Με μια οικογενειακή φωτογραφία που ανήρτησε στο facebook ο Κώστας Μπακογιάννης απαντά στη νέα 48ωρη άδεια του Δημήτρη Κουφοντίνα. Εμείς κρατάμε αυτό που μας άφησε. Και ναι, έχουμε κερδίσει, γράφει στη λεζάντα της φωτογραφίας σχολιάζοντας με τον δικό του, ξεχωριστό τρόπο τη δεύτερη άδεια στον ισοβίτη της 17Ν.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου