Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Aπάντηση – παρέμβαση Αντιδημάρχου κ. Χατζησταμάτη Ανδρέα σε ανακοινώσεις για την χειροδικία εναντίον του














ΠΡΟΣ: Δημοτικό Συμβούλιο Δ. ΘΗΒΑΙΩΝ Πρόεδρο κ. Κοκοντίνη Αθανάσιο 

Θέμα: « Aπάντηση     –     παρέμβαση       Αντιδημάρχου    κ. Χατζησταμάτη Ανδρέα σε ανακοινώσεις για
την χειροδικία εναντίον του »


Αξιότιμε κ. Δήμαρχε, κ. Πρόεδρε και κ.κ. Δημοτικοί Σύμβουλοι
Όλοι μας σε αυτήν την αίθουσα είμαστε από ετών λίγο ή πολύ γνώριμοι μεταξύ μας. Υπηρετώ το Δημοτικό Συμβούλιο, 11 συνολικά χρόνια, 4 χρόνια από την θέση της αντιπολίτευσης στον Καποδιστριακό Δ. Θηβαίων και 7 από την θέση του Δημοτικού Συμβούλου της πλειοψηφίας και την θέση του Αντιδημάρχου. Λειτούργησα με απόλυτο σεβασμό απέναντί στα πρόσωπά σας και οποιαδήποτε αντιπαλότητα ή αντίθεση στα πλαίσια των πολιτικών μας αντιθέσεων, εκφραζόταν μόνο σε θεσμικούς χώρους, τα γραφεία του Δήμου, τις επιτροπές και το Δημοτικό Συμβούλιο. Ουδέποτε έθιξα με διαρροές και υπονοούμενα τα πρόσωπα συναδέλφων μου από όποια θέση και αν βρισκόμουν. Πάντα με θάρρος και παρρησία αντιμετώπισα πρόσωπα, καταστάσεις και τακτικές.
Στα επτά χρόνια της Αντιδημαρχίας μου και το γνωρίζουν οι πάντες αυτό σηκώνω και είναι μεγάλη μου τιμή, άκοπα και άοκνα και εκ των πραγμάτων το πιο βαρύ φορτίο της καθημερινότητας. Με ομολογουμένως πολύ θετικά αποτελέσματα, στα πλαίσια των δυνατοτήτων του Δήμου μας και των δύσκολων συγκυριών που διάγουμε.
Υπόκειμαι στην πιο σκληρή κριτική των Δημοτών μας, μιας και ανελλιπώς βρίσκομαι στο πλευρό τους και ουδέποτε αρνήθηκα να αναλάβω οποιοδήποτε κομμάτι, όσο δύσκολο και σκληρό και αν ήταν.
Γνωρίζετε επίσης πολύ καλά ότι ουκ ολίγες φορές έχω έρθει σε μεγάλες προσωπικές κόντρες για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του Δήμου και των Δημοτών.
Πέρα από τα λόγια, τις εμπάθειες, την κακοήθεια και καταστάσεις που απορρέουν από την πολιτική μου δράση, ουδέποτε έδωσα δικαίωμα και προπάντων ουδέποτε αντιμετώπισα την Δικαιοσύνη από την θέση   του


κατηγορούμενου, ή ακόμα και του απολογούμενου.
Γνωρίζετε επίσης ότι δεν κρύφτηκα ποτέ και σε κανένα κάλεσμα κάθε είδους φορέα που δραστηριοποιείται στον Δήμο μας, αθλητικών, πολιτιστικών, κοινωνικών κτλ. την ώρα που κάποιοι δεν μπήκαν καν και ποτέ στον κόπο να σταθούν δίπλα στις ανάγκες των φορέων αυτών.
Έκπληκτος και με οργή διάβασα την ανακοίνωση που εξέδωσε για την γνωστή υπόθεση χειροδικίας εναντίον μου ο κ. Χαλβατζής Σταμάτης και ο συνδυασμός του.
Πέντε μέρες μετά και αφού διαβουλεύτηκε με τον εαυτό του και εφόσον με πρωτοβουλία μου η υπόθεση βρέθηκε άμεσα στα χέρια της Δικαιοσύνης, ρίχνοντας λάσπη και αφήνοντας υπονοούμενα που οξύνουν τα πνεύματα και ρίχνουν λάδι στην φωτιά, προκαλώντας και ενισχύοντας απαράδεκτες καταστάσεις εναντίον μου, εξέδωσε ανακοίνωση.
Άραγε καταδικάζει την πράξη σωματικής βίας εναντίον ενός θεσμικού προσώπου του Δήμου μας  απερίφραστα ναι ή όχι;
Μιλάει ανέξοδα για πιθανή συναλλαγή εμού ή και του Δήμου μας συνολικά. Ασφαλώς και υπάρχει συναλλαγή, μια και μοναδική, αυτή της εξυπηρέτησης των συμφερόντων του Δήμου, των Δημοτών μας αλλά και των φορέων. Αυτή τη «συναλλαγή» την εξετάσατε κ. Χαλβατζή; Για την κακοήθη αναφορά σας σε άνομες συναλλαγές, μιλάτε για αυτές κατόπιν στοιχείων ή αποτελεί συνέχεια της συνήθους και γνωστής σας τακτικής; Άλλωστε όσο χρόνο χρειασθήκατε να συντάξετε την απάντησή σας και λιγότερο ίσως θα χρειαζόσασταν να απευθυνθείτε στις Δικαστικές αρχές που βρίσκονται μόλις λίγα μέτρα από την οικία σας. Ιδού η Ρόδος και να το πεδίον δόξης λαμπρόν καταθέτοντας τα στοιχεία σας.
Αν αυτό δεν συμβεί σε σύντομο χρόνο και ο κ. Χαλβατζής δεν προσκομίσει κάθε στοιχείο που διαθέτει στην Δικαιοσύνη, είμαι αναγκασμένος να το κάνω εγώ οδηγώντας τον να απολογηθεί και να αποκαλύψει τα κίνητρά του και το πολιτικό του ήθος.
Επειδή ενεπλάκη στην υπόθεσή μου και η κρίσιμη φάση που διέρχεται το πιο ιστορικό αθλητικό Σωματείο της πόλης μας, η κορωνίδα του ποδοσφαίρου μας, ο Α.Ο Η ΘΗΒΑ, είναι πασίγνωστο ότι εκδηλώνω όχι μόνο την πρόθεσή μου, αλλά βοηθώ ενεργά κάθε φορέα της πόλης και αδιακρίτως προσώπων που τους διοικούν.  Πόσο μάλλον το ποδόσφαιρο το οποίο και υπηρέτησα στα νεανικά μου χρόνια, 15 χρόνια ως ποδοσφαιριστής και 20 χρόνια σε Διοικητικές θέσεις. Τόσα χρόνια ουδείς ασχολούμενος με την τοπική πολιτική, ανταποκρίθηκε στα καλέσματα των Διοικήσεων, δεν βρέθηκε στις Γενικές τους Συνελεύσεις και δεν μπήκε στον κόπο να θυσιάσει ελάχιστο χρόνο και μηδαμινό χρηματικό ποσό παρακολουθώντας αγώνες από τις εξέδρες. Τα όψιμα και κροκοδείλια δάκρυα για τον Α.Ο ΘΗΒΑ μόνο οργή μπορούν να προκαλέσουν σε όσους στήριξαν αυτό το οικοδόμημα.
Πρόθεσή μου ήταν να στηρίξω και την νέα Διοίκηση γιατί όπως τόνισα η βοήθειά μου είναι διαρκής και δεν συνδέετε με τα πρόσωπα που τα διοικούν.
Τελικώς η πρόθεσή μου αυτή και επειδή μάλλον πολλοί καλοθελητές μεταβίβαζαν λανθασμένες και σκόπιμες πληροφορίες εναντίον μου, η αγνή πρόθεσή μου για προσφορά, οδήγησε σε εκβίαση με αποτέλεσμα την προσβολή της σωματικής μου ακεραιότητας και έχουν όπως είναι γνωστό οδηγηθεί από την πρώτη στιγμή στην Δικαιοσύνη από εμένα οι δράστες της πράξης αυτής.


Σας υπενθυμίζω ότι προ του γεγονότος αυτού, έχει προηγηθεί παραίτηση καταπέλτης από μέλος του Δ.Σ, που καταγγέλει το ήθος της νέας Διοίκησης, στην οποία συμμετείχε και ο Δημοτικός σας Σύμβουλος κ. Βενιζέλος. Άραγε απολογείσθε θετικά ή αρνητικά για την συμμετοχή του Δημοτικού σας συμβούλου στο Δ.Σ του ΑΟ Η ΘΗΒΑ και την παραίτησή του 10 μέρες αφότου ανέλαβε, κ. Χαλβατζή;
Μήπως σας θύμισε και σας αντέγραψε όταν και εσείς παρουσιάσατε μια αποτυχημένη Προεδρία το 2007, όπου εγκαταλείψατε την ιστορική ομάδα της πόλης μας, μεσούσης της αγωνιστικής περιόδου;
Για την αξία μου και τις δράσεις μου απολογούμαι στο Δημοτικό Συμβούλιο και τον Θηβαϊκό Λαό. Μια απλή παραπομπή στα αποτελέσματα των εκλογών για την Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι η κατάλληλη και η αποστομωτική απάντηση για εσάς. Η συνολική σας δράση και οι ευκαιριακές σας τακτικές, από το ποδόσφαιρο μέχρι και την πολιτική θα σας κατατάσσουν διαρκώς επιλαχόντα.
Δηλώνω προς όλους ότι θα παραμείνω όρθιος και δεν θα υποκύψω ούτε σε λασπολογίες ούτε σε εκβιασμούς και απειλές τιμώντας τους συμπολίτες μου που με τίμησαν με την ψήφο τους.



Ο AΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
  


Χατζησταμάτης Ανδρέας

Δεν υπάρχουν σχόλια: