Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό
Αντιδημάρχων
& Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59) Αριθ.
Αποφ.:20/2016
Ο Δήμαρχος
Ορχομενού αφού έλαβε
υπόψη:
Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/ 2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της
Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α'
87),αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την Αναπλήρωση του Δημάρχου.
Τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν.3463/2006«Κύρωση Κώδικα Δήμων &
Κοινοτήτων»
Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ.
2891/15.3.2013 ΦΕΚ Β΄ 630) για τον Δήμο Ορχομενού , σύμφωνα με τα οποία ο
πληθυσμός του ανέρχεται στους 11.688 κατοίκους.
Την υπ' αριθμ. 15150/15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι
και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/
2010», όπως ισχύει.
Το γεγονός ότι ο Δήμος Ορχομενού εμπίπτει στις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου
59, του Ν.3852/2010 και επομένως δύναται να ορισθούν τέσσερις(4) Αντιδήμαρχοι.
Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν.3852/2010,όπως αυτές τροποποιήθηκαν με τις
διατάξεις του άρθρου 3 του Ν.4051/2012 σε εφαρμογή του Ν.4046/2012, σύμφωνα με
τις οποίες ορίζεται ότι σε δήμους με αριθμό αντιδημάρχων έως τέσσερις(4) δικαιούνται
αντιμισθία οι δύο(2).
Το γεγονός ότι ο Δήμος Ορχομενού έχει δύο(2) Δημοτικές Ενότητες
Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ2487 Β τεύχος 4-11-2011)
Την
υπ΄αριθμ. πρωτ. 1514/17-02-2016 αίτηση παραίτησης από τη θέση του Αντιδημάρχου,
Νταβαλούμη Ιωάννη.
Την
υπ΄αριθμ. πρωτ. 1755/24-02-2016 αίτηση παραίτησης από τη θέση της Αντιδημάρχου,
Σκαγιάκου Βαρβάρας.
Την υπ΄αριθμ. πρωτ.1759/24-02-2016 αίτηση παραίτησης από τη θέση του
Αντιδημάρχου, Μαράντου Άγγελου.
Την υπ΄αριθμ.
πρωτ.1891/26-02-2016 αίτηση παραίτησης από τη θέση της Αντιδημάρχου,
Γεωργίου-Ζάντζα Ελένης.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
1. Αποδέχεται τις παραιτήσεις των
Δημοτικών Συμβούλων Σκαγιάκου Βαρβάρας, Μαράντου Άγγελου και Γεωργίου-Ζάντζα
Ελένης από τις θέσεις των Αντιδημάρχων Δήμου Ορχομενού.
2. Δεν αποδέχεται την παραίτηση του
Δημοτικού Συμβούλου Νταβαλούμη Ιωάννη από τη θέση του Αντιδημάρχου Δήμου
Ορχομενού.
3. Τροποποιεί την υπ’αριθμ. Απόφαση
Δημάρχου 131/04-09-2014(Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων και μεταβίβαση
αρμοδιοτήτων του) και ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Ορχομενού, με θητεία
ενός έτους, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή με θητεία από
2-3-2016 έως 4-3-2017, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές του,
όπως παρακάτω:
Ο κ. Ευθύμιος Φεργαδιώτης |
Α.Ορίζει Αντιδήμαρχο το Δημοτικό
Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Φεργαδιώτη Ευθύμιο, στον οποίο παρέχεται
αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1.Εποπτεία,
ευθύνη και συντονισμό των θεμάτων που
σχετίζονται με τη λειτουργία, τη συντήρηση κ.λ.π των παιδικών χαρών και των
συναφών χώρων, που λειτουργούν στα όρια ευθύνης του Δήμου.
2.
Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως
- τα θέματα
πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας).
- την ευθύνη
δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων.
-Την ευθύνη
λειτουργίας Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων
εμπορικών δραστηριοτήτων (πλανόδιου και στάσιμου εμπορίου) και τη χορήγηση των
σχετικών αδειών.
3.
Ποιότητα Ζωής και ιδίως
- Ανάπτυξη
εμπορίου.
4.Στην παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών
προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς
τους.
5.Στην
εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια και στις σχετικές
εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο που άπτονται στις ανωτέρω αρμοδιότητές του.
6.Στην
υπογραφή εγγράφων ως κατωτέρω:
-Σχετικών με
τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου
-Την υπογραφή
πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών
προσώπων.
-Την
επικύρωση των φωτοαντιγράφων και θεώρηση γνησίου υπογραφών.
Β. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό
Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Μέττα Λουκά, στον οποίο δεν παρέχεται
αντιμισθία, και του μεταβιβάζει:
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Καταστημάτων
και επιχειρήσεων
-τον έλεγχο
καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
- την έκδοση
πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού
ενδιαφέροντος.
- την έκδοση
πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης,
εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
- τη χορήγηση
αδειών άσκησης επαγγέλματος.
- τον
υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του
καταναλωτή.
- τη
Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας
διαφήμισης.
- την επιβολή
πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ
224Α'/2001).
- γενικά τη
χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή
προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και
εποπτείας των φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών
μονάδων του Δήμου.
2. Εποπτεία και ευθύνη επί των θεμάτων της Δ/νσης
Πολεοδομίας (Τμήμα
Πολεοδομικού Σχεδιασμού, Τμήμα Πολεοδομικής Εφαρμογής, Τμήμα Οικοδομικών
Αδειών, Τμήμα Αυθαιρέτων και Επικίνδυνων), την εποπτεία των Συνεργείων Αυτοψιών
Αυθαιρέτων και Επικινδύνων Κτισμάτων.
3.
Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως
-Την ευθύνη
της άρδευσης των καλλιεργητικών εκτάσεων του Δήμου και τη συντήρηση των
γεωτρήσεων άρδευσης καθώς και τη συντήρηση του κλειστού αντλιοστασίου άρδευσης.
-Την ευθύνη
συντήρησης και καλλωπισμού όλων των χώρων πρασίνου.
-Την
προστασία και διαχείριση υδάτινων πόρων
4.
Ποιότητα Ζωής και ιδίως
- Θέματα
προβολής τουρισμού.
-Κυκλοφοριακές
ρυθμίσεις και θέσεων εγκατάστασης στεγάστρων, αφετηριών και στάσεων λεωφορείων.
5.Στην
παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που
αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς τους.
6.Στην
εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια και στις σχετικές
εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο που άπτονται στις ανωτέρω αρμοδιότητές του.
7.Στην
υπογραφή εγγράφων ως κατωτέρω:
-Σχετικών με
τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου
-Την υπογραφή
πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών
προσώπων.
-Την
επικύρωση των φωτοαντιγράφων και θεώρηση γνησίου υπογραφών.
Ο κ. Αλέξανδρος Ζυγογιάννης |
Γ. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό
Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ.Ζυγογιάννη Αλέξανδρο, στον οποίο δεν
παρέχεται αντιμισθία, και του μεταβιβάζει κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη
δημοτική ενότητα Ακραιφνίας ως κατωτέρω:
α. καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών
υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β)
Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη
δημοτική ενότητα.
γ) Μεριμνά
για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη δημοτική
ενότητα.
δ) Υπογράφει,
βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις
δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Ακραιφνίας.
ε)
Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους
εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) την
εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας
Ακραιφνίας.
ζ) την τέλεση
πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Ακραιφνίας.
η) την
εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των καταργούμενων ΟΤΑ υλικών και
περιουσιακών στοιχείων.
θ) Έχει την
ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον
καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο με τα μέσα που θα οριστούν από αυτόν, για τα εξής
αντικείμενα:
- της
συντήρησης και διαχείρισης των συστημάτων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης
και των αντλιοστασίων.
- της
καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου,
της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων.
- Της
εποπτείας του προσωπικού που θα οριστεί να παρέχει υπηρεσίες εντός της
δημοτικής ενότητας στα ανωτέρω αντικείμενα.
ι) Στην
παρακολούθηση των εθνικών κοινοτικών προγραμμάτων και αξιοποίηση αυτών που
αφορούν στα αντικείμενα αρμοδιότητάς του.
κ) Στην
εκπροσώπηση του Δήμου σε κάθε είδους συναντήσεις, συνέδρια και στις σχετικές
εισηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο που άπτονται στις ανωτέρω αρμοδιότητές του.
Στην
υπογραφή εγγράφων ως κατωτέρω:
-Σχετικών με
τις ως άνω αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου
-Την υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων Αστικής και
Δημοτολογικής κατάστασης των φυσικών προσώπων.
-Την
επικύρωση των φωτοαντιγράφων και θεώρηση γνησίου υπογραφών.
Η παρούσα
απόφαση να δημοσιευθεί σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού και να αναρτηθεί
στην ιστοσελίδα του Δήμου και στην «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
Η παρούσα
απόφαση έχει ισχύ από 02-03-2016
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
Υπερήφανος Λουκάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου