Η σύνδεση του bonus malus στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων, με τις παραβάσεις (point system), η πλήρης απαγόρευση χρήσης κινητού στους επαγγελματίες οδηγούς λεωφορείων και η αύξηση του πλάτους των πεζοδρομίων στα 3 μέτρα, είναι μεταξύ των μέτρων που προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, παρουσίασε χθες στο υπουργικό συμβούλιο τους βασικούς άξονες του Εθνικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια 2011-2020, καθώς όπως είπε πέρα από το ανυπολόγιστο κόστος της ανθρώπινης απώλειας, το κοινωνικοοικονομικό κόστος των τροχαίων ατυχημάτων εκτιμάται ότι είναι παραπάνω από 5 δισ. ευρώ ετησίως, ενώ η Ελλάδα κατατάσσεται στην έκτη χειρότερη θέση στον πίνακα των 27 κρατών της Ε.Ε. Περισσότερα στο http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1758306
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, παρουσίασε χθες στο υπουργικό συμβούλιο τους βασικούς άξονες του Εθνικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια 2011-2020, καθώς όπως είπε πέρα από το ανυπολόγιστο κόστος της ανθρώπινης απώλειας, το κοινωνικοοικονομικό κόστος των τροχαίων ατυχημάτων εκτιμάται ότι είναι παραπάνω από 5 δισ. ευρώ ετησίως, ενώ η Ελλάδα κατατάσσεται στην έκτη χειρότερη θέση στον πίνακα των 27 κρατών της Ε.Ε. Περισσότερα στο http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1758306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου