Σε ύφεση βρίσκεται η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο Ακραίφνιο, με τις πυροσβεστικές δυνάμεις να συνεχίζουν τις τελευταίες επιχειρήσεις επιτήρησης και κατάσβεσης μικρών εστιών. Σύμφωνα με τις αρχές, η φωτιά κινήθηκε γρήγορα σε δύο μέτωπα, επηρεάζοντας περιοχές κοντά στον οικισμό και την Εθνική Οδό, η οποία χρειάστηκε να κλείσει προσωρινά.
Ζημιές έχουν καταγραφεί σε καλλιέργειες και σταυλικές εγκαταστάσεις, ενώ η καταγραφή συνεχίζεται.
«Η πυρκαγιά βρίσκεται σε ύφεση χάρη στην άμεση κινητοποίηση όλων των δυνάμεων. Ευχαριστώ θερμά τους πυροσβέστες, τους εθελοντές και τους κατοίκους για τη συμβολή τους.», δήλωσε ο Δήμαρχος Ορχομενού κ. Γιώργος Τζαβάρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου