Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Ταμπάκη Ελένη, υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Λεβαδεών με τη "Συμφωνία Προοπτικής": Στόχος μου είναι να συμβάλλω να γίνει ο δήμος μας πιο φιλικός για τα άτομα με ειδικές ικανότητες


Ονομάζομαι Ταμπάκη Ελένη του Νικολάου ,έχω γεννηθεί στις 14/09/1977 στην πόλη της Λιβαδειάς όπου είμαι και μόνιμη κάτοικος. Είμαι παντρεμένη με τον Νταλιανη Αθανάσιο του Ηλία και μητέρα ενός γιου 18 μηνών.Είμαι πτυχιούχος νοσηλευτικής από το TEI Νοσηλευτικής Πατρών.Τα τελευταία 15 χρόνια εργάζομαι σαν ΤΕ νοσηλεύτρια στο Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών στο οικοτροφείο ΑΙΑΣ και ΔΙΑΣ.Παράλληλα έχω διδάξει στο ΙΕΚ Λιβαδειάς για πάνω από έξι εκπαιδευτικές περιόδους.
Η επιθυμία μου να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ τα άτομα με ειδικές ικανότητες , με οδήγησε στην απόφαση μου να συμμετάσχω ενεργά στην τοπική αυτοδιοίκηση μέσο της υποψηφιότητας μου για δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ του κυρίου Ιωάννη Ταγγαλεγκα .
Στόχος μου είναι να συμβάλλω να γίνει ο δήμος μας πιο φιλικός για τα άτομα με ειδικές ικανότητες και μέσα από διάφορες δράσεις να βγουν από την αφάνεια στην επιφάνεια .
               

Δεν υπάρχουν σχόλια: