Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήρια επιστολή στους Βοιωτούς στέλνει η κα Λουκία Θεοδώρου-Μαγουλά

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ   ΕΠΙΣΤΟΛΗ


Αγαπητοί  Συμπατριώτες

Η συμμετοχή μου στις Βουλευτικές Εκλογές της 25 ης Ιανουαρίου 2015 ,με την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, μου έδωσε ακόμη μία ευκαιρία , να προβάλλω, να υπερασπιστώ και να αγωνιστώ  για τα δίκαια αιτήματα των Συμπολιτών μου και του Τόπου μας, την Βοιωτία .
Το σύντομο χρονικό διάστημα της προεκλογικής περιόδου,εισέπραξα την εκτίμηση και την αγάπη Σας ,στο προσωπό μου.
Τιμώ ,όλους όσους με πολιτικό πολιτισμό συμμετείχαν στην Εκλογική διαδικασία.
Οι Βοιωτοί πολίτες ,ανέδειξαν αυτούς που θα εκπροσωπήσουν τον Τόπο μας ,στο Ελληνικό Κοινοβούλιο,τους οποίους συγχαίρω και Εύχομαι ,με το βάρος της ευθύνης που φέρουν, να διεκδικήσουν όσα έχει ανάγκη ο Τόπος μας .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ,όλους Εσάς ,που με τιμήσατε με την ψήφο Σας ,αλλά και όσους δεν με ψηφίσατε για τους δικούς σας λόγους.
Η εμπιστοσύνη Σας ,μου δίνει την δύναμη να συνεχίσω να προσφέρω απ όπου και με όποιον τρόπο μπορώ.
Να συνεχίσω να αγωνίζομαι για τα νέα ήθη στην πολιτική της πατρίδας μας ,που αποτελούν προυπόθεση ,για την έξοδο απο την κρίση του πολιτικού μας συστήματος.

                                    Λουκία Θεοδώρου-Μαγουλά
                                                  Δικηγόρος

                                 Υποψήφια Βουλευτής Βοιωτίας 

Δεν υπάρχουν σχόλια: