Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019

O πρώην Δήμαρχο Λεβαδεών κ. Νίκος Παπαγγελής ζητά τη δημόσια αποκατάστασή του για τα πεπραγμένα της θητείας του!



Μέσω της προσωπικής του σελίδας στα social media, ο κ. Νίκος Παπαγγελής, τέως Δήμαρχος Λεβαδεών, επανέρχεται στα λεγόμενα της προεκλογικής περιόδου στο Δήμο Λεβαδέων από την – υποψήφια τότε Δήμαρχο και νυν Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Ν. Βοιωτίας – κα Γιώτα Πούλου όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και αναλυτικά:
«Η πρώην Δήμαρχος Λεβαδέων κ. Πούλου Παναγιού Γιώτα στο προεκλογικό της παραλήρημα προέβη σε πάρα πολλές συκοφαντίες προς το πρόσωπό μου, χωρίς να είμαι αντίπαλός της στην εκλογική αναμέτρηση.
Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι παρέλαβε έναν Δήμο που χρώσταγε παντού και στις εκδηλώσεις του Πάσχα οι προμηθευτές δεν την πίστωναν λόγω οφειλών από τις εκδηλώσεις των προηγουμένων ετών της δικής μου θητείας.
Την 4η Ιουνίου 2019 με αίτησή μου στο Δήμο Λεβαδέων ζήτησα να μου γνωστοποιήσουν τις οφειλές μου τις οποίες ανέφερε η εν λόγω κυρία. Οι απάντηση του Δημάρχου κ. Αλεστά Αθανασίου, λαμβάνοντας υπόψιν τα έγγραφα της οικονομικής και της νομικής υπηρεσίας, δόθηκε την 9η Ιουλίου 2019 και ενώ τελείωσαν οι βουλευτικές εκλογές.
Από τις απαντήσεις αποδεικνύεται η αλήθεια και το ότι η εν λόγω κυρία είναι κοινή συκοφάντης.  Την καλώ να ζητήσει ΔΗΜΟΣΙΑ συγνώμη και καλώ τα ΜΜΕ που φιλοξένησαν το παραλήρημά της να αποκαταστήσουν την αλήθεια. Διαφορετικά θα συνεχίσω την αναζήτηση στοιχείων όπως:
·         Την έκθεση των ορκωτών λογιστών που εγώ ζήτησα στο τέλος της θητείας μου.
·         Το ότι εγώ έκλεισα τις προβληματικές εταιρείες ΔΕΠΑΛ και ΔΕΤΕΛ φροντίζοντας την εξόφληση των τεράστιων οφειλών τους προς τα ασφαλιστικά ταμεία, τους εργαζομένους και τους προμηθευτές, που οι περισσότερες από αυτές προήλθαν από την περίοδο που η εν λόγω κυρία ήταν Αντιδήμαρχος.
Αναμένω και επιφυλάσσομαι...» καταλήγει ο κ. Παπαγγελής, ενώ παραθέτει και τα σχετικά έγγραφα όπου φαίνονται οι απαντήσεις και η ημερομηνία που του κοινοποιήθηκαν από το Δήμο Λεβαδεών.






Δείτε τι είχε πει η πρώην δήμαρχος Λεβαδέων Γιώτα Πούλου στη σ/τ:



Δεν υπάρχουν σχόλια: