Το κλειστό κύκλωμα άρδευσης στο Δήμο Ορχομενού θα ξεκινήσει τη λειτουργείς του την Πέμπτη 14 Μαΐου . Οι ώρες λειτουργίας του θα είναι από 8:00 πμ έως 10:00 μμ.
Παρακαλούνται οι αγρότες να κάνουν έλεγχο στις βανες τους
και σε περίπτωση κλοπής να ενημερώσουν το Δήμο Ορχομενού
Ένας ζωντανός πολιτιστικός θεσμός που ενώνει τη Φωκίδα μέσα από την τέχνη
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ:
orchomenospress@gmail.com
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των ρεπορτάζ. Αρκεί η αναφορά στην πηγή! Επιτρέπεται επίσης και η σύνδεση άλλων ιστοσελίδων ή blogs με τo ORCHOMENOS PRESS.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου