Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Κώστας Μερτζάνης, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό “Συμφωνία Προοπτικής” : Ζητώ τη στήριξή σας με την υπόσχεση ότι θα εργασθώ με ήθος, αξιοπρέπεια, συνέπεια και αποτελεσματικότητα

Ο Κώστας Μερτζάνης θα είναι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό “Συμφωνία Προοπτικής” με υποψήφιο Δήμαρχο Λιβαδειάς τον Γιάννη Ταγκαλέγκα. 
Να τι λέει ο ίδιος γι’ αυτή του την απόφαση:
“Η απόφασή μου να ασχοληθώ πιο ενεργά με την πολιτική, ξεκινά από την επιθυμία μου για προσφορά στον τόπο και την κοινωνία, ιδιαίτερα του Δήμου Λεβαδέων όπου ζω κι εργάζομαι.
Είμαι υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό του Ιωάννη Δ. Ταγκαλέγκα “Συμφωνία Προοπτικής” γιατί πάντοτε πίστευα πως όλοι έχουμε ευθύνη, αλλά και υποχρέωση, να ενισχύσουμε την προσπάθεια για την επίλυση των προβλημάτων της περιοχής μας, ώστε τα αυτονόητα να πάψουν να αποτελούν μείζονα προβλήματα. Μέσα από την επαγγελματική μου δραστηριότητα, έχω μάθει την αξία της σύνθεσης των ιδεών, της ομαδικής δουλειάς και του δημιουργικού διαλόγου. Η ενασχόληση μου με τις σύγχρονες τεχνολογίες αλλά και η εμπειρία μου στη διοίκηση μου επιτρέπει να έχω γνώση τόσο θεωρητική όσο και πρακτική για τα μεγάλα τεχνικά, οικονομικά αλλά και στρατηγικά ζητήματα που απασχολούν το Δήμο μας και μας επηρεάζουν όλους.
Με πίστη και αφοσίωση στις προτεραιότητες του τόπου μας, θέτω στην διάθεσή σας την υποψηφιότητα μου και ζητώ τη στήριξή σας με την υπόσχεση ότι θα εργασθώ με ήθος, αξιοπρέπεια, συνέπεια και αποτελεσματικότητα”.

Το who is who

Ο Κώστας Μερτζάνης γεννήθηκε το 1981 και διαμένει μόνιμα στη Λιβαδειά . 
Είναι ηλεκτρονικός μηχανικός και κάτοχος δυο μεταπτυχιακών τίτλων, στις Ψηφιακές Επικοινωνίες και Δίκτυα από το Πανεπιστήμιο Πειραιά και στο Στρατηγικό Μάνατζμεντ από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών . Εργάζεται ως Προϊστάμενος στο Τεχνικό Τμήμα ΟΤΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ . 
Είναι παντρεμένος με την Ευαγγελία Μπάλλιου και έχουν δυο παιδιά, τον Βασίλη και την Αγγελική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: