Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Τελεία και παύλα από μένα κύριε Τριανταφύλλου…


Θα σε ΔΙΑΨΕΥΣΩ, λοιπόν, και δεν θα σε ΛΟΓΟΚΡΙΝΩ γιατί δεν έχω κάτι να ΚΡΥΨΩ!
Ο … Λαμπρούκος είναι ένας ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΝΕΟΣ (τι σου λέω τώρα;) που στέκεται ΕΜΠΟΔΙΟ για άλλη μια φορά στα σχέδιά σου τέως Αντιδήμαρχε κύριε Τριανταφύλλου;
Για να σου «λύσω όλες τις φαντασίες» θα σου το πω με λίγα λόγια:
Η περίοδος αυτή δεν απαιτεί ΑΛΛΑΓΗ!
Απαιτεί ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο παραγόμενο έργο της Δημοτικής Αρχής!

Ας διαβάσουν, λοιπόν, οι αναγνώστες του Orchomenos Press* τι «έχεις να μου προσάψεις» … «κύριε Τριανταφύλλου, μπροστάρη ΠΑΝΤΑ για το καλό του Δήμου»… Τι γνωρίζω πλέον την τακτική σου! Αααα και άμα θες, να το συνεχίσουμε, ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!

Προς: Λάμπρο Ρόδη, Δημοσιογράφο
Απαντάω μέσω της ηλεκτρονικής εφημερίδας orchomenos-news γιατί ξέρω ότι εσύ κάνεις λογοκρισία σε αυτά που σου στέλνουν. Φέρελπι νεαρέ, ο Δημοσιογράφος σχολιάζει αυτά που αντιλαμβάνεται και αυτά που γνωρίζει τα διασταυρώνει κι αν δεν(…) τότε γράφει κατά πληροφορίες ! Εσύ δεν τολμάς ούτε αυτό να γράψεις, βλέπεις το καινούργιο σου αφεντικό αυτό απαιτεί ! Την διαδρομή μου στα κοινά την γνωρίζει όλη η Βοιωτία με τις όποιες ατέλειες, δεν πηγαίνω σ’ αυτό που με εξυπηρετεί όπως λες για τον εαυτό σου (τώρα τι σοι δημοσιογράφος είσαι δεν ξέρω!), αλλά «πηγαίνω» με αυτόν που πιστεύω ότι θα ξεβαλτώσει τον Δήμο από την αναξιοπιστία και τον ευτελισμό ΠΟΥ ΠΕΡΙΗΛΘΕ !Δεν θέλω να ασχοληθώ άλλο μαζί σου, κάνε το ίδιο κι εσύ.Από πολιτικές πυγολαμπίδες και άτομα που περιμένουν (κούνια που τους κούναγε) το δαχτυλίδι από τον δήμαρχο για υποψήφιοι δήμαρχοι δεν είναι δυνατόν να περιμένω εύφημες μνείες και σοβαρή κριτική ! Τελεία και παύλα Λαμπρούκο.- μην συνεχίζεις, κατάλαβες;;

Λουκάς Τριανταφύλλου
Τέως Αντιδήμαρχος
Και Πάντα μπροστάρης για το καλό του Δήμου

* ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠ` ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙ` ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΜΟΥ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΟΜΩΣ, ΕΧΩ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΕΧΩ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΥΓΙΗΣ ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ, ΕΙΤΕ ΕΙΜΑΙ ΞΑΝΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: