Η κατάργηση 2000 σχολικών μονάδων απότην κυβέρνηση αποτελείισχυρόπλήγμα στο δικαίωμα των παιδιών του λαούνα μορφώνονται και αποφασιστικόβήμα στη διαμόρφωση του σχολείου της αγοράς. Η εξέλιξη αυτή δεν αφορά απλά και μόνο οικονομικούς λόγους. Εντάσσεται στη νέα διοικητικήδομήτηςεκπαίδευσης την ανακήρυξη τηςαυτονομίαςτηςσχολικήςμονάδας που υλοποιείτην αποφασιστική διάσπαση του όποιου ενιαίου χαρακτήρα της εκπαίδευσης τη διαφοροποίηση του προγράμματοςσπουδών, το τσάκισμα των εργασιακών σχέσεων και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, την ακόμα παραπέρα μείωση των προσλήψεων.
Αυτό είναι το «νέο σχολείο τηςαγοράς» όπου χορηγοίθα μπαινοβγαίνουν στα σχολεία, ανταλλάσσονταςτα ψίχουλα που θα πετούνε με το δικαίωμάτουςνα καθορίζουν οι ίδιοι το αναλυτικό πρόγραμμα. Πρέπει να σημάνει ξεσηκωμός. Απόκοινούεκπαιδευτικοί γονείς συνδικάτα, να κάνουν δικήτουςυπόθεση τη μάχη ενάντια στιςκαταργήσειςσχολείων, για:
- Να μην κλείσει κανένα σχολείο!
- Σύγχρονα δημόσια σχολεία με μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
- Καμία τάξη πάνω από 20 μαθητές.
Σήμερα υπάρχουν όλεςοι προϋποθέσειςγια να παρέχεται αποκλειστικά δημόσια δωρεάν ενιαία παιδεία για όλα τα παιδιά με κατάργηση της επιχειρηματικήςδράσηςστην εκπαίδευση.
Απαιτείται πάλη για έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης που θα βάζει στο επίκεντρότου την ικανοποίηση των διευρυμένων λαϊκών μορφωτικών αναγκών.
- Να μην κλείσει κανένα σχολείο!
- Σύγχρονα δημόσια σχολεία με μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
- Καμία τάξη πάνω από 20 μαθητές.
Σήμερα υπάρχουν όλεςοι προϋποθέσειςγια να παρέχεται αποκλειστικά δημόσια δωρεάν ενιαία παιδεία για όλα τα παιδιά με κατάργηση της επιχειρηματικήςδράσηςστην εκπαίδευση.
Απαιτείται πάλη για έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης που θα βάζει στο επίκεντρότου την ικανοποίηση των διευρυμένων λαϊκών μορφωτικών αναγκών.
Απαιτείται λαϊκή εξουσία και οικονομία ως προϋπόθεση για Λαϊκή παιδεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου