Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Η απάντηση του Κώστα Ξηρογιάννη στην δημοσκόπηση του Orchomenos – Press όσον αφορά τη λειτουργία του Δημοτικού Αναψυκτηρίου


Με πολύ ενδιαφέρον παρακολούθησα την ανάρτηση στο blog σας την αναφορά και τα ερωτήματα <<δημοσκόπηση>>, σχετικά με τη λειτουργία του αναψυκτηρίου στις πηγές των Χαρίτων, χωρίς προηγούμενα να έχει παραληφθεί από τα αρμόδια όργανα. Ως υπεύθυνος πολίτης αυτής της Πόλης, αλλά και ως Δημοτικός Σύμβουλος, είμαι υποχρεωμένος να εκφράσω τις απόψεις μου, όπως αυτές εκφράστηκαν και καταγράφηκαν, προ ολίγων εβδομάδων στη συνεδρίαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου. Θα μου επιτρέψετε όμως προηγούμενα να κάνω μερικές παρατηρήσεις, ως προς τον τρόπο παρουσίασης του θέματος.
Ζητάτε από τους πολίτες να πάρουν μέρος σε μία ψηφοφορία, χωρίς προηγουμένως να μπείτε στον <<κόπο>> να τους ενημερώσετε σχετικά, με την πορεία του έργου και σε τι κατάσταση βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο χώρος βάζοντας μόνο μία φωτογραφία, ιδανική θα έλεγα , γιατί η σημερινή εικόνα είναι απερίγραπτη, καθώς επίσης και χωρίς τα επιχειρήματα τα οποία αναπτύχθηκαν και από τις δύο πλευρές, κατά τη διαδικασία του Δημοτικού Συμβουλίου. Θεωρώ ότι , αυτός ο τρόπος παρουσίασης, είναι τουλάχιστον αντιδεοντολογικός. Η ευαισθησία να λειτουργήσει, το δυνατόν συντομότερα το αναψυκτήριο, μας αγγίζει όλους ανεξαίρετα.
Όμως αγαπητέ μου πώς να πει υπεύθυνα κανείς το ναι, όταν ο περιβάλλον χώρος δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί και εγκυμονεί κινδύνους ατυχημάτων.
Πώς να πει κανείς το ναι, όταν ο χλοοτάπητας των γηπέδων έχει αρχίσει να καταστρέφεται, αφού ακόμη δεν έχει εμπλουτιστεί με τα υλικά που προβλέπονται.
Πώς να πει κανείς το ναι, όταν το κιγκλίδωμα σε μία πλευρά του ενός γηπέδου έχει μετατοπιστεί.
Πώς να πει κανείς το ναι, όταν τα τέρματα δεν έχουν ακόμη τοποθετηθεί.
Πώς να πει κανείς το ναι, όταν περίφραξη δεν υπάρχει.
Πώς να πει κανείς το ναι, όταν έλεγχος στο κτίριο και τις εγκαταστάσεις δεν έχει ακόμη γίνει από τους επιβλέποντες μηχανικούς στου Δήμου κ..λ.π
Ζητάτε λοιπόν από εμάς τους Δημοτικούς Συμβούλους να πούμε ναι στην ενοικίαση του;
Όχι αγαπητέ μου δεν υπήρξα ποτέ στη ζωή μου τυπολάτρης , ούτε αντιπολιτευόμενος είμαι , είμαι απλά υπεύθυνος πολίτης και Δημοτικός Σύμβουλος, τιμώντας την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν οι Ορχομένιοι πολίτες. Θα είχε όμως, ενδιαφέρον για τους αναγνώστες σας και όχι μόνο, να θέσετε μερικά ερωτήματα στον κ. Δήμαρχο. Όπως: Πόσο έχει κοστίσει ολόκληρο το έργο; Ποιες οι πηγές των χρηματοδοτήσεων; Ποίες ήσαν οι εργολαβικές εκπτώσεις; Γιατί το έργο <<καρκινοβατεί>> και έξι χρόνια τώρα δεν ολοκληρώνεται;


Σημείωση: 1 Ευχαρίστως θα είχα ένα δημοκρατικό διάλογο με τον κ. Δήμαρχο από στήλη σας, αφού δεν κατάφερα να τον αναπτύξουμε μέχρι τώρα στα Δημοτικά Συμβούλια, για οποιοδήποτε θέμα.

Σημείωση:2 Ευχαρίστως θα συνομιλούσα με οποιονδήποτε αναγνώστη σας, αρκεί να γίνεται επώνυμα.

Σημείωση 3 Ευχαριστώ για τη φιλοξενία, είμαι φανατικός αναγνώστης σας, η προσφορά σας είναι μεγάλη.


Κ. ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: