Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Ντίνος Τυρηνόπουλος: "Ο πολίτης στο κέντρο" με επικεφαλής τον υποψήφιο Δήμαρχο Γρηγόρη Παπαβασιλείου, να θέσουμε στην άκρη το "εγώ", να προτάξουμε το "εμείς" !

Αγαπητοί μου φίλες και φίλοι, 

Συστηθήκαμε το 2014, όταν κατερχόμουν για πρώτη φορά υποψήφιος  και γνωριστήκαμε καλύτερα, τα τελευταία αυτά πέντε χρόνια, μέσα από την καθημερινή μας επικοινωνία και την συνεργασία, προσπάθησα να φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό μου για τον διευρυμένο Δήμο μας αφού, μου κάνατε την τιμή να με εκλέξετε για να σας εκπροσωπώ από την θέση του δημοτικού συμβούλου και να κερδίζουμε μαζί μάχες, στον στίβο της τοπικής αυτοδιοίκησης για τον τόπο μας.
Σ'αυτές τις εκλογές σας ζητώ να ανανεώσουμε την σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ μας, ώστε και την επόμενη τετραετία να διορθώσουμε μαζί τα κακώς κείμενα και να συνεχίζουμε να οραματιζόμαστε ένα καλύτερο μέλλον.
Γνωρίζετε την επαγγελματική μου πορεία.
Γνωρίζετε την πορεία μου στην αυτοδιοίκηση.
Σας ζητώ λοιπόν να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και μαζί, ως κομμάτι της ομάδας μας "Ο πολίτης στο κέντρο" με επικεφαλής τον υποψήφιο Δήμαρχο Γρηγόρη Παπαβασιλείου, να θέσουμε στην άκρη το "εγώ", να προτάξουμε το "εμείς" και να αγωνιστούμε για τις ανάγκες του σήμερα και την εξέλιξη του αύριο, χωρίς να υποτιμάμε το χθες.
Διεκδικώ την ψήφο σας, όχι με το "στανιό" γιατί είμαι νέος, όχι για την προσωπική μου ανάδειξη, αλλά ως την ανανέωση των λόγων που σας οδήγησαν και με στηρίξατε την περασμένη πενταετία και πιστεύω ότι δικαίωσα με το πέρασμα μου από τις θέσεις ευθύνης που μου ανατέθηκαν.

Με εκτίμηση,
Ντίνος Τυρηνόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: