Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Έχουμε Δημοτικό Συμβούλιο...

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 14ης ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΤΟΥΣ 2016

Σας προσκαλούμε σε συνεδρίαση που θα γίνει στο Δημοτικό Κατάστημα  Ορχομενού στις  7  Νοεμβρίου   2016  ημέρα  Δευτέρα  και ώρα  6.00 μ.μ. σύμφωνα με  τις διατάξεις του άρθρου  67 του Ν. 3852/2010,  «Νέα Αρχιτεκτονική της  Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης  Διοίκησης – Πρόγραμμα  Καλλικράτης για  συζήτηση και λήψη απόφασης στο παρακάτω θέμα:

 Θέμα : Ενημέρωση και λήψη απόφασης για την εφαρμογή της νομοθεσίας  του Υπουργείου Παιδείας για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.
Το θέμα μπαίνει ως μοναδικό και κατεπείγον ύστερα από την οριστική αρνητική απάντηση που δόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας όσον αφορά τη κατάργηση – για τη φετινή χρονιά- του τμήματος Ανθρωπιστικών  Σπουδών στο Γυμνάσιο Ακραιφνίου με Λυκειακές Τάξεις.


Ο Πρόεδρος
ΛΑΜΠΡΟΣ  ΑΡΙΣΤ.  ΡΟΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: