Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

H συγκινητική ανάρτηση του Δημάρχου Λεβαδεών κ. Γιάννη Ταγκαλέγκα μετά την πρόσφατα περιπέτεια της υγείας του

 

Μια μικρή περιπέτεια για την υγεία μου, ευτυχώς με αίσιο τέλος!
Θέλω να ευχαριστήσω καταρχήν την καρδιολόγο κ.Σοφία Χατζίδου και όλους τους συνεργάτες της, στο ιατρικό και νασηλευτικο δυναμικό του Γ.Ν.Α. "ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ", για την επέμβαση και την φροντίδα τους.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, οφείλω στους συναδέλφους και στους συνεργάτες τους, στο Γ.Ν. ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ για την ταχεία και πολύτιμη βοήθεια που μου παρείχαν.
Ευχαριστώ όλους τους συνεργάτες μου στον Δήμο Λεβαδέων για την συμπαράσταση και την υποστήριξη τους ( μου ήταν απαραίτητη), αλλά και τα μέλη όλόκληρου του Δημοτικού Συμβουλίου για το ενδιαφέρον που έδειξαν.
Όμως το μεγαλύτερο ευχαριστώ το οφείλω σε όλους εσάς που με την αμέριστη αγάπη σας, συμπαρασταθήκατε σε εμένα και την οικογένεια μου και αυτό με τιμά πολύ!
Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στην Αριστέα και στον Θέμη.🙏🌹💕

Αγαπητέ Δήμαρχε να είσαι σιδερένιος. Περαστικά σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: