Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Ξεκίνησε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Εργαζόμενους & Επιχειρηματίες στη Λιβαδειά


Πραγματοποιήθηκε   την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019 η έναρξη του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων της ΕΕΔΕ σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Βοιωτίας.
Το πρόγραμμα, που διεξάγεται  με  την υποστήριξη  των επιχειρηματικών φορέων της περιοχής,  έτυχε θερμής υποδοχής  από το σύνολο της τοπικής  επιχειρηματικής κοινότητας.
Εταιρίες  που συμμετέχουν στη 3η΄ Σειρά του προγράμματος  με στελέχη τους: Ελληνικά Καλώδια ΑΕ, Κακολύρης ΑΕ, Αφοι Κυριαζή ΟΕ,  Μυτιληναίος ΑΕ Όμιλος Επιχειρήσεων, Νομικός Δ. ΑΒΕΚ, Σύρμος- Λεβαντής ΑΒΕΕ .
Την έναρξη των μαθημάτων πραγματοποίησε  ο Διευθυντής Εκπαίδευσης της ΕΕΔΕ   κ. Μάκης Φιτέογλου, ο οποίος  επεσήμανε την εξαιρετική σημασία των σπουδών στην ανοδική επαγγελματική εξέλιξη  των αποφοίτων.
Από την πλευρά του Επιμελητηρίου, τους  συμμετέχοντες καλωσόρισε το Μέλος ΔΣ  και απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος  κ. Αντώνιος Παναγώτας .
Στο χαιρετισμό  του προς τους συμμετέχοντες,  τόνισε  το πόσο σημαντικό είναι να δίνεται στα στελέχη και τους επιχειρηματίες της περιοχής, η δυνατότητα  να παρακολουθήσουν ένα Μεταπτυχιακό πρόγραμμα χωρίς να μετακινηθούν από τον τόπο τους, μέσω της συνεργασίας της ΕΕΔΕ με το Επιμελητήριο Βοιωτίας .
Επίσης ως απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος, επεσήμανε το πόσο τον βοήθησε το πρόγραμμα  στο να πάρει  νέες γνώσεις και ιδέες, που τις εφάρμοσε  άμεσα στην επιχειρηματική του δραστηριότητα .
Το πρόγραμμα  ξεκίνησε με την ενότητα : «Μarketing Management » με εισηγητή τον  κ. Παναγιώτη Βελισσαρίου έναν από τους πιο έμπειρους συμβούλους-εκπαιδευτές στην Ελλάδα και μόνιμο συνεργάτη της ΕΕΔΕ τα τελευταία 15 χρόνια.

Τα μαθήματα θα συνεχιστούν την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019 και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν  στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης της ΕΕΔΕ (κ. Β. Μέγα  : 210  21.12.000-9(Εσωτ. *610) ώστε να τους δοθεί η δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη δεύτερη εισήγηση του προγράμματος με θεματολογία «Marketing Management ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: