Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Απάντηση δίνει ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ στα ψευδή δημοσιεύματα με αναφορές σε δηλώσεις του Βουλευτή Βοιωτίας κ. Γιάννη Σταθά

ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

Δήλωση του Γ. Σταθά, Βουλευτή Βοιωτίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
σχετικά με ψευδή δημοσιεύματα:
"Επειδή διακινούνται διάφορα ψευδή δημοσιεύματα σε ιστοσελίδες, περί δήθεν «προσβλητικών» δηλώσεών μου, σχετικά με την τραγική απώλεια του συναδέλφου Βουλευτή και Αντιπροέδρου της Βουλής, Α. Νάκου, αναγκάζομαι να πω τα εξής:
Κατά τη διάρκεια της κοινοβουλευτικής διαδικασίας, εξέφρασα, από το βήμα της βουλής, τα θερμά μου συλλυπητήρια στους οικείους του εκλιπόντος. Κατόπιν τούτου, συμπλήρωσα την λαϊκή ρήση ότι «μόνο ένα είναι βέβαιο σ’ αυτή τη ζωή, πως όλοι μας μια μέρα θα πεθάνουμε». Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να επαληθεύσει τα λεγόμενά μου, αφού έχουν καταγραφεί στα πρακτικά.
Κατόπιν τούτου, δε μπορώ παρά να καταγγείλω ως αήθη και συκοφαντικά, ως προς το πρόσωπό μου, τα (ελάχιστα, ευτυχώς) δημοσιεύματα που, διά της κοπτοραπτικής, προσπαθούν να ρίξουν λάσπη στο πρόσωπό μου και, μέσω εμού, στον ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ.
Απαιτώ αυτή η ανήθικη επίθεση να σταματήσει εδώ και να αποκατασταθεί άμεσα η αλήθεια". 

Δεν υπάρχουν σχόλια: