Ενημερώνουμε τους δημότες της Δ.Κ. Ορχομενού ότι την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, θα γίνει διακοπή νερού μεταξύ 8.30 π.μ. – 12 το μεσημέρι, στον Ορχομενό, από τον Ευαγγελιστή Λουκά (από την καφετέρια του Τσιγιάννη και κάτω, δεξιά του δρόμου), ως το Συνοικισμό, λόγω βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης.
Δήμος Ορχομενού
Υπηρεσία Ύδρευσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου