Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

Βασίλης Σβίγγος - Μέλος Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Βοιωτίας: Στηρίζω απόλυτα την επιλογή της επιτροπής και της ηγεσίας

 


Φίλες και φίλοι Βοιωτοί,

θα ήθελα με αυτή μου την επιστολή να επικοινωνήσω μαζί σας έπειτα από την ανακοίνωση του ψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ για το νόμο Βοιωτίας.
Αρχικά εύχομαι καλό αγώνα και καλά αποτελέσματα στους υποψήφιους του κόμματος.

Ποτέ μου δεν συμβιβάστηκα με τον ρόλο του παθητικού παρατηρητή και για τον λόγο αυτό θέλησα να διεκδικήσω μια θέση στο ψηφοδέλτιο του κόμματος, θέτοντας τον εαυτό μου στη διάθεση της επιτροπής.
Νιώθω λοιπόν την ανάγκη να ευχαριστήσω τα μέλη της επιτροπής ψηφοδελτίων και τον γραμματέα του κόμματος για την αξιολόγηση του βιογραφικού μου και την συνεργασία μας όλο αυτό το διάστημα.

Έχοντας την πεποίθηση ότι το ψηφοδέλτιο που τελικά ανακοινώθηκε είναι ένα ισχυρό ψηφοδέλτιο, δηλώνω ότι στηρίζω απόλυτα την επιλογή της επιτροπής και της ηγεσίας.

Η ανάγκη για την αλλαγή των πολιτικών συσχετισμών είναι απαραίτητη και επιβεβλημένη όσο ποτέ άλλοτε και ο αγώνας πρέπει να είναι διαρκής. Επιπλέον πιστεύω ότι η ευθύνη της αλλαγής αυτής μας βαρύνει όλους.

Για τον λόγο αυτό δηλώνω ότι θα παραμείνω στην πρώτη γραμμή και έτοιμος να δώσω οποιαδήποτε μάχη χρειαστεί, για να κάνουμε πράξη όσα πιστεύουμε, για ένα κοινωνικό κράτος, με τους δημοκρατικούς θεσμούς να λειτουργούν και για να δώσουμε και πάλι ελπίδα σε όλους τους πολίτες και κυρίως στις νέες γενιές του τόπου.

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους φίλους που όλο αυτό το διάστημα στάθηκαν στο πλευρό μου και υποστήριξαν την επιθυμία μου αυτή.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες θέλω να εκφράσω στη σύζυγο μου Πόπη και στα δυο παιδιά μου Σταυρούλα και Σεραφειμία για την δική τους στήριξη σε καθε επιλογή μου αλλά και για την υπομονή τους.
Με εκτίμηση και σεβασμό,
Σβίγγος Στ. Βασίλης
Λογιστής-Φοροτεχνικός
Μέλος Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Βοιωτίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: