Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Ο Λαγος και το Φιδι...


Μια μερα στο δασος εκει που περπατουσαν ενας τυφλος λαγος και ενα τυφλο φιδι σκονταφτουν μεταξυ τους. "Με συγχωρειτε" λεει ο λαγος δεν σας ειδα. "Ξερετε, ειμαι τυφλος και ειναι τοσο δυσκολη η κυκλοφορια στο δασος αν δεν βλεπεις". Μα τι λετε; απανταει το φιδι. Ειστε και εσεις τυφλος; και εγω το ιδιο για αυτο σας καταλαβαινω απολυτα. Τι ζωο ειστε; "Ειμαι¨.. ξεκινα ο λαγος, αλλα το φιδι τον κοβει ... "οχι, οχι μη μου πειτε θα το βρω μονος μου, εχω την αφη για αυτο το σκοπο. Λοιπον εχετε μεγαλα αυτια, πολυ μεγαλα αυτια! Και το κεφαλι σας ειναι μικρο, πολυ μικρο! Και εχετε πολυ μακρια τα πισω ποδια σας! Μηπως ειστε λαγος;
"Ναι το βρηκες" του λεει ο λαγος ενθουσιασμενος. "Σειρα μου λοιπον τωρα να δοκιμασω εγω! Σερνεστε στο χωμα και τις λασπες; Το δερμα σας ειναι γιαλιστερο και γλοιωδες; Και η γλωσσα σας ειναι μεγαλη; Πολυ μεγαλη; Το βρηκα!" λεει γεματος χαρα ο λαγος..

Ειστε δημοσιογραφος!!

ΥΓ. Μας το έστειλαν και το... αξιοποιήσαμε! Καλή εβδομάδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: