Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Ιερώνυμος: Δεν θα ήθελα να είμαι ένας Αρχιεπίσκοπος που θα τον τραβάνε από τα χέρια και να το ανεβάζουν στο θρόνο για να κάτσει!


Συγκίνησε το πανελλήνιο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, με την συνομιλία που είχε με τον δημοσιογράφο Σταύρο Θεοδωράκη στην εκπομπή του MEGA «Πρωταγωνιστές», το βράδυ της Κυριακής των Βαΐων. Το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων «Romfea.gr», δημοσιεύει για όσους δεν την παρακολούθησαν τα σημεία που αφορούν την φορολόγηση της Εκκλησίας, αλλά και για άγνωστες στιγμές από την προσωπική του ζωή. Ο Αρχιεπίσκοπος αναφέρθηκε και στα παιδικά του χρόνια στα Οινόφυτα αλλά και στη μητέρα του, όπου μεταξύ άλλων τόνισε: «Από μικρό παιδί ήθελα να γίνω κληρικός, είχα την μητέρα μου η οποία με βοηθούσε σ΄ αυτό το θέμα. Θυμάμαι την εξής σκηνή. Το Σάββατο το απόγευμα που τελείωνε τις δουλειές τις, έπρεπε να ετοιμάσει το λουτρό να μας πλύνει όλα τα παιδιά και έβαζε στις καρέκλες μας τα ρούχα τα Κυριακάτικα. Το πρωί λοιπόν όταν σηκωνόμασταν έπρεπε να πάμε να ντυθούμε και να πάμε στην Εκκλησία, και μετά ερχότανε και αυτή. Ήτανε μια μητέρα, ενός άλλου κόσμου! Όταν στο τέλος της είπα, ότι εγώ σκέφτομαι να γίνω κληρικός, μου είπε: «Εγώ θα σου πω, εσύ ξέρεις γράμματα εσύ θα πεις τι θα κάνεις.» ανέφερε. «Αν ξαναγύριζα πάλι και θα ξανάρχιζα από την αρχή, θα έμενα εκεί που διάλεξα δηλαδή ένα μεγάλο χώρο που θα έχω τα βιβλία μου, να διαβάζω, να γράφω, να μελετέαω. Δεν θα έμπλεκα με διοικήσεις και με πράγματα που φθείρουνε συνέχεια! Η διοίκηση είναι μεγάλη φθορά, όπου και να είναι κανείς, ψυχική φθορά και καταστροφή οραμάτων», τόνισε χαρακτηριστικά ο Μακαριώτατος. Πληκτρολογείστε όσοι ενδιαφέρεστε το http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4603:2010-03-29-02-31-47&catid=13

Δεν υπάρχουν σχόλια: