Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Παρέμβαση της Αγάτσα στη Βουλή για το ψηφιακό σχολείο και το θεσμό του μεντόρα


Νέα παρέμβαση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων έκανε η βουλευτής Βοιωτίας Αριάδνη Αγάτσα κατά τη συζήτηση για το ψηφιακό σχολείο και το θεσμό τού μέντορα, παρουσία της υφυπουργού Παιδείας Εύης Χριστοφιλοπούλου και του γενικού γραμματέα Βασίλη Κουλαιδή.

Η κυρία Αγάτσα τόνισε πώς όλοι χαιρετίζουν το πρόγραμμα για το ψηφιακό σχολείο,τόσο τα ίδια τα παιδιά που είναι μυημένα από μικρές ηλικίες στην τεχνολογία όσο και οι καθηγητές οι οποίοι κατά καιρούς εξέφραζαν ανησυχία για την υλοποίηση τής εφαρμογής .Πρότεινε πάντως την ένταξη ψυχολόγου σε κάθε σχολική μονάδα.
" Θεωρώ, επεσήμανε η βουλευτής Βοιωτίας , ότι σήμερινή συζήτηση, τοποθετεί τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση. Ωστόσο, θα ήθελα λίγο να το επεκτείνω και να πω ότι χρειάζεται προσοχή, ως προς την εκπαίδευση για την χρήση των υπολογιστών.
Διότι, γνωρίζουμε ότι σε πολλά παιδιά και εφήβους ή άλογη χρήση, δημιουργεί εξάρτηση. Άρα, λοιπόν, χρειάζεται εκπαίδευση, για τον τρόπο που θα γίνεται η χρήση των υπολογιστών. Αυτό, απαιτεί, και την ύπαρξη ψυχολόγου στα σχολεία. Γιατί πολλές φορές η εξάρτηση δημιουργείται για άλλους λόγους και ένας ψυχολόγος, αυτό, μπορεί να το διερευνά.. Οπως μπορεί να δει , άλλα πράγματα που συμβαίνουν πίσω από ένα παιδί, να εντοπίσει τι γίνεται μέσα στις οικογένειές τους, και να προλάβει δυσάρεστες καταστάσεις."
Στη συνέχεια η κυρία Αγάτσα, για το θεσμό τού μέντορα, ρώτησε αν θα κατέχει (ο μέντωρ) και θέση αξιολογητή . Η υφυπουργός Παιδείας απάντησε πως δεν θα κατέχει θέση αξιολογητή. (Σ.Σ. Για κάθε νέο εκπαιδευτικό, μόνιμο ή αναπληρωτή θα ορίζεται ένας παλαιότερος εμπειρότερός του εκπαιδευτικός ως μέντορας. Ο μέντορας θα λειτουργεί ως πρότυπο για το νέο εκπαιδευτικό θα βοηθάει στην ομαλή ένταξη και προσαρμογή και θα έχει διαρκή παιδαγωγική και διδακτική καθοδήγηση.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: