Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023

Ο επιχειρηματίας κ. Αλέκος Στάικος ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για τον Δήμο Θηβαίων

 


Αγαπητοί συμπολίτες μου,
με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα ευθύνης θέλω να σας ενημερώσω για την απόφασή μου να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση σας, ως υποψήφιος Δήμαρχος Θηβαίων.

Επί δύο δεκαετίες και πλέον, η συμμετοχή μου στα κοινά αρχίζοντας από τον Εμπορικό Σύλλογο Θήβας, το Επιμελητήριο Βοιωτίας, τον Δήμο Θηβαίων ως δημοτικός σύμβουλος και την Περιφέρεια ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος, με έχει διδάξει ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο, τίποτα δεν χαρίζεται και τίποτα δεν προσφέρεται χωρίς σκληρή δουλειά, χωρίς πείσμα, χωρίς θέληση και κυρίως χωρίς αδιάκοπη ενασχόληση.
Όλα αυτά τα χρόνια, από όποια θέση και αν βρισκόμουν, προσπάθησα και ήμουν παρών σε όλες τις διεκδικήσεις του τόπου μου, από τα πιο μικρά έως τα πολύ μεγάλα. Από τα μικρά που δυσκολεύουν την καθημερινότητά μας έως τα μεγάλα που επηρεάζουν το μέλλον μας. Προσπάθησα χωρίς διακρίσεις, χωρίς παρωπίδες, χωρίς δεύτερες σκέψεις να αγωνίζομαι δίπλα σε όποιον μου το ζητούσε, δίπλα σε κάθε πρόκληση καταθέτοντας αγόγγυστα όλες μου τις δυνάμεις.
Αγαπητοί συμπολίτες μου, όλοι κάπου αλλού είδαμε ή κάποτε ονειρευτήκαμε πράγματα που μας άρεσαν και όλοι ξέρουμε τις δυνατότητες του Δήμου μας.
Αυτές τις προοπτικές, σας καλώ να κάνουμε μαζί πραγματικότητα.
Σας προσκαλώ όλους να ενώσουμε την τόλμη και την εμπειρία, την όρεξη και την ανιδιοτέλεια για να φτάσει ο Δήμος μας εκεί που του αξίζει.

Με εκτίμηση,

Αλέκος Στάικος
Υποψήφιος Δήμαρχος Θηβαίων

Δεν υπάρχουν σχόλια: