Συμβουλές στους καταναλωτές για σωστές αγορές την περιόδο των εκπτώσεων (15 Ιουλίου έως 31 Αυγούστου) δίνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν υπόψη τους τα εξής:
1. Αγοράζουμε με βάση τον οικογενειακό μας προγραμματισμό και έχοντας επίγνωση των οικονομικών μας δυνατοτήτων
2. Αποφεύγουμε την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων
3. Ελέγχουμε προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών που αγοράζουμε. Σε περίπτωση ελαττώματος, έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Εξαιρούνται του δικαιώματος της αντικατάστασης ή επιστροφής, προϊόντα στα οποία η προσφορά οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικά, ή όταν έχει λάβει σχετική γνώση ο καταναλωτής (σήμανση, ενημέρωση κτλ)
4. Συγκρίνουμε προσεκτικά τις τιμές και δεν παρασυρόμαστε από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, ή από επιλεγμένα προϊόντα – «κράχτες».
5. Ζητάμε πάντα απόδειξη για τη συναλλαγή που κάναμε
6. Ζητάμε η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουμε να είναι στην ελληνική γλώσσα.
7. Καταγγέλλουμε κάθε πρόβλημα που συναντάμε (πλασματική έκπτωση, ελαττωματικό προϊόν, κτλ) στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί από τις 08:00 ως τις 22:00.
Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν υπόψη τους τα εξής:
1. Αγοράζουμε με βάση τον οικογενειακό μας προγραμματισμό και έχοντας επίγνωση των οικονομικών μας δυνατοτήτων
2. Αποφεύγουμε την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων
3. Ελέγχουμε προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών που αγοράζουμε. Σε περίπτωση ελαττώματος, έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Εξαιρούνται του δικαιώματος της αντικατάστασης ή επιστροφής, προϊόντα στα οποία η προσφορά οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικά, ή όταν έχει λάβει σχετική γνώση ο καταναλωτής (σήμανση, ενημέρωση κτλ)
4. Συγκρίνουμε προσεκτικά τις τιμές και δεν παρασυρόμαστε από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, ή από επιλεγμένα προϊόντα – «κράχτες».
5. Ζητάμε πάντα απόδειξη για τη συναλλαγή που κάναμε
6. Ζητάμε η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουμε να είναι στην ελληνική γλώσσα.
7. Καταγγέλλουμε κάθε πρόβλημα που συναντάμε (πλασματική έκπτωση, ελαττωματικό προϊόν, κτλ) στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί από τις 08:00 ως τις 22:00.
ΥΓ. Μη ξεχνάτε και το πενταψήφιο 15515, τη Γραμμή Προστασίας Καταναλωτή της ΝΑΒ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου