Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

Η κα Λουκία Βαρουξή μετά το αποτέλεσμα των εσωκομματικών εκλογών στη ΝΔ: "Μόλις κάθησες στο τραπέζι" μου είπε σήμερα κάποιος κι` έχει δικιο. Σας ευχαριστώ από καρδιάς! ❤️

 


Ήταν μια πιεστική κ με πολλές αντιξοότητες, τρικλοποδιές και δυσκολίες προσπάθεια αλλά την χάρηκα. Ήταν η πρώτη μου συμμετοχή ως επικεφαλής σε πραγματικές, δημοκρατικές, εσωκομματικές εκλογές και αν και δεν ήρθε το αποτέλεσμα που έλπιζα, είμαι πολύ χαρούμενη γιατί ήταν ιδιαίτερη τιμή για μένα.

"Χρησιμοποιώντας" την διαδικασία αυτή, απέκτησα νέους φίλους, γέλασα και διασκεδασα με τους παλιοτερους, βεβαιώθηκα για ανθρώπους που με αγαπούν κ με στηρίζουν, γνώρισα το πραγματικό πολιτικό προφίλ και το ανθρώπινο των περισσότερων όπως κ το ανάστημα τους, εκανα παρέα με εκείνους που ποτέ δεν φανταζομουν,  είδα ότι έχω οπαδούς και συμμάχους που ακολουθούν το κάθε βήμα μου,  κατάλαβα ότι υπάρχουν για οι "for better or for the worse" ανθρωποι για μένα.

Ευχαριστώ από καρδιάς εκείνους που με ψήφισαν στην χθεσινή εκλογική διαδικασία αλλά και εκεινους που δεν με ψήφισαν, αυτούς που μου έσφιξαν το χέρι κ εκείνους που με χτύπησαν στην πλάτη, αυτούς που μου χαμογέλασαν και εκείνους που δεν τόλμησαν να με κοιτάξουν στα μάτια.

Ευχαριστώ από καρδιάς αυτούς που ξενύχτησαν μαζί μου, ξέχασαν σπίτια και οικογένειά για να τρέξουν δίπλα μου, που με διορθωναν όταν έκανα λάθη, που δούλεψαν για μένα, που πρόσεξαν λεπτομέρειες, που συγκράτησαν τον αυθορμητισμό μου, που με έσπρωχναν κάθε φορά που κολλούσα στις λάσπες.

Ευχαριστώ αυτούς που πίστεψαν σε μένα κ το απεδειξαν, αυτούς που ήταν εκεί για μένα 24h/24 όταν τους έψαχνα.

"Μόλις κάθησες στο τραπέζι" μου είπε σήμερα κάποιος κι` έχει δικιο.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς! ❤️

Δεν υπάρχουν σχόλια: