Τον κύκλο των επιμορφωτικών ημερίδων του
εγκαινίασε απόψε στο Επιμελητήριο Βοιωτίας,
το «Διδασκαλείο» αγγλικής γλώσσας της κας Βίκυς Βαμβακά – Αγνιάδη με
έδρα τη Λιβαδειά, κάτω από το γενικό τίτλο «Μαθαίνοντας το παιδί μου».
Πρόκειται για μια δράση κοινωνικής υπευθυνότητας του νεοσύστατου και καινοτόμου
κέντρου γλωσσών της Λιβαδειάς, με στόχο να εμπλουτίσει τις παραστάσεις των
γονιών των παιδιών που φοιτούν στο «Διδασκαλείο» αλλά και όλων εκείνων που
ενδιαφέρονται για την εξέλιξή τους ως γονείς, αφού οι εκδηλώσεις της κας
Βαμβακά είναι ανοικτές στο κοινό.
Με τρεις, λοιπόν, επιμορφωτικές εισηγήσεις κάτω από το γενικό
θέμα – κύκλο «Μαθαίνοντας το παιδί», η κα Βαμβακά – Αγνιάδη, καθηγήτρια
αγγλικής γλώσσας και ιδιοκτήτρια του «Διδασκαλείου», άνοιξε την Δευτέρα, 19
Ιουνίου 2017, το πρώτο κύκλο των επιμορφωτικών ημερίδων που σχεδιάζει, με στόχο
να εμπλουτίσει τις γνώσεις των γονιών που τις εμπιστεύονται τα παιδιά.
Στον χαιρετισμό της ευχαρίστησε όλους όσους
στήριξαν με την παρουσία τους αυτή την προσπάθεια, τη Διοίκηση του ΕΠΒ για την
παραχώρηση του χώρου, τους παριστάμενους φίλους και φίλες του «Διδασκαλείου»
καθώς και τους επιστήμονες που την πλαισίωσαν.
Η οικοδέσποινα και ιδιοκτήτρια του «Διδασκαλείου»
κα Βίκυ Βαμβακά – Αγνιάδη πλαισιώνεται από τους
κκ. . Ρόμπερτ Μέλλον, Ανδρέα
Κωνσταντίνο
Πετρόπουλο και Χαράλαμπο Μπότσαρη.
|
Ακολούθως το θέμα «Αντιμετώπιση της
εναντίωσης στο σχολείο και στο σπίτι» ανέπτυξε ο κ. Ρόμπερτ Μέλλον, Καθηγητής
Κλινικής Ψυχολογίας, Κλινική Ψυχολογία με Πειραματικές Προσεγγίσεις
Συμπεριφοράς, Πάντειο Πανεπιστήμιο και στη συνέχεια ο κ. Ανδρέας Κωνσταντίνος
Πετρόπουλος, Παιδίατρος - Εξ/νος Αναπτυξιολόγος, Επιστημονικός Συνεργάτης
Νοσοκομείου Παίδων “Αγία Σοφία” μίλησε για τη «Συμβολή του παιχνιδιού στην
ανάπτυξη των παιδιών». Την ημερίδα έκλεισε με την ομιλία του ο κ. Χαράλαμπος
Μπότσαρης, Καθηγητής Επιχειρησιακής Έρευνας, Διευθυντής Ευρωπαϊκού Κέντρου
Διεπιστημονικής Έρευνας και Εκπαίδευσης Παντείου Πανεπιστημίου στο Δίστομο,
αναπτύσσοντας το θέμα «Βοηθώντας το παιδί να (ανα)καλύψει τις ικανότητες, τις
μαθησιακές ανάγκες και τα θέλω του». Η εκδήλωσή τους έκλεισε με διάλογο,
ερωτήσεις του κοινού και απαντήσεις από τους ειδικούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου