Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

Αλέκος Μητάς, Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Λεβαδεών με τη "Συμφωνία Προοπτικής": Αποφάσισα να συμμετέχω, να συν...φωνήσω για ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ ΜΕ ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ

Αγαπητοί φίλοι,

Μετά από πολλά χρόνια ενασχόλησής μου με τα δημοτικά θέματα και προσφοράς στον συμπολίτη, από όποια θέση μου δόθηκε χάρη στην εμπιστοσύνη σας...είτε αυτή ήταν του Αντιδημάρχου, είτε του Δημοτικού Συμβούλου... παρακολουθώντας ανελλειπώς τις κοινωνικές εξελίξεις, προσαρμόζω τις δράσεις μου, όσο απαιτούν τα νέα δεδομένα, αλλά μία θέση μου παραμένει σταθερή: ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΩΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ!!! 
Έχοντας, λοιπόν, υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντί σας και διάθεση προσφοράς, σε μια δύσκολη για το Δήμο μας συγκυρία, αποφάσισα να θέσω τον εαυτό μου στην εκλογική σας διάθεση, μέσω ενός συνδυασμού
ΠΟΛΥΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟΥ-ΠΟΛΥΔΥΝΑΜΟΥ, που συνδυάζει την ΕΜΠΕΙΡΙΑ με την ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΡΜΗ... τη ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ με τη ΓΝΩΣΗ... και την ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ με τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ και το ΔΙΑΛΟΓΟ. 
Αποφάσισα να συμμετέχω, να συν...φωνήσω για ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ ΜΕ ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ, για ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΖΕΙΣ, με τον συνδυασμό "ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ", με επικεφαλής τον κ.Γιάννη Ταγκαλέγκα και σας καλώ να ενώσουμε τη φωνή μας, για να γίνει η ΣΥΝ-ΦΩΝΙΑ...ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ!!!

Πάντα με εκτίμηση και σεβασμό


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Σ. ΜΗΤΑΣ

Δημοτικός Σύμβουλος

Γ.Γ.Επιμελητηρίου Βοιωτίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: