Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019

Η κα Βασιλική Καραβαγγέλη από το Δήμο Ορχομενού στο ψηφοδέλτιο του Υποψήφιου Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνη Σπανού


Βιογραφικό
Κατάγομαι από τον Διόνυσο Ορχομενού Βοιωτίας. Είμαι σωφρονιστικός υπάλληλος στο κατάστημα κράτησης γυναικών Ελεώνα Θηβών. Το 2014 είχα την τιμή να εκλεγώ Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Ορχομενού. Από την αρχή της θητείας μας ορίστηκα ως εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος σε θέματα πολιτισμού και το 2017 ορίστηκα Αντιδήμαρχος. Είμαι παντρεμένη με τον Γιάννη Βελαώρα και έχω τρία παιδιά την Μαρία, την Εύα και τον Χρήστο. Τα τελευταία πέντε χρόνια υπηρέτησα τον πρώτο βαθμό Αυτοδιοίκησης με απόλυτη συνέπεια λόγων και πράξεων, έχοντας ως προτεραιότητα να εξασφαλίσω το καλύτερο δυνατό για τους συνδημότες μου.
Είμαι υποψήφια γιατί…
Με μεγάλη χαρά αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση του Φάνη Σπανού για να είμαι υποψήφια με το συνδυασμό του “Επιμένουμε στην καρδιά της Ελλάδας”. Να συνεχίσουμε και να ολοκληρώσουμε το επιτυχημένο έργο του Κώστα Μπακογιάννη. Η γενιά μας οφείλει να βγει μπροστά, να συμμετάσχει, να οραματιστεί, να σχεδιάσει και να παλέψει για ένα καλύτερο μέλλον!


Δεν υπάρχουν σχόλια: