Τα έργα που υλοποιήθηκαν στη λίμνη Υλίκη για τη διασφάλιση της άρδευσης του Κωπαϊδικού Πεδίου επισκέφθηκε σήμερα ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Ν. Παπασταύρου, συνοδευόμενος από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό, τον Βουλευτή Βοιωτίας Λευτέρη Κτιστάκη, τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Βοιωτίας Γιώργο Ντασιώτη, τους Δημάρχους Ορχομενού Γιώργο Τζαβάρα και Αλιάρτου–Θεσπιέων Γιώργο Αραπίτσα, καθώς και τον Πρόεδρο και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ, Γεώργιο Στεργίου και Χαράλαμπο Σαχίνη.
Οι παρεμβάσεις υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την ΕΥΔΑΠ, κατόπιν αιτήματος της Περιφέρειας, των τοπικών κοινωνιών και των αγροτικών φορέων, με στόχο την αντιμετώπιση των αυξημένων αναγκών άρδευσης λόγω της ανομβρίας και της μείωσης της στάθμης της λίμνης.
Το έργο περιλάμβανε:
• μεταφορά πλωτού αντλιοστασίου της ΕΥΔΑΠ δυναμικότητας 10.500 κ.μ. νερού ανά ώρα,
• κατασκευή των αναγκαίων χερσαίων υποδομών για τη διοχέτευση του νερού στο αρδευτικό δίκτυο,
• εκτέλεση συμπληρωματικών τεχνικών εργασιών υποστήριξης.
Σήμερα το έργο λειτουργεί κανονικά, εξασφαλίζοντας την ομαλή εξέλιξη της αρδευτικής περιόδου και την κάλυψη των αναγκών των παραγωγών της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, επισημάνθηκε η σημασία της συνεργασίας μεταξύ Υπουργείου, Περιφέρειας, Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ΕΥΔΑΠ για την έγκαιρη αντιμετώπιση των προκλήσεων που δημιουργούν η κλιματική κρίση και οι περιορισμένοι υδατικοί πόροι, με στόχο τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα και τη διασφάλιση της επάρκειας νερού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου