Τόπο έπιασε – προς έκπληξή μας και σχεδόν αστραπιαία - το σχόλιο – παρότρυνση του Orchomenos – Press σήμερα το πρωί προς το Δήμο Θηβαίων (δείτε «Τι θέλει να "κερδίσει" ο Νίκος Σβίγγος με τις "κορώνες" του;» Νο 2 ) αφού τις επόμενες ώρες λάβαμε ένα ακόμη δελτίο Τύπου που μας πληροφορεί (φευ!) πως ο μεγαλύτερος Δήμος του Νομού μας αποφάσισε – τις προσεχείς ημέρες – «να θέσει σε λειτουργία την Διαδικτυακή Πύλη (www.thiva.gr) στα πλαίσια της εξυπηρέτησης των πολιτών με ηλεκτρονικό τρόπο». κύριε Σβίγγο, δύο είναι οι εκδοχές για όσα συμβαίνουν: ή είμαστε το μυαλό σας (πράγματα αδύνατον) ή σας αρέσουν να σας «διορθώνουν» για να γίνεστε καλύτερος! Pass mall…
Πάντως, το σύστημα που σχεδιάζει η Δημοτική Αρχή της Θήβας, στοχεύει να εξυπηρετεί και να λειτουργεί από τους πολίτες και για τους πολίτες. Έτσι η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα παρέχει τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν ηλεκτρονικά με τους πολίτες και τις διάφορες δημόσιες υπηρεσίες.
Ο Δήμος Θηβαίων σχεδίασε και θα υλοποιήσει στα πλαίσια της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, έργο που αποσκοπεί στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των δημοτών.
Αναλυτικότερα:
Δημιούργησε την Διαδικτυακή Ηλεκτρονική Πύλη http://www.thiva.gr/ η οποία θα αξιοποιηθεί από τους υπαλλήλους του Δήμου για να παρέχει πληροφορίες για τον Δήμο σχετικές με τις υπηρεσίες του, τα έργα που επιτελούνται και όλες τις δραστηριότητες του,
Θα υπάρχει πρόβλεψη για την δημοσίευση των αποφάσεων της Δημαρχιακής Επιτροπής, του Δημοτικού Συμβουλίου, προκηρύξεων και λοιπών εγγράφων,
Θα υπάρχει υποδομή για συγκέντρωση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) των πολιτών και αποστολή πληροφοριακού υλικού για τα τελευταία νέα του Δήμου,
Θα αυτοματοποιήσει τις διαδικασίες αίτησης και έκδοσης πιστοποιητικών, δικαιολογητικών, αδειών και λοιπών διοικητικών εγγράφων,
Θα δώσει την δυνατότητα στους πολίτες για επισημάνσεις σχετικά με θέματα της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής στην πόλη.
Απ’ όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι ο Δημότης διευκολύνεται 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο σε αντίθεση με τα σημερινά δεδομένα συγκεκριμένου ωραρίου.
Ο πολίτης πλέον δεν θα περιμένει στην ουρά ούτε θα περιπλανιέται για μέρες στον λαβύρινθο των υπηρεσιών.
Πέρα όμως από τα παραπάνω η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, αξιοποιώντας την τεχνολογία:
-ενισχύει την διαφάνεια,
-μειώνει την διαφθορά και
-μειώνει τα εμπόδια ώστε ο καθένας μας να συμμετέχει στις πολιτικές διαδικασίες που επηρεάζουν την ζωή μας.
Επειδή η Η/Δ είναι απαίτηση που δεν μπορεί άλλο να περιμένει, ο Δήμος με την δημιουργία της σύγχρονης διαδικτυακής πύλης και την παράλληλη εκπαίδευση των υπαλλήλων του, την ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου και στη συνέχεια των μαθητών και των πολιτών σπεύδει για να πετύχει τον εκσυγχρονισμό και την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών.
Πάντως, το σύστημα που σχεδιάζει η Δημοτική Αρχή της Θήβας, στοχεύει να εξυπηρετεί και να λειτουργεί από τους πολίτες και για τους πολίτες. Έτσι η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα παρέχει τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν ηλεκτρονικά με τους πολίτες και τις διάφορες δημόσιες υπηρεσίες.
Ο Δήμος Θηβαίων σχεδίασε και θα υλοποιήσει στα πλαίσια της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, έργο που αποσκοπεί στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των δημοτών.
Αναλυτικότερα:
Δημιούργησε την Διαδικτυακή Ηλεκτρονική Πύλη http://www.thiva.gr/ η οποία θα αξιοποιηθεί από τους υπαλλήλους του Δήμου για να παρέχει πληροφορίες για τον Δήμο σχετικές με τις υπηρεσίες του, τα έργα που επιτελούνται και όλες τις δραστηριότητες του,
Θα υπάρχει πρόβλεψη για την δημοσίευση των αποφάσεων της Δημαρχιακής Επιτροπής, του Δημοτικού Συμβουλίου, προκηρύξεων και λοιπών εγγράφων,
Θα υπάρχει υποδομή για συγκέντρωση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) των πολιτών και αποστολή πληροφοριακού υλικού για τα τελευταία νέα του Δήμου,
Θα αυτοματοποιήσει τις διαδικασίες αίτησης και έκδοσης πιστοποιητικών, δικαιολογητικών, αδειών και λοιπών διοικητικών εγγράφων,
Θα δώσει την δυνατότητα στους πολίτες για επισημάνσεις σχετικά με θέματα της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής στην πόλη.
Απ’ όλα τα παραπάνω φαίνεται ότι ο Δημότης διευκολύνεται 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο σε αντίθεση με τα σημερινά δεδομένα συγκεκριμένου ωραρίου.
Ο πολίτης πλέον δεν θα περιμένει στην ουρά ούτε θα περιπλανιέται για μέρες στον λαβύρινθο των υπηρεσιών.
Πέρα όμως από τα παραπάνω η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, αξιοποιώντας την τεχνολογία:
-ενισχύει την διαφάνεια,
-μειώνει την διαφθορά και
-μειώνει τα εμπόδια ώστε ο καθένας μας να συμμετέχει στις πολιτικές διαδικασίες που επηρεάζουν την ζωή μας.
Επειδή η Η/Δ είναι απαίτηση που δεν μπορεί άλλο να περιμένει, ο Δήμος με την δημιουργία της σύγχρονης διαδικτυακής πύλης και την παράλληλη εκπαίδευση των υπαλλήλων του, την ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου και στη συνέχεια των μαθητών και των πολιτών σπεύδει για να πετύχει τον εκσυγχρονισμό και την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου