράμματος που τιμά τη διαδρομή του θεσμού στην τοπική κοινωνία.

Το έργο φέρνει στη σκηνή δύο εντελώς διαφορετικά ζευγάρια. Από τη μία, ο Πάμπλο και η Ανίτα — ένα ζευγάρι που έχει παγιδευτεί στη φθορά της καθημερινότητας. Από την άλλη, ο Σάλβα και η Λάουρα — δύο άνθρωποι που αντιμετωπίζουν τη ζωή με μεγαλύτερη ελευθερία και λιγότερες συμβάσεις. Ένα δείπνο ανάμεσα στους «πάνω» και τους «κάτω» γίνεται η αφορμή για αποκαλύψεις, συγκρούσεις και ανατροπές.

Με χιούμορ αλλά και αιχμηρή ματιά στις ανθρώπινες σχέσεις, το έργο επιχειρεί να ανοίξει συζήτηση γύρω από τη συντροφικότητα, τις κοινωνικές προσδοκίες και τα όρια της προσωπικής ελευθερίας. Η κωμωδία αξιοποιεί καθημερινές καταστάσεις για να φέρει στην επιφάνεια ερωτήματα που αφορούν τη σύγχρονη ζωή των ζευγαριών.

Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους συμμετέχουν οι Δημήτρης Θεοδώρου, Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, Χριστίνα Ράλλη και Γιώργος Κρέσπης.
Η απόδοση και σκηνοθεσία υπογράφεται επίσης από τον Δημήτρη Θεοδώρου, ενώ τα σκηνικά και τα κοστούμια έχουν επιμεληθεί από τη θεατρική ομάδα.

Η διάρκεια της παράστασης είναι 80 λεπτά χωρίς διάλειμμα και προτείνεται για θεατές άνω των 16 ετών.

Η εκδήλωση συνδιοργανώνεται με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και τον Οργανισμός Πολιτιστικής Ανάπτυξης Στερεάς Ελλάδας.

21 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής : H Θήβα τιμά την Χάρις Αλεξίου

 


   Στο πλαίσιο εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής (21 Ιουνίου) ο Δήμος Θηβαίων τίμησε την εμβληματική Χάρις Αλεξίου με την τελετή μετονομασίας του Δημοτικού Ωδείου Θήβας σε «Δημοτικό Ωδείο Χάρις Αλεξίου» αποδίδοντας, με αυτόν τον τρόπο, ελάχιστο φόρο τιμής σε μια σπουδαία προσωπικότητα του ελληνικού πολιτισμού.

   Η συγκινητική τελετή έλαβε χώρα στον αύλειο χώρο του Δημοτικού Ωδείου όπου πραγματοποιήθηκαν και τα αποκαλυπτήρια της νέας ονομασίας σε κλίμα συγκίνησης και περηφάνιας. Την εκδήλωση πλαισίωσαν αγαπημένα και διαχρονικά  τραγούδια της Χάρις Αλεξίου από την Χορωδία του Δήμου Θηβαίων,  υπό τη διεύθυνση του Αλέξανδρου Κομνά, ενώ χαιρέτησαν ο Δήμαρχος Θηβαίων Γιώργος Αναστασίου, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού – Τουρισμού Απόστολος Δαγδελένης, η Διευθύντρια του Δημοτικού Ωδείου Νίκη Πανταζάτου και ο στενός φίλος της Χάρις Αλεξίου, ο αγαπημένος σε όλους, Λάκης Λαζόπουλος.

    Η συνέχεια της βραδιάς διεξήχθη στον αύλειο χώρο του Αρχαιολογικού Μουσείου Θηβών όπου πλήθος κόσμου, από κάθε περιοχή, συνέρρευσε για να απολαύσει την μοναδική αυτή στιγμή. Υπό το φως του φεγγαριού, την μυσταγωγική αύρα των ιστορικών μνημείων και την επιβλητική σκιά του Πύργου του Σεντ Ομέρ, η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Θηβαίων πλαισίωσε την ηδύφωνο Ζωή Παπαδοπούλου που μας ταξίδεψε με τα πιο νοσταλγικά τραγούδια της Χάρις Αλεξίου.



   Στη συνέχεια είχαμε την χαρά να απολαύσουμε τη συγγενή και συνονόματη της Χάρις Αλεξίου , Χαρίκλεια Ρουπάκα ενώ η κορύφωση της βραδιάς ήρθε όταν ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Αναστασίου βράβευσε, μπροστά στο κοινό, την Χάρις Αλεξίου με τιμητική πλακέτα. Η συγκίνηση της δικής μας Χαρούλας και όλων των παρευρισκόμενων ήταν κάτι παραπάνω από έκδηλη.

   Η μεγάλη έκπληξη και ο θαυμασμός όλων ήταν στο «αντίδωρο» της Χαρούλας προς το κοινό που την τίμησε , όταν πήρε το μικρόφωνο και μόνο με τη συνοδεία ακορντεόν, ερμήνευσε με τον αμίμητο τρόπο της, καθηλώνοντας συγκινησιακά τους πάντες, το τραγούδι «ο αρχηγός μου».

   Ο «αρχηγός» δεν είναι άλλος από τον αγαπημένο πατέρα, σύμβολο ασφάλειας και στήριξης για την οικογένεια, του οποίου τα βήματα παρακολουθούνται με θαυμασμό αλλά και με τρυφερό φόβο μήπως «γκρεμιστεί».

    Το παρών έδωσαν αγαπημένοι φίλοι της Χαρούλας όπως ο μοναδικός Άγγελος Παπαδημητρίου και ο Λάκης Λαζόπουλος.

    Τιμητικό παρών έδωσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδας κ.κ. Ιερώνυμος, ο π. Νικόδημος Κάστιζας, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας Γιώργος Ντασιώτης, η Αντιπεριφερειάρχης Φανή Παπαθωμά, οι Βουλευτές Βοιωτίας Κτιστάκης και Μουλκιώτης, η Πρόεδρος Περιφερειακού Συμβουλίου Λουκία Θεοδώρου, οι Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι Δήμου Θηβαίων, η Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Μαρίνα Κατσιμίχα όπως επίσης εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων της πόλης.

Ο Δήμαρχος Θηβαίων φανερά συγκινημένος απηύθυνε ένθερμο χαιρετισμό στην Χάρις Αλεξίου διατυπώνοντας τα παρακάτω :

« Σας ευχαριστούμε γιατί δεν ξεχάσατε ποτέ τις ρίζες σας. Γιατί με τη στάση ζωής και το έργο σας μας διδάξατε ότι η αληθινή επιτυχία συνοδεύεται από σεμνότητα, αξιοπρέπεια και αυθεντικότητα.

    Η πόλη που σας γέννησε σάς υποδέχεται σήμερα με αγάπη και βαθύ σεβασμό.

    Εκ μέρους του Δήμου Θηβαίων και όλων των συμπολιτών μας, σας εκφράζουμε την απέραντη ευγνωμοσύνη μας και σας παραδίδουμε, συμβολικά αλλά και ουσιαστικά, ένα κομμάτι της καρδιάς της Θήβας.

    Η εμβέλεια και το καλλιτεχνικό εύρος της Χάρις Αλεξίου αποτυπώνεται στο ότι «έγινε η συνισταμένη της συνείδησης του Έλληνα», όπως πολύ συμπυκνωμένα και καίρια είχε διατυπώσει ο αείμνηστος Θάνος Μικρούτσικος.

     Ως Θηβαίοι πολίτες λοιπόν, αισθανόμαστε ένα «ιερό» καθήκον να αποδώσουμε ελάχιστο φόρο τιμής στη Θηβαία Χαρούλα που με τη φωνή, την ερμηνεία και τα τραγούδια της «έπλεξε» τεχνηέντως την ιδιοσυγκρασιακή ταυτότητα, τη συναισθηματική κίνηση της ψυχής του σύγχρονου Έλληνα αφήνοντάς του πολιτισμική παρακαταθήκη και κληρονομιά σκέψης, τέρψης και ψυχαγωγίας μέσα από το δημοτικό, το ρεμπέτικο, το παλιό και το σύγχρονο, το λαϊκό , το έντεχνο και τη μπαλάντα.

     Εύχομαι το Δημοτικό Ωδείο Θήβας «Χάρις Αλεξίου» να συνεχίσει να αποτελεί κυψέλη δημιουργίας και έμπνευσης για πολλές γενιές ακόμη, έχοντας ως φάρο το παράδειγμα μιας σπουδαίας καλλιτέχνιδας που απέδειξε ότι η τέχνη μπορεί να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.»

     Το μόνο βέβαιο είναι ότι η συγκεκριμένη βραδιά θα κεντρίζει τη μνήμη μας για πολύ καιρό ακόμα!