Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία - Έτοιμος προς έκδοση ο τόμος «Οι ονομασίες των οδών του Ορχομενού»



Ολοκληρώθηκε αυτή την εβδομάδα η τοποθέτηση των οδωνυμιών σε οδούς της Δ.Κ. Ορχομενού,  σε συνέχεια της υλοποίησης της απόφαση του ΔΣ του 2013, σύμφωνα με την εμπεριστατωμένη και πολύμηνη μελέτη του Προϊσταμένου της Τεχνικής Υπηρεσίας κ. Βασίλειο Τούντα. Συνολικά τοποθετήθηκαν 122 πινακίδες με 55 ονομασίες, μερικές από τις οποίες (ενδεικτικά) φαίνονται στα φωτογραφικά στιγμιότυπα.


Μάλιστα, το σύνολο των οδωνυμιών  και στις τέσσερις συνοικίες του κέντρου του Δήμου μας (Δραγατσούλα, Σκριπού, Πετρομαγούλα και Άγιοι Θεόδωροι) έχουν συμπεριληφθεί σ` ένα βιβλίο που έχει συγγράψει και επιμεληθεί ο κ. Τούντας με τίτλο «Οι ονομασίες των οδών του Ορχομενού», (στηριζόμενος σε δημόσια και ιδιωτικά αρχεία, σε προφορικές μαρτυρίες, ντοκουμέντα) , το οποίο προγραμματίζεται να εκδοθεί από το Δήμο μας σε όσο το δυνατόν περισσότερα αντίτυπα, αφού ο ... δρόμος έχει τη δική του ιστορία, δηλαδή τη δική μας  ιστορία!!! Θα επανέλθουμε…






Απόψε στις Πηγές η εκκίνηση του Καρναβαλιού 2018!!!

Ο Πολιτιστικός και Παραδοσιακός Σύλλογος σας ενημερώνει ότι το ''PARTY'' (https://orchomenos-press.blogspot.al/2017/09/2018.html
που διοργανώνουμε αλλάζει τοποθεσία λόγω των καιρικών συνθηκών.

Θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 30/09/2017 στο κατάστημα ''Οι Πηγές στον Ορχομενό'' στις 20.30 μ.μ. 

Σας περιμένουμε όλους!!!


Ανακοίνωση Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων 2ου Δημοτικού Σχολείου Ορχομενού


Β. Κόκκαλης: Η ηλεκτρονική συνταγογράφηση των γεωργικών φαρμάκων υπηρετεί την υγεία του καταναλωτή και την προστασία του περιβάλλοντος

Σαφές μήνυμα πως «η προστασία του καταναλωτή και ο σεβασμός στο περιβάλλον αποτελούν αδιαπραγμάτευτες αξίες και αναπόσπαστο πυλώνα για μια πραγματικά βιώσιμη παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας» απέστειλε ο Yφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Βασίλης Κόκκαλης, χαιρετίζοντας τις εργασίες  της ημερίδας για την παρουσίαση της ψηφιακής υπηρεσίας της Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης γεωργικών φαρμάκων, στη Λάρισα.

Η ημερίδα έλαβε χώρα την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 18:30, στο κτήριο του ΓΕΩΤΕΕ, παρουσία του Γενικού Γραμματέα κ. Ν. Αντώνογλου και αρμόδιων στελεχών του Υπουργείου.

Όπως εξήγησε ο κ. Κόκκαλης,  «επί δεκαετίες φυτοφάρμακα (με έγκριση ή χωρίς) πωλούνταν ανεξέλεγκτα σε όλη τη χώρα, με μόνη γραμμή άμυνας το φιλότιμο των τοπικών γεωπόνων, οι οποίοι έπρεπε να προτάξουν τον όρκο που έδωσαν στην επιστήμη τους σε σχέση με το κέρδος που θα τους απέφερε η πώληση πλέον των αναγκαίων ποσοτήτων γεωργικών φαρμάκων. Δυστυχώς υπήρξαν φαινόμενα αισχροκέρδειας, σοβαρή απειλή για την υγεία τόσο των παραγωγών όσο και των καταναλωτών και υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Βάσει της Εθνικής Στρατηγικής για την Ορθολογική Χρήση των Φυτοπροστατευτικών Προϊόντων ένα από τα εργαλεία που θα συνεισέφερε ισχυρά στην αντιμετώπιση του φαινομένου είναι η καθιέρωση με υπουργική απόφαση της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης. Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε μια σαφή εικόνα των διακινούμενων ποσοτήτων φαρμάκων, θα μειωνόταν η ποσότητα στην απολύτως απαραίτητη και θα αυξανόταν η εμπιστοσύνη ότι αυτός που προμηθεύτηκε μια συσκευασία με φυτοφάρμακο θα έχει λάβει τις βασικές οδηγίες προφύλαξης και χρήσης του φαρμάκου. Η συνταγογράφηση γίνεται μόνο από επιστήμονα γεωπόνο και το μέτρο ξεκίνησε με αναγκαστική εφαρμογή από τις 18 Σεπτεμβρίου 2017. Επισημαίνω ότι  η ηλεκτρονική συνταγογράφηση πρωτοσυζητήθηκε το 1997. Δηλαδή χρειάστηκαν 20 ολόκληρα χρόνια και η πίεση από τον ΟΟΣΑ για να μπορέσουμε να θεσπίσουμε ένα μηχανισμό προς όφελος της υγείας του καταναλωτή, της υγείας του αγρότη, της προστασίας του περιβάλλοντος και της οικονομικής βιωσιμότητας της αγροτικής εκμετάλλευσης μέσω της μείωσης των εισροών».

Ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ζήτησε από τους επαγγελματίες και επιστήμονες που υπηρετούν στο πλευρό του αγρότη την ελληνική γεωργία τη στήριξη ώστε η ηλεκτρονική συνταγογράφηση να εφαρμοστεί και να συνεισφέρει τα μέγιστα στην παραγωγική ανασυγκρότηση του πρωτογενή τομέα». Πρόσθεσε δε, ότι «ως πολιτική ηγεσία του Υπουργείου σημειώνουμε τις καλόπιστες παρατηρήσεις με στόχο να βελτιωθεί η υπηρεσία σε επόμενη τροποποίηση της υπουργικής απόφασης».


Συνεδριάζει την Τετάρτη το ΔΣ του Δήμου Λεβαδεών

Με την παρούσα, σας προσκαλούμε σε  συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67  του Ν. 3852/10, που θα πραγματοποιηθεί την 4η του μηνός Oκτωβρίου  του έτους 2017, ημέρα Τετάρτη  και ώρα 6.30 μ.μ. στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Λεβαδέων στο Παλαιό Δημαρχείο – Πλ. Εθνικής Αντίστασης,  

         Το μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης είναι :

- Έγκριση Απολογισμού – Ισολογισμού Οικονομικού Έτους 2016 Δήμου Λεβαδέων (άρθρο 163 Ν.3463/06)


                                         
                                  O ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ


                                                      
                                               ΑΝΔΡΕΑΣ Γ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ




Το ψηφοδέλτιο της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση περιφέρειας Λιβαδειάς

ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ  5/10/2017
  ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α΄/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
  
Για το Διοικητικό Συμβούλιο

ΒΑΖΟΥΡΑΣ  ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΔΕΡΜΑΤΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ
ΛΑΖΑΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΛΑΦΑΖΑΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΒΙΒΗ)
ΠΕΡΓΑΝΤΙΝΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΕΤΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΦΟΥΦΟΥΛΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ (ΝΕΛΗ)

Για την Ελεγκτική Επιτροπή

ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΤΖΙΚΗ ΝΑΤΑΛΙΑ – ΘΕΟΚΛΕΙΑ
ΝΕΜΠΕΓΛΕΡΙΩΤΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ


Σε Χαλκίδα, Λαμία και Θήβα οι πρώτοι κάδοι με το σύστημα Fbin

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Σε συνέχεια αποφάσεων του ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας Α.Ε & των Δήμων – Μελών του, δρομολογήθηκε η δημιουργία πιλοτικών προγραμμάτων διαλογής στην πηγή με την τοποθέτηση κάδων με το σύστημα Fbin.
Σε πρώτη φάση θα τοποθετηθούν από 2 ζευγάρια κάδων στις 3 πόλεις (Χαλκίδα, Λαμία & Θήβα).
Το συγκεκριμένο σύστημα παρέχει την δυνατότητα ανοίγματος του καπακιού του κάδου, είτε μέσω υποβοηθούμενου ποδοπετάλ είτε πιέζοντας το πλήκτρο δίπλα από τον κάδο είτε μέσω ειδικής κάρτας για άτομα με αμαξίδια εξασφαλίζοντας πέραν της εύκολης χρήσης, μηδενική επαφή του χρήστη με τους κάδους απορριμμάτων και αποφυγή δυσάρεστων οσμών.
Επιπρόσθετα, οι συγκεκριμένοι κάδοι διαθέτουν σύστημα με ανεμιστήρα κατάλληλα προσαρμοσμένο στο καπάκι με φίλτρο ενεργού άνθρακα.
Η όλη λειτουργία είναι φιλική προς το περιβάλλον αφού γίνεται μέσω φωτοβολταϊκού πάνελ ισχύος 10W 12V.
Ήδη τοποθετήθηκαν σήμερα στην πόλη της Θήβας, στον χώρο μπροστά από τα γραφεία του ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας Α.Ε, επί της οδού Δράκου 11, κάδοι 3 διακριτών ρευμάτων.
Πιο συγκεκριμένα τοποθετήθηκαν
-          2 κάδοι πράσινοι για τα σύμμεικτα απορρίμματα
{χωρητικότητας 2.200 lt (1.100 lt έκαστος), σε αντικατάσταση του προ υπάρχοντος βυθιζόμενου κάδου} 
-          1 κάδος μπλε για τα ανακυκλώσιμα, 1.100 lt
-          1 κάδος κίτρινος για το χαρτί – χαρτόνι, 1.100 lt
Ενδιάμεσα των κάδων υπάρχει θέση για την τοποθέτηση χάρτινων συσκευασιών μεγάλου μεγέθους.
Για την ενημέρωση των πλησιέστερων καταστημάτων & κατοικιών διανεμήθηκε ενημερωτικό φυλλάδιο στο οποίο γίνεται αναφορά στον τρόπο χρήσης των κάδων και ιδιαίτερα στην διαχείριση των μεγάλων συσκευασιών χαρτονιού, τα οποία θα πρέπει να σπάνε και να ταξινομούνται είτε στην ιδιαίτερη θέση για τις μεγάλες συσκευασίες είτε στο κίτρινο κάδο.
Ο ΦοΔΣΑ Στερεάς Ελλάδας Α.Ε θα παρακολουθεί την πορεία του προγράμματος και ο Δήμος Θηβαίων θα επιμελείται της αποκομιδής των διακριτών ρευμάτων.
Η συμβολή όλων είναι σημαντική για την επιτυχία του προγράμματος και θα είναι πρόκριμα για την επέκταση και σε άλλα σημεία της πόλης, ενόψει της ανάπτυξης του διακριτού ρεύματος των οργανικών απορριμμάτων, με την ολοκλήρωση και λειτουργία της Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων (ΜΕΑ) Θήβας.



Θήβα: 29/09/2017

Μέχρι τις 7 Οκτωβρίου οι δηλώσεις επιθυμίας των ενδιαφερομένων για ένταξη εκτάσεων στα Διαχειριστικά Σχέδια Βόσκησης που θα εκπονηθούν

Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ενημερώνει ότι σύμφωνα με τον  Ν. 4351/2015 «Βοσκήσιμες Γαίες της Ελλάδας και Άλλες Διατάξεις» (Α’ 164) και την αριθ. 1058/71977/03.07.2017 (ΦΕΚ 2331 Β’) Κοινή Υπουργική Απόφαση με θέμα «Καθορισμός των Προδιαγραφών και του Περιεχομένου των Διαχειριστικών Σχεδίων Βόσκησης, στο πλαίσιο εφαρμογής των διατάξεων του ν. 4351/2015 (ΦΕΚ 164 Α’)»,θα πρέπει να εκπονηθούν  Διαχειριστικά Σχεδία Βόσκησης (ΔΣΒ). 


Με τα ΔΣΒ σκοπός είναι να αντιμετωπιστεί η έλλειψη διαχείρισης, που αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα σε σχέση με τη βιωσιμότητα των βοσκήσιμων γαιών της χώρας, καθώς και η μη ορθολογική βοσκοφόρτωση, είτε με την υποβόσκηση εκτάσεων είτε με την υπερβόσκηση άλλων. Συχνά παρατηρούνται τεχνηέντως ελλείψεις βοσκήσιμων γαιών παρόλο που υπάρχουν διαθέσιμες ιδιωτικές εκτάσεις οι οποίες χρησιμοποιούνται έστω και εποχιακά για βοσκή χωρίς να συμπεριλαμβάνονται στην εκάστοτε κατανομή.
Μέσω της διαδικασίας μακροχρόνιας παραχώρησης των βοσκήσιμων γαιών και διαχωρισμού αυτών σε λιβαδικές μονάδες σύμφωνα με την νέα νομοθεσία, θα γίνεται ορθολογική χρήση όλων των εν δυνάμει εκτάσεων που είναι δυνατόν να βοσκηθούν ανεξάρτητα από το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς με στόχο τη βελτιστοποίηση της παραγωγικότητάς τους, προς όφελος των κτηνοτρόφων και κατ’ επέκταση της οικονομίας, του φυσικού περιβάλλοντος και της διατήρησης της φυσιογνωμίας του τοπίου.
Τέλος, σύμφωνα με τη παρ. 2 του άρθρου 3 του Ν. 4351/2015 «Η βοσκή εντός των βοσκήσιμων γαιών ασκείται επί τη βάση διαχειριστικού σχεδίου βόσκησης της περιοχής» και όπως αναφέρεται στο άρθρο 2, παρ. 3 της παραπάνω απόφασης «Τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα στην κυριότητα των οποίων βρίσκονται βοσκήσιμες γαίες σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 του Ν. 3208/2003 όπως ισχύει και τις διατάξεις του Π.Δ. 258/1985 «Δημοτικό και Κοινοτικό Κτηματολόγιο» (ΦΕΚ Α΄ 99) όπως ισχύει, δηλώνουν στην αρμόδια Περιφέρεια την επιθυμία τους οι εκτάσεις αυτές να συμπεριληφθούν στα Δ.Σ.Β. που θα εκπονηθούν, με αίτησή τους το αργότερο εντός τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση της παρούσας.»
Για τους παραπάνω λόγους όσα φυσικά ή νομικά πρόσωπα εμπίπτουν στις διατάξεις του ως άνω άρθρου της ως άνω απόφασης (π.χ. ιδιώτες κάτοχοι βοσκήσιμων γαιών, Δήμοι της χώρας), θα πρέπει να απευθυνθούν στις Δ/νσεις Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής των Περιφερ. Ενοτήτων προκειμένου το αργότερο μέχρι 07.10.2017 να δηλώσουν την επιθυμία ένταξης των εκτάσεων τους στα ΔΣΒ που θα εκπονηθούν. Το θέμα είναι εξαιρετικά σημαντικό ειδικά στην περίπτωση που οι εκτάσεις αυτές έχουν χρησιμοποιηθεί για την ενεργοποίηση δικαιωμάτων στο πλαίσιο της τρέχουσας ΚΑΠ.

                        Ο Αντιπεριφερειάρχης
                        Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής

                            Κωνσταντινος Αποστολόπουλος

Εγκύκλιος Σκουρλέτη για τις προσλήψεις τους Δήμους

Εγκύκλιος με την παροχή οδηγιών για την εφαρμογή του άρθρου 82 του ν. 4483/2017, προκειμένου να προχωρήσουν οι ΟΤΑ σε προλήψεις προσωπικού από επιτυχόντες του ΑΣΕΠ, ακόμα και αν δεν συμπεριλαμβάνονται στους οριστικούς πίνακες διοριστέων, οι οποίοι ωστόσο εργάζονται και καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, εξέδωσε ο υπουργός Εσωτερικών Πάνος Σκουρλέτης.

Συγκεκριμένα στην εγκύκλιο σημειώνεται:

“Όπως είναι γνωστό, με το ν. 3833/2010 όπως ισχύει, είχε επιβληθεί αναστολή προσλήψεων στο δημόσιο και τους ΟΤΑ, με αποτέλεσμα οι διαδικασίες διορισμού επιτυχόντων σε προκηρύξεις ΑΣΕΠ να μην εξελιχθούν κατά τη συνήθη πορεία αλλά να ολοκληρωθούν με μακροχρόνια καθυστέρηση.

Ως συνέπεια του γεγονότος αυτού, οι προσωρινά απασχολούμενοι στους ΟΤΑ α΄βαθμού κατά τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 3584/2007, βάσει προσωρινών πινάκων επιτυχίας, παρέμειναν στις θέσεις τους για χρονικό διάστημα πολύ πέραν του προβλεπομένου τετραμήνου (άρθρο 22 του ν. 3584/2007) και για σειρά ετών (σε ορισμένες περιπτώσεις εως και οκτώ έτη), καλύπτοντας πάγιες ανάγκες των φορέων, ακόμη και αν δεν συμπεριλαμβάνονταν στους οριστικούς πίνακες διοριστέων .

Δεδομένης της υποστελέχωσης των ΟΤΑ, με τη ρύθμιση του άρθρου 82 του ν. 4483/2017 παρέχεται η δυνατότητα πρόσληψης του προσωπικού αυτού, προκειμένου να αξιοποιηθεί η μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία του για την κάλυψη κενών θέσεων ή νέων
θέσεων που θα συσταθούν λόγω υπηρεσιακών αναγκών.

Προϋποθέσεις και όροι υπαγωγής στην ρύθμιση :

Για την υπαγωγή των προσωρινώς απασχοληθέντων στη ρύθμιση αυτή, θα πρέπει απαραιτήτως η πρόσληψη βάσει προσωρινού πίνακα κατάταξης να έχει διενεργηθεί το
χρονικό διάστημα από 1.1.2008 εως 31.12.2010.

Εξαιρούνται οι προσληφθέντες οι οποίοι:

– έχουν υποβάλει οικειοθελώς παραίτηση , από την προσωρινή απασχόληση, ή

-έχουν εγγραφεί σε πίνακα απορριπτέων ύστερα από τον αυτεπάγγελτο και κατ’ ένσταση έλεγχο του ΑΣΕΠ, επειδή δεν αποδείκνυαν τα απαιτούμενα από την οικεία προκήρυξη προσόντα.

Aντιθέτως, υπάγονται στη ρύθμιση προσληφθέντες οι οποίοι απολύθηκαν ή απολύθηκαν και επανήλθαν κατ’ εφαρμογή του ΔΙΠΠ/Φ.2.9/30/οικ.24208/19-11-2010 εγγράφου μας (φωτ/φο επισυνάπτεται).

Ενέργειες των Υπηρεσιών:

Το σύνολο των ΟΤΑ α’ βαθμού της Χώρας και των Νομικών Προσώπων αυτών, οφείλουν να αποστείλουν στο ΑΣΕΠ όλες τις περιπτώσεις που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης, συμπληρώνοντας τον Πίνακα με τίτλο «Πίνακας Προσωρινά Απασχοληθέντος Προσωπικού του άρθρου 82 του ν.4483/2017, ΦΕΚ 107 Α΄», τον οποίο οι φορείς μπορούν να αναζητήσουν στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) στη διαδρομή:
Φορείς > ΟΤΑ άρθρο 82 ν.4483, ως συνημμένο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α΄.

Ο ανωτέρω Πίνακας θα αποστέλλεται από τους φορείς άμεσα στην ηλεκτρονική διεύθυνση του ΑΣΕΠ : ota82n4483@asep.gr ως εξής: είτε θα υπογράφεται ψηφιακά και θα αποστέλλεται, είτε θα υπογράφεται, θα σκανάρεται και θα αποστέλλεται ταυτόχρονα και σε μορφή p.d.f. και σε μορφή excel (σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής).

Οι Δήμοι στους οποίους δεν συντρέχει περίπτωση, οφείλουν να το γνωστοποιήσουν εγγράφως (και για τα ΝΠ αυτών) στο Υπουργείο.

Το ΑΣΕΠ θα καταρτίσει πίνακες υποψηφίων ανά κατηγορία, κλάδο/ειδικότητα/υπηρεσία απασχόλησης και Περιφερειακή Ενότητα, βάσει της βαθμολογίας που έλαβαν στους οριστικούς πίνακες κατάταξης της οικείας προκήρυξης του ΟΤΑ α’ βαθμού. Οι πίνακες κατάταξης θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ, ώστε να λάβουν γνώση όλοι οι ΟΤΑ α’ βαθμού της Χώρας, ιδίως των ειδικοτήτων/κλάδων των υποψηφίων.

Ακολούθως, οι ενδιαφερόμενοι ΟΤΑ, οι οποίοι επιθυμούν την κάλυψη κενών θέσεων των συγκεκριμένων κλάδων ειδικοτήτων ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ κατηγορίας, κατ’ εφαρμογή της παρούσας ρύθμισης, θα πρέπει να αποστείλουν προς το Υπουργείο αίτημα κάλυψης των θέσεων αυτών. Για τον ακριβή τρόπο αποστολής των αιτημάτων θα ενημερωθείτε με νεότερο έγγραφό μας.

Τα αιτήματα που θα συγκεντρωθούν στο Υπουργείο θα αποσταλούν στο ΑΣΕΠ, προκειμένου να καλέσει, με δημόσια πρόσκληση, τους περιλαμβανόμενους στους πίνακες υποψηφίων να υποβάλλουν την υποψηφιότητα τους για την κάλυψη των θέσεων και να δηλώσουν γραπτώς τις προτιμήσεις τους, εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών.

Η επιλογή των υποψηφίων στις νέες θέσεις θα γίνει με Απόφαση του ΑΣΕΠ, με βάση τους πίνακες κατάταξης των αντιστοίχων κάδων /ειδικοτήτων και με τη σειρά που έχουν οι υποψήφιοι σε αυτούς.

dikaiologitika.gr

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Νέα έργα στους Δήμους Λιβαδειάς και Θήβας από την Περιφέρεια - Φ. Παπαθωμά: «Δουλεύουμε συντονισμένα και στοχευμένα για την επόμενη μέρα της Βοιωτίας»

Εντάξεις νέων έργων προς χρηματοδότηση από το ΠΔΕ της Περιφέρειας ψηφίστηκαν στο Περιφερειακό Συμβούλιο Στερεάς Ελλάδας στις 25-09-2017.

Τα νέα έργα αφορούν τους Δήμους  Λιβαδειάς και Θήβας.

 Για τον Δήμο Λιβαδειάς :

1.Νέο έργο με τίτλο «ΠΑΡΚΟ ΑΘΛΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΛΕΒΑΔΕΩΝ», , προϋπολογισμού 460.000€ 
Αφορά κατασκευή κλειστού κτιρίου προπονητηρίου σε δημοτικό οικόπεδο  
16.955 τ.μ. περίπου. Μελλοντικά το δημοτικό οικόπεδο θα διαμορφωθεί σε
 Υπαίθριο Πάρκο Άθλησης .

2.Νέο έργο με τίτλο « ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΡΟΥΛΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΛΑΝΙΚΟ ΚΑΣΤΡΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ», προϋπολογισμού 150.000€ . Αφορά εργασίες επισκευών και στήριξης στον Ιερό Ναό Αγίας Σοφίας που Βρίσκεται εντός του καταλανικού κάστρου Λιβαδειάς .

3.Νέο έργο με τίτλο «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΓΗΠΕΔΟΥ ΖΑΓΑΡΑ», προϋπολογισμού 625.000€
Αφορά εργασίες βελτίωσης του γηπέδου σύμφωνα με τις ισχύουσες   προδιαγραφές    για τον  ερασιτεχνικό και επαγγελματικό αθλητισμό.

Για τον Δήμο Θήβας :

1.Νέο έργο με τίτλο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΩΓΟΥ ΟΜΒΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΥΠΑΤΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ’» προϋπολογισμού 150.000€
Αφορά εργασίες για την κατασκευή αγωγού ομβρίων στην τοπική κοινότητα Υπάτου του Δήμου Θηβαιών .

2.Νέο έργο με τίτλο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΩΡΟΥ ΝΕΑΣ ΛΑΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΧΩΡΩΝ ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΗΓΥΡΗΣ», προϋπολογισμού 755.000€
Αφορά την ανάπλαση κοινόχρηστου χώρου , στην οποία χωροθετείται η εβδομαδιαία λειτουργία της λαϊκής αγοράς και η ετήσια εμποροπανήγυρης της Θήβας.

3.Νέο έργο με τίτλο «ΒΕΛΤΊΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΒΆΘΜΙΣΗ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΤΑΧΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΗΒΑΙΩΝ» , προϋπολογισμού 296.000€ 
Αφορά εργασίες για την αναδιαμόρφωση του χώρου  της πλατείας Ταχίου, με χώρους κίνησης και στάσης  επισκεπτών, την κατασκευή σύγχρονης παιδικής χαράς , σύμφωνα με τις ισχύουσες τεχνικές προδιαγραφές , καθώς και την βελτίωση του υπάρχοντος γηπέδου μπάσκετ.
Ο συνολικός προϋπολογισμός των νέων έργων ανέρχεται σε 2.436.000 €.

«Σπουδαία έργα προχωρούν προς υλοποίηση και οφείλω να υπενθυμίσω την ολοκλήρωση της ένταξης στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας μας, των νέων έργων που ψηφίστηκαν στην 5η συνεδρίαση του Περιφερειακού μας Συμβουλίου, όπερ και  σημαίνει ότι είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε στις προβλεπόμενες διαδικασίες για την υλοποίηση τους.

Αναφέρομαι στα έργα:

1. «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ Δ. Ε. ΔΙΣΤΟΜΟΥ»,
2.«ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ Δ.Ε. ΑΡΑΧΩΒΑΣ»,
3.ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ Δ.Ε. ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ»
Σύνολο Προυπολογισμου: 450.000 ευρώ
και
4.«ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΣΤΟΝ ΟΔΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ – ΠΕΤΡΑΣ»
Προυπολογισμού: 200.000 ευρώ και
5.«ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΣ – ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ» Προυπολογισμού: 1.500.000 ευρώ.
6.«ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΩΠΑΙΔΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ»
Προυπολογισμού:3.000.000 ευρώ.

Επίσης ένα σπουδαίο έργο προστασίας του περιβάλλοντος ανακοινώθηκε πρόσφατα από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, Κώστα Μπακογιάννη, που αφορά στην «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ/ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ  ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ  ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ  ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΩΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ  ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΒΑΓΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ  ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΕΚΤΗ ΑΛΛΑ  ΚΑΙ  ΣΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ  ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ  ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ», Προυπολογισμού: 3.431.423,68 ευρώ.

Η ικανότητα διεκδίκησης πόρων του Περιφερειάρχη, Κώστα Μπακογιάννη καθώς και η δίκαιη κατανομή αυτών συμβάλλει ώστε να  μην χαθεί ούτε 1 ευρώ προς όφελος πάντα των πολιτών της Στερεάς Ελλάδας. «Δουλεύουμε συντονισμένα και στοχευμένα  για την επόμενη μέρα της Βοιωτίας», τόνισε σε δηλώσεις της η Αντιπεριφερειάρχης Π. Ε. Βοιωτίας, Φανή Παπαθωμά.

Στις Βρυξέλλες για τον Ασωπό ο Μπακογιάννης – Συνάντηση με την Επίτροπο Corina Cretou


Με την ευρωπαία Επίτροπο, αρμόδια για τα θέματα περιφερειακής πολιτικής, Corina Cretou και στελέχη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής συναντήθηκε σήμερα στις Βρυξέλλες ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης. Κατά την συνάντηση, ο κ. Μπακογιάννης ενημέρωσε την Επίτροπο τόσο για τα έργα που έχουν ολοκληρωθεί, όσο και για εκείνα που βρίσκονται σε εξέλιξη σε ολόκληρη την Στερεά Ελλάδα στο πλαίσιο υλοποίησης του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος. 
 Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξε η κ.Cretou για την εξέλιξη των έργων για την εξυγίανση και την ανάπτυξη του Ασωπού για τα οποία ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας παρέθεσε τα ακριβή στοιχεία (επισυνάπτονται) που δείχνουν την πρόοδο των παρεμβάσεων και τα οικονομικά δεδομένα για την υλοποίηση του σχεδίου υλοποίησης όπως αυτό προέκυψε από την δημόσια διαβούλευση των κατοίκων και των φορέων της Στερεάς. Με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα πρωτόγνωρο και πρωτοποριακό έργο για την Ελλάδα, ο κ. Μπακογιάννης ζήτησε την στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω της Επιτρόπου, λαμβάνοντας θετική απάντηση από την κ.Cretou ό,τι η Επιτροπή θα «αγκαλιάσει» και θα στηρίξει την προσπάθεια με όλα τα δυνατά μέσα. Στο πλαίσιο αυτό, ο Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε ανοιχτός σε όποια καλή πρακτική που ακολουθείται σε άλλες ευρωπαϊκές  χώρες για αναλόγου μεγέθους έργα. 
Απόλυτα θετικό χαρακτήρισε το αποτέλεσμα της συνάντησης, αμέσως μετά το τέλος της, ο Κώστας Μπακογιάννης που δήλωσε ικανοποιημένος από το ενδιαφέρον που έδειξε η ευρωπαία Επίτροπος για τις παρεμβάσεις στον Ασωπό.
«Είναι πολύ ευχάριστο να συναντάς ανθρώπους που συμμερίζονται την ανάγκη και την επιθυμία εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών για την υλοποίηση ενός έργου. Είναι ευχάριστο γιατί, σε αυτό το επίπεδο, ξεφεύγουμε από την γραφειοκρατία του ελληνικού κράτους και τις παγιωμένες αγκυλώσεις του. Αποδείξαμε ό,τι το όνειρο μπορεί να γίνει πραγματικότητα και αυτό είναι οφθαλμοφανές από τα στοιχεία που παραθέτουμε σε όσους προσπαθούμε να συντάξουμε στο πλευρό μας και είναι πολλοί αυτοί που όταν είδαν ότι το έργο προχωρά, ήρθαν δίπλα μας. Τους ευχαριστώ» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Μπακογιάννης.



Ξεκινούν την 1η Οκτωβρίου τα μαθήματα της νέας νέας πολιτιστικής χρονιάς 2017 – 2018 στο Σύλλογο Μικρασιατών Λιβαδειάς

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ  ΣΥΛΛΟΓΟΣ 
ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΩΝ  ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ  
                               
                                                                Λιβαδειά 28/9/2017

                            
                ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


   Το Διοικητικό Συμβούλιο του   Πολιτιστικού Συλλόγου Μικρασιατών Λιβαδειάς   σας  ανακοινώνει  την έναρξη των μαθημάτων της νέας πολιτιστικής χρονιάς 2017 – 2018.

Τα μαθήματα   χορού θα ξεκινήσουν την Κυριακή 1η Οκτώβρη 2017, ώρα 6.00΄το απόγευμα, στην αίθουσα του 5ου Νηπιαγωγείου Λιβαδειάς.
Τα  μαθήματα χορωδίας θα ξεκινήσουν την Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017 , ώρα 7.00΄το απόγευμα στην έδρα του Συλλόγου.
Δάσκαλος Χορού  ο Κος Νίκος Γαλανάκος
Δασκάλα Χορωδίας η Κα Ιωάννα Παναγιωτίδη – Σταύρου.
Επίσης σας ενημερώνουμε ότι θα λειτουργήσουν παιδικά Τμήματα Χορού και Χορωδίας.
Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6974903064

Σας  περιμένουμε !!


                                                                Το    Δ.Σ.



Ολοκληρώνεται το δίκτυο αποχέτευσης της Δ.Κ. Βαγίων - Τι εξηγεί ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΔΕΥΑΘ κ. Αλέκος Στάικος

  Σε συνέχεια αιτήματος-πρότασης που υποβλήθηκε από τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Θήβας (ΔΕΥΑΘ), με την υπ’ αριθ. πρωτ. 3943/25-09-2017 (ΑΔΑ:6Ψ297ΛΗ-Θ5Τ) Απόφαση του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, κ. Κώστα Μπακογιάννη, εντάχθηκε για χρηματοδότηση με το ποσό των 3.431.423,68 ευρώ η Πράξη με τίτλο: «Ολοκλήρωση δικτύου αποχέτευσης Οικισμού Βαγίων και προσαγωγή στην Ε.Ε.Λ. Θήβας» (MIS 5008909) στο Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» στον άξονα προτεραιότητας 14 «Διατήρηση και Προστασία του Περιβάλλοντος – Προαγωγή της Αποδοτικής Χρήσης των Πόρων (ΤΣ)» που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Συνοχής. Δικαιούχος της χρηματοδότησης και αρμόδιος φορέας για την υλοποίησή της είναι η ΔΕΥΑΘ.
  Κατά την υλοποίηση της Πράξης, στο πλαίσιο του έργου με τίτλο: «Δίκτυο προσαγωγής λυμάτων του οικισμού Βαγίων στην Ε.Ε.Λ. Θήβας»,  θα κατασκευαστεί ο αγωγός μεταφοράς λυμάτων του οικισμού των Βαγίων προς τον κεντρικό συλλεκτήρα ακαθάρτων της Θήβας, προκειμένου τα λύματα του οικισμού να οδηγηθούν προς επεξεργασία και διάθεση στην υφιστάμενη Εγκατάσταση Επεξεργασία Λυμάτων Θήβας. Επιπλέον, μέσω της υλοποίησης του υποέργου με τίτλο «Προμήθεια και Εγκατάσταση εξοπλισμού στην Ε.Ε.Λ. Θήβας» θα υιοθετηθούν νέες τεχνολογίες στον υφιστάμενο εξοπλισμό της εγκατάστασης με απώτερο στόχο την τήρηση των ιδιαίτερα αυστηρών ποιοτικών ορίων εκροής και των περιβαλλοντικών όρων που της έχουν τεθεί.  
  Σημειώνεται ότι η υλοποίηση της Πράξης ξεκίνησε το 2014 και μέχρι σήμερα έχουν υλοποιηθεί: Η ολοκλήρωση του εσωτερικού δικτύου συλλογής των λυμάτων του οικισμού Βαγίων, η μελέτη για την κατασκευή του αγωγού μεταφοράς τους στην Ε.Ε.Λ. Θήβας, η αγορά των αγροτεμαχίων για την κατασκευή των απαιτούμενων αντλιοστασίων, οι απαιτούμενες εργασίες της αρχαιολογίας για την προστασία των αρχαιοτήτων κατά την εκτέλεση των έργων   οι οποίες θα συνεχιστούν και κατά την υλοποίηση των υπολειπόμενων έργων, καθώς και η λήψη των απαιτούμενων αδειοδοτήσεων προκειμένου να ξεκινήσουν άμεσα τα υπολειπόμενα προς υλοποίηση υποέργα.  
  Τέλος, η Δ.Ε.Υ.Α. Θήβας με αίσθημα ευθύνης και με βασικό γνώμονα την εφαρμογή της σύγχρονης εθνικής και κοινοτικής περιβαλλοντικής νομοθεσίας, θα συμβάλλει με κάθε μέσο στην άρτια ολοκλήρωση της Πράξης, η οποία στοχεύει στην ορθολογική διαχείριση των λυμάτων της Δ.Ε. Βαγίων τηρώντας την νομοθεσία για την επεξεργασία και διάθεση των αστικών λυμάτων, συμβάλλοντας καθολικά στην εξάλειψη φαινομένων υποβάθμισης του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα της ποιότητας των επιφανειακών και υπόγειων υδάτων της ευρύτερης περιοχής, έχοντας απώτερο στόχο την βελτίωση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων, την διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την προστασία του περιβάλλοντος.


Ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΔΕΥΑΘ


Αλέκος Στάικος

Ο Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Επαρχίας Λιβαδειάς συνεχίζει την Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα των Δημοσίων Υπαλλήλων

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ 
 ΟΤΑ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ                                                         


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»


Ο Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Επαρχίας Λιβαδειάς συμμετείχε από την πρώτη στιγμή ( ανακοίνωση την 21/03/2017) στην Απεργία – Αποχή από τη διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα των Δημοσίων Υπαλλήλων , που προκήρυξε η  Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και η Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α. , επισημαίνοντας ότι η προωθούμενη αξιολόγηση, δεν έχει καμιά σχέση με την ανάγκη για επιστημονική, τεχνική, επαγγελματική στήριξη των Δημοσίων Υπαλλήλων, δεν έχει ως στόχο να γίνουν καλύτερες, πιο σύγχρονες και ποιοτικές οι Δημόσιες Υπηρεσίες.
 Η μαζική συμμετοχή των εργαζομένων στην Απεργία-Αποχή από την προσχηματική αξιολόγηση της κυβέρνησης και της τρόικας, ανάγκασε την κυβέρνηση να δείξει τις πραγματικές προθέσεις της, που εμπεριέχουν ωμό αυταρχισμό και τρομοκρατία . Η Κυβέρνηση και η κ. Γεροβασίλη με την (ν)τροπολογία που ψήφισαν στη Βουλή θεσμοθέτησαν την ανταπεργία – αφού προβλέπει τιμωρητικά μέτρα για όσους συμμετέχουν στην απεργία – αποχή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. που είναι καθ’όλα νόμιμη – κάτι που καμία κυβέρνηση από την μεταπολίτευση και μετά δεν τόλμησε να νομοθετήσει.
 Όπως  και στην περίπτωση της «αξιολόγησης» Μητσοτάκη και σε συνδυασμό με το ξεπούλημα της Δημόσιας περιουσίας, τις τραγικές ελλείψεις προσωπικού, την υποχρηματοδότηση, τα νέα οργανογράμματα και την κινητικότητα, στόχος και της σημερινής «αξιολόγησης» είναι η υλοποίηση μνημονιακών υποσχέσεων και δεσμεύσεων για τη δημιουργία μικρού επιτελικού κράτους που θα δίνει αναθέσεις σε ιδιώτες. Επιτελικό το κράτος, επιτελική και η Τοπική Αυτοδιοίκηση, με την πλειοψηφία των εργαζομένων να είναι με ελαστικές σχέσεις εργασίας χωρίς δικαιώματα και κακοπληρωμένοι και με πλήθος εργολαβιών που θα κληθεί όμως να επωμιστεί η ήδη οικονομικά επιβαρυμένη πλάτη των δημοτών.
Με τη ρομφαία της αξιολόγησης επιδιώκεται ο πειθαναγκασμός και η υποταγή των εργαζομένων στην αντιλαϊκή πολιτική και τις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις στο Δημόσιο. Ο Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Επαρχίας Λιβαδειάς καλεί τους  εργαζόμενους – μέλη του στην Τοπική Αυτοδιοίκηση να συνεχίσουμε  ενωμένοι και αποφασισμένοι με την ίδια δυναμική στάση, αρνούμενοι να υποκύψουμε στον στυγνό εκβιασμό. Εάν όλοι μας παραμείνουμε ενωμένοι στην Απεργία-Αποχή, τότε τα σχέδια της κυβέρνησης θα ναυαγήσουν για μία ακόμα φορά.
Συναδέλφισσες – οι , το έχουμε ξανακάνει όλοι μαζί!!Με συλλογικό αγώνα και πάλι , δεν θα επιτρέψουμε να προχωρήσει η προσχηματική διαδικασία της αξιολόγησης από την διοικητική ιεραρχία. Στο δικό μας χέρι είναι και αυτή την φορά να μην επιτρέψουμε να προχωρήσει η διαδικασία της «αξιολόγησης». 

                                              ΓΙΑ ΤΟ  Δ.Σ


        Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 
  
     ΜΠΟΥΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ                                     ΚΑΡΑΛΗ ΓΙΟΥΛΗ


Nέοι κανόνες σχετικά με την διάθεση πλαστικών σακουλών από τα καταστήματα λιανικής - Ποια η θέση της ΕΣΕΕ

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 2812 Β) η Κοινή Υπουργική Απόφαση 180036/952/2017, με την οποία καθορίζονται νέοι κανόνες σχετικά με την διάθεση πλαστικών σακουλών από τα καταστήματα λιανικής προς τον καταναλωτή, που θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018. Οι συγκεκριμένες διατάξεις αποτελούν περιεχόμενο εναρμόνισης της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2015/720/ΕΕ και σκοπό έχουν την μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα των υδάτινων οικοσυστημάτων. 

Η ΕΣΕΕ συμμετείχε στον σχετικό κοινωνικό διάλογο, όπου εξέφρασε την θέση ότι δεν πρέπει να συμπεριληφθούν στις υποχρεώσεις του νόμου οι μικρομεσαίες και μικρές επιχειρήσεις που διαθέτουν λιγότερες από δυο ταμειακές μηχανές, μία θέση η οποία δυστυχώς δεν έγινε τελικά δεκτή. Η απόφαση αυτή εφαρμόζεται στις πλαστικές σακούλες μεταφοράς με πάχος τοιχώματος μέχρι 70 μικρά (μm). Για τις πλαστικές σακούλες μεταφοράς με πάχος τοιχώματος μεγαλύτερο των 70 μικρών (μm), εφαρμόζονται μόνο οι διατάξεις του άρθρου 5 παρ. 1 (περ. α; γ', δ και ε), 4, 6 και 10 της ως άνω KYA. 
Σε ότι αφορά τις διατάξεις της απόφασης, ισχύουν πλέον τα ακόλουθα: Από την 1η Ιανουαρίου του 2018 δεν θα διατίθενται δωρεάν στους καταναλωτές πλαστικές σακούλες μεταφοράς, αντιθέτως αυτές θα χρεώνονται στον καταναλωτή, ενώ μία ακόμη πινακίδα θα προστεθεί στο κατάστημα και σε εμφανές σημείο, όπου θα αναγράφεται το κείμενο «Οι λεπτές σακούλες μεταφοράς υπόκεινται στο περιβαλλοντικό τέλος (με αναγραφή ουσιαστικά της τιμής της σακούλας) με σκοπό τη μείωση χρήση τους». Το ύψος του περιβαλλοντικού τέλους που υπόκεινται οι σακούλες καθορίζεται με κριτήριο τον ανταποδοτικό του χαρακτήρα ανάλογα με τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο της ανάκτησης ή διάθεσης των λεπτών πλαστικών σακουλών μεταφοράς, τις δυνατότητες ανακύκλωσης και βιοδιάσπασής τους, την ανθεκτικότητα τους ή τη συγκεκριμένη χρήση για την οποία προορίζονται. 
Συγκεκριμένα καθορίζεται ότι :
α) Από την 1η Ιανουαρίου 2018 το περιβαλλοντικό τέλος για τις λεπτές πλαστικές σακούλες μεταφοράς προσδιορίζεται στην τιμή των 3 λεπτών.
β) Από την 1η Ιανουαρίου 2019 το περιβαλλοντικό τέλος για τις λεπτές πλαστικές σακούλες μεταφοράς προσδιορίζεται στην τιμή των 7 λεπτών.
Επομένως σύμφωνα με την ανωτέρω απόφαση, κάθε έμπορος, ο οποίος διαθέτει στον καταναλωτή λεπτές πλαστικές σακούλες μεταφοράς, υποχρεούται ανά τρίμηνο, την τελευταία ημέρα του επόμενου μήνα και για πρώτη φορά στις 30 Απριλίου 2018, να υποβάλλει στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) δήλωση απόδοσης του περιβαλλοντικού τέλους. Το τέλος αναγράφεται στα παραστατικά πώλησης εμπορευμάτων ή προϊόντων και αποτυπώνεται στα λογιστικά αρχεία που τηρεί η επιχείρηση. Να τονιστεί ότι τα ανωτέρω ποσά του τέλους πρέπει να αναγράφονται με τρόπο διακριτό στα παραστατικά πώλησης προ ΦΠΑ. Τα περιβαλλοντικά τέλη αποτελούν έσοδο του Δημοσίου, το οποίο εισπράττεται από την ΑΑΔΕ και στη συνέχεια αποδίδεται υπέρ του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης (ΕΟΑΝ) για την χρηματοδότηση δράσεων προώθησης, δωρεάν διάθεσης στον καταναλωτή και εν γένει πριμοδότησης των φιλικών στο περιβάλλον σακουλών και των βιοδιασπόμενων πλαστικών σακουλών μεταφοράς. Περαιτέρω, στις υποχρεώσεις της επιχείρησης περιλαμβάνεται και η υποχρεωτική διάθεση λεπτών πλαστικών σακουλών με την προβλεπόμενη σήμανση, όπως ορίζει η παράγραφος 1β και 1γ του άρθρου 5 της ως άνω ΚΥΑ. Απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στην τήρηση του νέου πλαισίου από τους συναδέλφους, δεδομένου ότι οι κυρώσεις είναι σημαντικές και δεν επιτρέπεται –ιδιαίτερα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς- να επιβάλλονται λόγω λάθους. Συγκεκριμένα, για τον έμπορο που παραβαίνει τις υποχρεώσεις του, προβλέπεται διοικητικό πρόστιμο από 200 μέχρι 5.000 ευρώ, ανάλογα με την βαρύτητα της παράβασης. Η αρμόδια υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΑΑΔΕ σε συνεργασία με τον ΕΟΑΝ θα προχωρήσει στη δημιουργία ανάλογης ηλεκτρονικής εφαρμογής για την υποβολή της δήλωσης απόδοσης περιβαλλοντικού τέλους, στο περιβάλλον TAXISnet της ΑΑΔΕ και στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.aade.gr.
Σε περίπτωση μη καταβολής του περιβαλλοντικού τέλους, η παράβαση βεβαιώνεται στη Δ.Ο.Υ. φορολογίας του υπόχρεου από την αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που εποπτεύει τον ΕΟΑΝ, μετά από εισήγηση του ΕΟΑΝ και εισπράττεται σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ. Τέλος, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να γνωρίζετε ότι, η απαγόρευση προωθητικών ενεργειών που προβλέπεται στην υποπαράγραφο 1.1 του άρθρου 3, δεν αποκλείει τη δωρεάν διάθεση επαναχρησιμοποιήσιμων σακουλών μεταφοράς (πάχους 70 μm και άνω) στο πλαίσιο δράσεων συλλογής προς ανακύκλωση των λεπτών σακουλών μεταφοράς.

Στις κάλπες οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί της Λιβαδειάς την ερχόμενη Πέμπτη

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στις κάλπες οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί της Λιβαδειάς την ερχόμενη Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017 για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης Περιφέρειας Λιβαδειάς.
Οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς στο πλαίσιο της ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου.


ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ.

Κ. Αγοραστός: «Ανοίγει ο δρόμος για τις δράσεις επιχειρηματικότητας των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (ΠΕΠ) ύψους 1 δις ευρώ»

Οι Περιφερειάρχες συναντήθηκαν με τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης Αλ. Χαρίτση και τον Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Επενδύσεων και Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) Π. Κορκολή
 


«Ανοίγει ο δρόμος για τις δράσεις επιχειρηματικότητας των Περιφερειακών Επιχειρησιακών προγραμμάτων (ΠΕΠ) του ΕΣΠΑ, ο συνολικός προϋπολογισμός των οποίων προσεγγίζει το 1 δις ευρώ σ’ όλη τη χώρα», τόνισε ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ), Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός σε δηλώσεις του μετά τη σημερινή συνάντηση των Περιφερειαρχών με τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Αλέξανδρο Χαρίτση και τον Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Επενδύσεων και Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) κ. Παναγιώτη Κορκολή.
Στη συνάντηση έλαβαν μέρος οι Περιφερειάρχες Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, Βορείου Αιγαίου κα Χριστιάννα Καλογήρου, Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης, Δυτικής Ελλάδας κ. Απόστολος Κατσιφάρας, Ιονίων Νήσων κ. Θόδωρος Γαλιατσάτος, Δυτικής Μακεδονίας κ. Θόδωρος Καρυπίδης και Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης κ. Χρήστος Μέτιος, ο Αντιπεριφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Θέμης Χειμάρας εκπροσωπώντας τον Περιφερειάρχη κ. Κώστα Μπακογιάννη καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου και των Περιφερειών.
Μετά τη συνάντηση ο κ. Κώστας Αγοραστός δήλωσε:
«Ανοίγει ο δρόμος για τις δράσεις της επιχειρηματικότητας των Περιφερειακών Επιχειρησιακών προγραμμάτων (ΠΕΠ), ανοίγει ο δρόμος για την αξιοποίηση και παροχέτευση στην πραγματική οικονομία πόρων του ΕΣΠΑ ύψους περίπου 1 δισεκατομμυρίου ευρώ που ως σήμερα παραμένουν αναξιοποίητοι.
Με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης συμφωνήσαμε σ’ ένα σφιχτό χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των απαιτούμενων διαδικασιών έως το τέλος Οκτωβρίου ώστε στη συνέχεια κάθε Περιφέρεια να προχωρήσει στην έκδοση των σχετικών προκηρύξεων.
Κοινή είναι η εκτίμησή ότι το ενδιαφέρον σ’ όλη τη χώρα είναι πολύ μεγάλο. Οι επιχειρηματικός κόσμος ζητά τις δράσεις επιχειρηματικότητας του ΕΣΠΑ προκειμένου σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία να μπορέσει να προβεί στις απαραίτητες επενδύσεις ώστε να σταθεί με αξιώσεις αλλά και να βελτιώσει τη θέση της επιχείρησής του στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Κοινή είναι επίσης η εκτίμηση ότι οι επενδύσεις είναι απολύτως αναγκαίες για τη χώρα μας γιατί επενδύσεις σημαίνουν πάνω απ’ όλα νέες θέσεις εργασίας, που είναι το υπ’ αριθμόν 1 ζητούμενο σήμερα για την ελληνική κοινωνία.
Με τον κ. Α. Χαρίτση και τον κ. Κορκολή συζητήσαμε επίσης και για τα χρηματοδοτικά εργαλεία, το Ταμείο Επιχειρηματικότητας και το Ταμείο Κεφαλαιακών Συμμετοχών, που επίσης σκοπεύουν στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας. Κάθε Περιφέρεια έχει τη δυνατότητα να συνεισφέρει από τον προϋπολογισμό του οικείου ΠΕΠ επιπλέον πόρους σ’ αυτά τα δύο Ταμεία, και οι πόροι αυτοί θα διατεθούν αποκλειστικά σε επιχειρήσεις της περιφέρειάς της. Κι αυτό δίνει τη δυνατότητα μιας επιπλέον ουσιαστικής παρέμβασης των Περιφερειών στην πραγματική οικονομία.
Στη συνάντηση συζητήσαμε ακόμη και για άλλα, τεχνικής φύσεως ζητήματα, τα οποία, όμως, είναι καθοριστικής σημασίας όχι μόνο για την επιτάχυνση της απορρόφησης των πόρων του ΕΣΠΑ αλλά – κυρίως – για τη βέλτιστη αξιοποίησή τους. Αναφέρω χαρακτηριστικά τη δέσμευση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου να εγκρίνει αυξημένα ποσοστά υπερδέσμευσης σε συγκεκριμένους άξονες των προγραμμάτων.
Είχαμε πραγματικά μια παραγωγική συζήτηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, οι αρμοδιότητες του οποίου συμπίπτουν ακριβώς με τον στενό πυρήνα των αρμοδιοτήτων των Περιφερειών, που είναι εκ των βασικών αναπτυξιακών πυλώνων της χώρας μας. Συμφωνήσαμε αυτή η συνάντηση να επαναλαμβάνεται σε μηνιαία βάση προκειμένου αφ’ ενός να επιδιορθώνονται αρρυθμίες και να επιλύονται τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται και αφ’ ετέρου να εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας προς όφελος των τοπικών κοινωνιών και της πραγματικής οικονομίας.
Ευελπιστούμε και αισιοδοξούμε να έχουμε ανάλογα αποτελέσματα και με άλλα Υπουργεία που εμπλέκονται στη διαχείριση των πόρων του ΕΣΠΑ, όπως το Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης, το Υγείας και το Εργασίας για την κοινωνική οικονομία.
Γνώμονας των ενεργειών μας είναι ότι ο χρόνος είναι χρήμα και θέσεις εργασίας και πρέπει να κερδίσουμε το χρόνο».
 Δημοσιογράφος: «Το 1 δισεκατομμύριο ευρώ που είπατε, σε ποιους τομείς θα κατευθυνθεί;»
Κ. Αγοραστός: «Στην επιχειρηματικότητα. Στις μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και για προγράμματα καινοτομίας που οδηγούν στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και των προϊόντων των επιχειρήσεων».