Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

Ανακαλύψτε τις σελίδες των συνδυασμών του Δήμου μας στα social media




 Μετά τη σελίδα  Επανεκκίνηση Τώρα της υποψήφιας Δημάρχου Ορχομενού κας Βούλας Καράλη, τη Δύναμη Ανατροπής Μάκης Εμμανουηλίδης του υποψήφιου Δημάρχου Ορχομενού κ. Μάκη Εμμανουηλίδη, ανακαλύψτε και τη σελίδα Συνέπεια & Πράξη - Νταβαλούμης Ιωάννης του υποψήφιου Δημάρχου Ορχομενού κ. Γιάννη Νταβαλούμη, που ανακοινώθηκε σήμερα... 


«Φίλες και φίλοι, 
αυτή είναι η επίσημη σελίδα μου στα social media για τις Δημοτικές Εκλογές στον Δήμο Ορχομενού 2019, μετά και την επίσημη ανακοίνωση της υποψηφιότητάς μου. 
Από εδώ θα μαθαίνετε οτιδήποτε έχω να σας ανακοινώσω για την πορεία του Συνδυασμού μας, τις σκέψεις μας, τα ζητήματα που αφορούν την τοπική μας κοινωνία και το πώς εμείς θεωρούμε ότι θα πρέπει να κυλήσουν την επόμενη 4ετία. 
Από εδώ θα σας μιλήσω για μένα και τους συνεργάτες μου, για αυτή τη νέα ομάδα των ανθρώπων που πλαισιώνουν το Συνδυασμό "Συνέπεια & Πράξη". 
Και εσείς θα μπορείτε ανά πάσα στιγμή να μου στέλνετε τα μηνύματά σας... 
Καλό αγώνα να έχουμε, καλή δύναμη σε όλους μας!»
αναφέρει στο χαιρετισμό του ο κ. Γιάννης Νταβαλούμης... 



Ανακαλύψτε τις σελίδες των συνδυασμών 
του Δήμου μας στα social media
 και κάντε ... LIKE για να μαθαίνετε κάθε κίνησή τους! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: