Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

Μήνυμα του κ. Βασίλη Σβίγγου μετά την επίσημη ανακοίνωση της παράταξης «ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ- Η ΣΤΕΡΕΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ».



Φίλες και φίλοι Βοιωτοί,

Έχοντας υψηλό αίσθημα ευθύνης και σεβασμού απέναντί σας θα ήθελα με την παρούσα να σας ενημερώσω πως δεν θα είμαι υποψήφιος στις επερχόμενες Περιφερειακές εκλογές με τον συνδυασμό «ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΚΙΝΗΣΗ- Η ΣΤΕΡΕΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ».
Νιώθω την ανάγκη να εκφράσω από καρδιάς τις ευχαριστίες μου σε όλες και όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό μου όλο αυτό το διάστημα. Επίσης εύχομαι στον κύριο Γκλέτσο Απόστολο που ηγήθηκε της προσπάθειάς μας καθώς και σε όλους τους συνοδοιπόρους υποψηφίους του συνδυασμού μας υγεία για αυτούς και τις οικογένειές τους και καλή τύχη σε ότι κι αν κάνουν.
Η μεγάλη αγάπη μου για τον τόπο δεν σταματάει σε ένα δελτίο τύπου. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την ανάπτυξη και την ευημερία της Πόλης μου και της Βοιωτίας που ζω και δραστηριοποιούμαι από μικρό παιδί. Στο επόμενο διάστημα θα επανέλθω για να σας ενημερώσω για οποιαδήποτε νέα μου κίνηση.
Εύχομαι το 2019  να φέρει στη ζωή όλων μας νέα ελπίδα, νέες προσδοκίες και να αφήσει στο παρελθόν τις πίκρες. Να βλέπουμε μπροστά και να χαμογελάμε! Καλή Χρονιά σε όλες και όλους!

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

Βασίλης Σβίγγος
Λογιστής- Ειδικός Φοροτεχνικός
Τηλ.: 2262700165- 6948798878


Δεν υπάρχουν σχόλια: