Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019

Έχουμε Δημοτικό Συμβούλιο...


Σας προσκαλώ σε συνεδρίαση που θα γίνει στο Δημοτικό Κατάστημα Ορχομενού στις 21 Ιανουαρίου 2019 , ημέρα Δευτέρα  και ώρα 6:00 μ.μ.  σύμφωνα με  τις διατάξεις του άρθρου  67 του Ν. 3852/2010,  «Νέα Αρχιτεκτονική της  Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης  Διοίκησης  για  συζήτηση και λήψη απόφασης στα παρακάτω θέματα:

Θέμα 1ο :
Περί έγκρισης του τεχνικού προγράμματος προϋπολογισμού του Δήμου  έτους 2019.

(Εισηγητής : κ. Κανέλλης Γεώργιος λογιστής του Δήμου).
Θέμα 2ο :
Περί έγκρισης της υπ΄αριθμ.296/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής περί καθορισμού τελών ύδρευσης του Δήμου για το έτος 2019.
(Εισηγητής : κ. Κανέλλης Γεώργιος λογιστής του Δήμου).
Θέμα 3ο :
Περί έγκρισης της υπ΄αριθμ.297/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής περί καθορισμού τελών καθαριότητας και ηλεκτροφωτισμού του Δήμου για το έτος 2019.
(Εισηγητής : κ. Κανέλλης Γεώργιος λογιστής του Δήμου).
Θέμα 4ο :
Περί έγκρισης της υπ΄αριθμ.298/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής περί καθορισμού τελών άρδευσης του Δήμου  για το έτος 2019
(Εισηγητής : κ. Κανέλλης Γεώργιος λογιστής του Δήμου).
Θέμα 5ο :
Περί έγκρισης της υπ΄αριθμ.299/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής περί καθορισμού Α) Περί καθορισμού τιμών  οικοπέδων και κτισμάτων (για τα εντός, εκτός σχεδίου ορίων των οικισμών ακίνητα του Δήμου Ορχομενού) έτους 2019, Β) Περί καθορισμού συντελεστή οικοπέδων έτους 2019 και Γ) Περί καθορισμού συντελεστή τέλους ακίνητης περιουσίας (Τ.Α.Π.) έτους 2019.
(Εισηγητής : κ. Κανέλλης Γεώργιος λογιστής του Δήμου).
Θέμα 6ο :
Περί έγκρισης της υπ΄αριθμ.300/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής περί καθορισμού φόρου ηλεκτροδοτούμενων χώρων του Δήμου για το έτος 2019.
(Εισηγητής : κ. Κανέλλης Γεώργιος λογιστής του Δήμου).
Θέμα 7ο :
Περί έγκρισης της υπ΄αριθμ.301/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής περί καθορισμού τελών και δικαιωμάτων κοινόχρηστων χώρων για το έτος 2019.
(Εισηγητής : κ. Κανέλλης Γεώργιος λογιστής του Δήμου).
Θέμα 8ο :
Περί έγκρισης της υπ΄αριθμ.302/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής περί καθορισμού Περί καθορισμού των  τελών διέλευσης, των τελών χρήσης δικαιωμάτων διέλευσης  και του ύψους των εγγυήσεων καλής εκτέλεσης των εργασιών διέλευσης δικτύων ηλεκτρονικής επικοινωνίας, σύμφωνα με τον Ν.3431/2006 και τον με αριθμ.528/075/2009 Κανονισμό της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.
(Εισηγητής : κ. Κανέλλης Γεώργιος λογιστής του Δήμου).
Θέμα 9ο :
Έγκριση των υπ΄ αριθμ.11042/13-12-2018,11148/17-12-2018,11403/21-12-2018,11415/21-12-2018,11312/20-12-2018,11653/31-12-2018πρωτοκόλλων παραλαβής υπηρεσιών.
(Εισηγητής : κ. Ρόδης Λάμπρος, Πρόεδρος ΔΣ).
Θέμα 10ο :
Περί εγκρίσεως της υπ΄αριθμ.61/2018 μελέτης της Δ.Τ.Υ με τίτλο «Αντικατάσταση εξωτερικών δικτύων ύδρευσης Δ.Ε. Ακραιφνίας  Δήμου Ορχομενού»
(Εισηγητής : κ. Λουκάς Υπερήφανος, Δήμαρχος ).
Θέμα 11ο :
Περί εγκρίσεως της συνολικής παράτασης προθεσμίας εκτέλεσης του έργου  «Ολοκλήρωση δικτύου αποχέτευσης οικισμού Ορχομενού εργασίες αποπεράτωσης-αναβάθμισης ΚΕΛ. Αντλιοστάσιο ακάθαρτων και αγωγός απαγωγής επεξεργασμένων λυμάτων» έως και την 30-06-2019.
(Εισηγητής : κ. Λουκάς Υπερήφανος, Δήμαρχος ).
Θέμα 12ο :
Έγκριση του 1ου ανακεφαλαιωτικού πίνακα εργασιών του έργου «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΡΙΦΡΑΞΗΣ ΣΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΝΕΡΟΥ (ΥΔΡΕΥΣΗΣ) ΘΕΣΗ ΑΣΠΡΟΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΕΓΚ/ΣΗ ΜΗΧ/ΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΝΕΡΟΥ ΑΣΠΡΟΒΟΥΝΑ-ΔΙΠΟΤΗ ΤΗΣ ΤΚ ΠΑΥΛΟΥ»
(Εισηγητής : κ. Λουκάς Υπερήφανος, Δήμαρχος ).
Θέμα 13ο :
Περί αποδοχής της με α.π.3731/7-12-2018 (ΑΔΑ:Ω16Ω7ΛΗ-Π2Τ) απόφασης ένταξης της πράξης «Αντικατάσταση εξωτερικών δικτύων ύδρευσης Δ.Ε. Ακραιφνίας  Δήμου Ορχομενού» με κωδικό ΟΠΣ 0006173845 στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Στερεά Ελλάδα 2014-2020» και των όρων αυτής.
(Εισηγητής : κ. Λουκάς Υπερήφανος, Δήμαρχος).
Θέμα 14ο :
Περί έκδοσης νέας άδειας παραγωγού πωλητή υπαίθριου εμπορίου (Λαϊκής Αγοράς) κ. Γούση Λαμπρινή του Νικολάου.
(Εισηγητής : κ. Φεργαδιώτης Ευθύμιος Αντιδήμαρχος).
Θέμα 15ο :
Περί έγκρισης αδυναμίας εκτέλεσης των εργασιών κλαδέματος δέντρων και συντήρησης των υπαρχόντων χώρων πρασίνου του Δήμου, από το υπηρετούν προσωπικό και με τα ίδια μέσα του Δήμου και ανάθεσή τους σε εξωτερικό ανάδοχο.

(Εισηγητής : κ. Λουκάς Υπερήφανος, Δήμαρχος).
Θέμα 16ο :
Περί ορισμού επιτροπής παραλαβής ανταλλακτικών και εργασιών επισκευής οχημάτων και Μηχανημάτων του Δήμου.

(Εισηγητής : κ. Ρόδης Λάμπρος, Πρόεδρος ΔΣ).
Θέμα 17ο :
Περί συγκρότησης της επιτροπής συμβιβαστικής επίλυσης φορολογικών διαφορών και αμφισβητήσεων έτους 2019.

(Εισηγητής : κ. Ρόδης Λάμπρος, Πρόεδρος ΔΣ).
Θέμα 18ο :
Περί Συγκρότησης επιτροπής διενέργειας δημοπρασιών του Δήμου.

(Εισηγητής : κ. Ρόδης Λάμπρος, Πρόεδρος ΔΣ).
Θέμα 19ο :
Περί ορισμού της επιτροπής εκτίμησης  για εκποίηση ή  εκμίσθωση ή αγορά κινητών και ακινήτων πραγμάτων του Δήμου.

(Εισηγητής : κ. Ρόδης Λάμπρος, Πρόεδρος ΔΣ).
Θέμα 20ο :
Περί συγκρότησης επιτροπών σύμφωνα με το άρθρο 221 του Ν.4412/2016 «Δημόσιες συμβάσεις έργων ,προμηθειών και υπηρεσιών» για το έτος 2019.

(Εισηγητής : κ. Ρόδης Λάμπρος, Πρόεδρος ΔΣ).
Θέμα 21ο :
Περί εγκρίσεως της α.π. 11320/2017 εισήγησης της Δ.Τ.Υ του Δήμου για έγκριση των μελών της επιτροπής παραλαβής του έργου «ΥΔΡΕΥΣΗ ΔΗΜΟΥ ΑΚΡΑΙΦΝΙΑΣ»

 (Εισηγητής : κ. Λουκάς Υπερήφανος, Δήμαρχος).
Θέμα 22ο :
Περί εγκρίσεως των υπ΄αριθμ.11707/31-12-2018 και 309/16-1-2019 πρωτοκόλλων παραλαβής υπηρεσιών.

(Εισηγητής : κ. Ρόδης Λάμπρος, Πρόεδρος ΔΣ)..
Θέμα 23ο :
Περί έγκρισης παράτασης χρόνου εκκαθάρισης της «ΥΠΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ με ΑΦΜ99947142»

(Εισηγητής : κ. Κανέλλης Γεώργιος λογιστής του Δήμου).
Θέμα 24ο :
Περί έγκρισης αμοιβής των δικηγόρων κ. Πατσούρα Νικόλαου και Καραίσκου Ευθύμιου συνολικού ποσού 1.200,00€ για παράσταση –υπόμνημα στο Τριμελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Λιβαδειάς για υπόθεση κ. Κωνσταντίνου Δήμου.

(Εισηγητής : κ. Λουκάς Υπερήφανος, Δήμαρχος).
Θέμα 25ο :
Περί έγκρισης αμοιβής του δικηγόρου κ. Πατσούρα Νικόλαου συνολικού ποσού 2.350,00€ για παράσταση –υπόμνημα στο Μονομελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Λιβαδειάς για υπόθεση κ. ΕΚΚΟΚΙΣΤΗΡΙΩΝ ΜΙΧΑΣ ΑΕΒΕ (7 προσφυγές)

(Εισηγητής : κ. Λουκάς Υπερήφανος, Δήμαρχος).
                                                                       
                                         Ο Πρόεδρος                            
                              ΛΑΜΠΡΟΣ  ΑΡΙΣΤ.  ΡΟΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: