ΑΥΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ 13:00 Μ.Μ. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΚΡΑΒΑΡΙΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗς ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ . Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ.ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου