Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Δ. Νταλιάνης: "Θέλω να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος Λιβαδειάς"




Συντάχθηκε απο τον Θανάση Μερτζάνη

Την απόφασή του να συμμετάσχει στις διαδικασίες που θα προκηρύξει το ΠΑΣΟΚ για την ανάδειξη του υποψηφίου Δημάρχου Λιβαδειάς εξέφρασε με δηλώσεις του στα μέσα ενημέρωσης ο νομαρχιακός σύμβουλος Βοιωτίας Δημήτρης Νταλιάνης. Παράλληλα έθεσε στη διάθεση του νομάρχη την παραίτησή του από τη θέση του επικεφαλής της πολιτικής προστασίας της ΝΑΒ. Πηγή http://lamiastar.gr/
Ακολουθεί η δήλωση του κ. Νταλιάνη:
Μέχρι σήμερα αποτελούσε για μένα μέγιστη τιμή και ευθύνη το να υπηρετώ το Νομό μας από τη θέση του αντινομάρχη και τώρα του υπευθύνου της Πολιτικής Προστασίας. Πιστεύω ότι ανταποκρίθηκα στις απαιτήσεις και υποχρεώσεις της θέσεις μου, δουλεύοντας με συνέπεια, αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα, με όρους διαφάνειας και δικαιοσύνης, παραμερίζοντας αντιθέσεις, δυσκολίες, μικροπολιτικές σκοπιμότητες και τις εν γένει αδυναμίες με ένα και μοναδικό γνώμονα, “ το συμφέρον του τόπου μας”. Η ολοκλήρωση της θητείας μου ως αντινομάρχη, συμπίπτει με ένα νέο κεφάλαιο και ένα νέο ξεκίνημα για την πατρίδα μας. Επιχειρείται αυτή τη χρονική στιγμή μια ριζική τομή στο χώρο της Διοίκησης και της Αυτοδιοίκησης με το σχέδιο Καλλικράτης και η πρόκληση για όλους και για μένα προσωπικά είναι μεγάλη. Μια πρόκληση στο να χαράξουμε μια νέα πορεία, να αναβαθμίσουμε την Αυτοδιοίκηση ,στο να παλέψουμε και να δώσουμε άμεσες λύσεις στην αβάσταχτη καθημερινότητα του σύγχρονου πολίτη. Από σήμερα λοιπόν η παραίτηση μου από τη θέση του υπευθύνου της Πολιτικής Προστασίας είναι στη διάθεση του Νομάρχη και δηλώνω την υποψηφιότητα μου ως Δημάρχου στο Νέο Διευρυμένου Δήμου Λιβαδειάς, συμμετέχοντας στη δημιουργική πρόκληση του Καλλικράτη και τηρώντας με σεβασμό τις δημοκρατικές διαδικασίες του πολιτικού μου χώρου, που θα προκύψουν με τις υποψηφιότητες. Αυτή τη στιγμή δεν είναι γνωστός ο χάρτης του Νομού μας, ως προς τον αριθμό των Νέων Δήμων. Η ανάπτυξη όμως δεν έχει σύνορα, αλλά απαιτεί όραμα, σχέδιο, τρόπο και κυρίως μοντέλο. Γι’ αυτό και θα καταθέσω τις γνώσεις μου , την εμπειρία μου, το μεράκι μου, με διάθεση προσφοράς, με ανοιχτούς ορίζοντες και την οπτική γωνία και αγωνία ενός ανθρώπου, ώστε να οδηγήσουμε το νέο ΔΗΜΟ σε ένα πρωτοποριακό μοντέλο ανάπτυξης σύγχρονο, αποτελεσματικό, ευρωπαικό, αλλά ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ
Μίμης Νταλιάνης
Υπευθ. Πολιτικής Προστασίας ΝΑΒ
Νομαρχ. Σύμβουλος υπευθ. Τομέα εθελοντισμού ΠΑΣΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια: