Κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης τροφίμων Gulfood 2023(20-24 Φεβρουαρίου) στο Ντουμπάι, η Αγροδιατροφική Σύμπραξη Στ. Ελλάδας φιλοξένησε σε ενιαίο χώρο παραγωγούς προϊόντων ΠΟΠ από την Περιφέρεια καλύπτοντας όλα τα έξοδα διάθεσης χώρου προβολής, μετάβασης & διαμονής των εκθετών όπως επίσης αγοράς, μεταφοράς και ασφάλισης των προς επίδειξη και δειγματισμό προϊόντων (τυριά, ελιές, σύκα). Οι συμμετέχοντες παραγωγοί εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη στήριξη που λαμβάνουν μέσω των ευρωπαϊκών προγραμμάτων της Αγροδιατροφικής, συζητώντας με τον Πρέσβη μας στα ΗΑΕ κ. Α.Αλεξανδρίδη, τον Πρόξενο κ. Β.Θεοχαρίδη & τον Εμπορικό Ακόλουθο κ. Δ.Θωμόπουλο που επισκέφθηκαν το περίπτερο της Αγροδιατροφικής. Επίσης, τα αιρετά και υπηρεσιακά στελέχη που οργάνωσαν & συνόδευσαν την αποστολή των παραγωγών απέσπασαν ιδιαίτερα θετικά σχόλια από τα στελέχη της Δ/νσης Οικονομικών Ελέγχων του ΥΠΑΑΤ κ.κ. Μ.Κουνάβη, Φ.Παπουτσή & Σ.Παπουτσή.
Η εν λόγω συμμετοχή αποτελεί μέρος της
δέσμης δράσεων του ευρωπαϊκού προγράμματος EUnique όπως και η
ανάλογη δράση τον Νοέμβριο 2022 κατά τη διάρκεια της έκθεσης Speciality
Dubai.
Το πρόγραμμα EUnique ξεκίνησε να
εφαρμόζεται την 1/3/2022, έχει διάρκεια 36 μήνες, προϋπολογισμό για την
Αγροδιατροφική 1.028.078 € και σκοπός του προγράμματος είναι η προώθηση των
προϊόντων ΠΟΠ της Περιφέρειας Στ. Ελλάδας ( κονσερβολιά , τυριά, αποξηραμένα
σύκα, κελυφωτό φιστίκι , ακτινίδια) στην Αραβική χερσόνησο.
Τα προγράμματα της κατηγορίας AGRIP-MULTI είναι συγχρηματοδοτούμενα κατά 80% από την ΕΕ και κατά 20% από τον δικαιούχο, οι δε δράσεις τους εκτείνονται επαναλαμβανόμενες σε βάθος τριετίας και κάθε χρόνο πραγματοποιείται οικονομικός έλεγχος από πιστοποιημένη εταιρεία ελεγκτών.
Τα δύο εγκεκριμένα προγράμματα
περιλαμβάνουν μια σειρά από δράσεις όπως: συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις,
δημιουργία μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εργαλεία επικοινωνίας (έντυπα, δείγματα,
χρηστικά αντικείμενα προβολής όπως πάνινες τσάντες, κτλ.), εκδηλώσεις
(εκδηλώσεις Τύπου, σεμινάρια, Β2Β επαφές
κτλ.), διαφήμιση (κινητή, σταθερή, διαδικτυακή κλπ), δειγματισμοί σε σημεία
πώλησης & γευστικές δράσεις, cooking shows, δημιουργία video, αγορά από τους παραγωγούς όλων των
προβαλλόμενων προϊόντων, εκπαιδευτικές
δράσεις για επαγγελματίες κ.ά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου