Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

Για να μην ξεχνάμε τους δικούς μας ανθρώπους...

Η δικιά μας Γωγώ Τσαμπά αφιερώνει στον αείμνηστο 
πατέρα της Θεόδωρο Τσαμπά ή Μποδοσάκη *



“Γεννήθηκα στον Ορχομενό Βοιωτίας όπου και μεγάλωσα. Οι γονείς μου είναι ο Θεόδωρος και η Αγγελική και έχω την τύχη να έχω δύο υπέροχες αδερφές: την Ελένη και την Νικολίτσα. Δυστυχώς, πριν από τρία χρόνια έχασα ξαφνικά τον μπαμπά μου και ήταν μια πολύ δύσκολη φάση στη ζωή μου”... 

Τι έχετε να θυμάστε ιδιαίτερα από τους γονείς σας; Ποιος τραγουδούσε καλύτερα; 

“Από τους γονείς μου έχω να θυμάμαι τις συμβουλές τους, την φροντίδα τους και την απέραντη λατρεία τους για την μουσική. Ο μπαμπάς μου, Θεόδωρος Τσαμπάς ή Μποδοσάκης, είχε πολύ ωραία μπάσα φωνή, ήταν και ιεροψάλτης, γι’ αυτό και τραγουδούσε πάρα πολύ ωραία”.


*Ποιός άνεμος και ποιός βοριάς σε πήραν απο μένα,και εγω στούς δρόμους τριγυρνώ με μάτια δακρυσμένα.....-Παλιά Μαρκίζα 2015.-(Το 1ο Video είναι απο το 2006 στην Κυρτώνη.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: