Η Ένωση Μικρασιατών Θήβας αναβίωσε για 2η
χρονιά το έθιμο του Κλήδονα. Τα δρώμενα της φωτιάς και του αμίλητου νερού
πραγματοποιήθηκαν το βράδυ της Τρίτης 23 Ιουνίου μπρος στα μάτια εκατοντάδων
συμπολιτών μας, Μικρασιατικής και μη καταγωγής, στην αυλή του 3ου
Δημοτικού Σχολείου Θήβας στην καρδιά του Προσφυγικού Συνοικισμού.
Παράλληλα, έγινε το κλείσιμο της
περιόδου για τη χορωδία μας και τα
χορευτικά μας τμήματα. Ο χοράρχης Αντώνης Τσαρούχας και ο χοροδιδάσκαλος Νίκος
Βουνάτσος, με τον επαγγελματισμό και την αγάπη για αυτό που κάνουν, έχουν καταφέρει
να αυξήσουν τον αριθμό των ατόμων που συμμετέχουν στις δράσεις μας.
Ξεχωριστή αίσθηση δημιούργησε η συμμετοχή της
Σχολής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεώς μας υπό τον πατέρα Άγγελο Κυριάκου.
Ανάμεσα στο κοινό ήταν και ο
Αντιπεριφερειάρχης Βοιωτίας κ. Γιώργος Ντασιώτης, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ.
Στάικος Αλέκος, Χατζησταμάτης Ανδρέας και Χρήστου Χρήστος καθώς και πολλοί
εκπρόσωποι πολιτιστικών και παραγωγικών συλλόγων.
Ευχαριστίες και στους 15 εθελοντές που
βοήθησαν στην υλοποίηση του όλου εγχειρήματος.
Ευχαριστίες στον Δήμο Θηβαίων για την
εγκατάσταση της εξέδρας και τη χορήγηση κάδων απορριμμάτων καθώς και στον κ.
Γιάννη Μαλέση (εκπρόσωπο της Φωτογραφικής Λέσχης Θήβας) που φωτογράφισε στιγμές
της εκδήλωσης.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στη Διευθύντρια του
σχολείου κ. Βάνα Πέτρου για την παραχώρηση του σχολείου (δεν έμεινε καμία
καρέκλα στις αίθουσες) και στους
εκπαιδευτικούς.
Τέλος, να ευχαριστήσουμε την εταιρεία
ΚΑΡΑΜΠΙΤΣΑΚΟΣ-ΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Ο.Ε., τον Θανάση Παπαδάκη και τον Γιώργο Καπάνταη για
τη συνεισφορά τους στο κέρασμα που ακολούθησε.
Ευγνώμονες για την παρουσία του κόσμου στη
δράση αυτή, όπως και σε όλες τις εκδηλώσεις της Ε.Μ.Θ.
Καλό
καλοκαίρι!














Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου