Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Με σεβασμό στην πολιτική παρακαταθήκη του αείμνηστου συζύγου της αρνήθηκε τη σημερινή συμμετοχή της στις εθνικές εκλογές η κα Βίκυ Μπασιάκου


Με μια  συγκινητική ανάρτηση στη σελίδα της στα social media, που συνοδεύτηκε με μια από τις πιο πρόσφατες φωτογραφίες της οικογένειας Μπασιάκου εντός του Κοινοβουλίου, η χήρα του εκλιπόντος Βουλευτή Βοιωτίας και Υπουργού κα Βικεντία Συροπούλου - Μπασιάκου δίνει το δικό της πολιτικό στίγμη, μετά την επίσημη ανακοίνωση του ψηφοδελτίου της Νέας Δημοκρατίας στο Ν. Βοιωτίας.

«Το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στον Νομό Βοιωτίας, των εθνικών εκλογών της 7ης Ιουλίου, για πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια, δεν συμπεριλαμβάνει το όνομα του αείμνηστου Ευάγγελου Μπασιάκου.
Το αποτύπωμά του είναι ακόμη πολύ «νωπό», στον τόπο που τόσο αγάπησε και υπηρέτησε πιστά ως το τέλος.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την Νέα Δημοκρατία, για την πρόταση που μου έκανε να συμπεριληφθώ στο ψηφοδέλτιο του κόμματος στην Βοιωτία.
Ήταν μια μεγάλη τιμή για εμένα, αλλά και για την μνήμη του συζύγου μου.
Η πολιτική του παρακαταθήκη, είναι για εμάς, την οικογένεια του, μια μεγάλη ευθύνη και βαρύνει όσο τίποτα άλλο στην όποια άμεση ή μελλοντική εμπλοκή μου, στη δημόσια ζωή της Βοιωτίας.
Ο λόγος αυτός δεν μου επέτρεψε να αποδεχτώ την πρόταση και να είμαι υποψήφια.
Θα στηρίξουμε όμως, με όλες μας τις δυνάμεις την Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη στον αγώνα τους για μια πιο φωτεινή Ελλάδα» … σχολιάζει η κα Μπασιάκου, ένα πρόσωπο με εξίσου  μεγάλη πολιτική παρουσία, πάντα όμως στη σκιά του αείμνηστου συζύγου της. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: