Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

ΥΠ.Α.Α.Τ: Στοχευμένες Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης των γεωργικών προϊόντων…


To «Made in Greece» … στόχος να αποτελέσει διαβατήριο ποιότητας για την διείσδυση σε νέες αγορές εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης

Υποστηρίζοντας την στρατηγική επιλογή προώθησης των Ελληνικών προϊόντων σε νέες αγορές Τρίτων Χωρών, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προχωρά σε ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης των γεωργικών προϊόντων.

Πιο συγκεκριμένα, η Υπουργός Κατερίνα Μπατζελή υπέγραψε δύο συμβάσεις στο πλαίσιο έγκρισης Προγραμμάτων για ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης γεωργικών προϊόντων στις Τρίτες Χώρες, με βάση τον Κανονισμό (ΕΚ) 501/2008 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
«Η ένδειξη Made in Greece αποτελεί διαβατήριο ποιότητας για την διείσδυση των Ελληνικών προϊόντων σε νέες αγορές εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην κατάκτηση νέων αγορών ώστε ακόμα περισσότεροι καταναλωτές να έχουν πρόσβαση στα προϊόντα ποιότητας που παράγουμε» τόνισε σε δήλωση της η Υπουργός Κατερίνα Μπατζελή. Η πρώτη σύμβαση αφορά τριετές Πρόγραμμα Ενημέρωσης και Προώθησης βιολογικών προϊόντων σε Ρωσία, Νορβηγία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα συνολικού προϋπολογισμού 3.500.000 € και έχει ως φορέα υλοποίησης Ενωση Νομικών Προσώπων με συντονιστή τον ΑΣ Κροκοπαραγωγών Κοζάνης.
Η δεύτερη σύμβαση αφορά τριετές Διακρατικό Πρόγραμμα Ενημέρωσης και Προώθησης κονσερβών στη Ρωσία, Ουκρανία, Νορβηγία και Αργεντινή συνολικού προϋπολογισμού 2.957.460 € και έχει ως φορέα υλοποίησης την εταιρεία ΔΕΛΚΟΦ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: