Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Ανακοίνωση από την Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Βοιωτίας

ΑΥΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ 13:00 Μ.Μ. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΚΡΑΒΑΡΙΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗς ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ . Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ.ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: