Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Θέμα χρόνου οι νέοι διοικητές των Νοσοκομείων της Στερεάς...

Η μοιρασιά των θέσεων των διοικητών των νοσοκομείων φαίνεται πως έγινε μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και είναι θέμα χρόνου η ανακοίνωση των ονομάτων των νέων διοικητών, -η θητεία των περισσοτέρων έληξε πριν λίγο καιρό.
Σύμφωνα με τις δημοσιογραφικές πληροφορίες του lamiastar.gr στο νοσοκομείο Λαμίας θεωρείται βέβαιη η απομάκρυνση του Π.Κουτσοπίνη (ιατρού και στελέχους της ΔΗΜΑΡ) και αναμένεται η αντικατάστασή του από πρόσωπο πιθανά προερχόμενο από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ. Ακούστηκε το όνομα του πρώην προέδρου του ΤΕΕ Αν.Στερεάς Στ.Ζαχαρόπουλου χωρίς ωστόσο σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες να έχει ακόμη κλειδώσει. Ο νυν διοικητής του νοσοκομείου Λιβαδειάς Κ.Γκιζίμης μετά την αλλαγή της εγκυκλίου που δεν βάζει πλέον κώλυμα εντοπιότητας, φαίνεται πως επιθυμεί να παραμείνει στην ίδια θέση, χωρίς να αποκλείεται η μετακίνησή του στην Λαμία. Για το νοσοκομείο Άμφισσας η θέση μετά την λήξη της θητείας της νυν διοικήτριας σύμφωνα με τις πληροφορίες θα δοθεί επίσης σε γυναίκα, από την Φθιώτιδα και τον χώρο της ΝΔ που έχει διατελέσει σε αυτοδιοικητικές θέσεις στο παρελθόν. Στο Καρπενήσι όπου η θέση του διοικητή έχει χηρέψει εδώ και καιρό, δεν υπάρχει όνομα που να θεωρείται δεδομένη η τοποθέτησή του, αλλά οι πληροφορίες λένε ότι στην μοιρασιά η ΝΔ θα τοποθετήσει δικό της στέλεχος εκεί. Πηγή http://www.lamiastar.gr/index.php/topika-nea/sterea/32764-nd-kai-pasok-oloklirosan-tin-moirasia-ton-dioikiton-ton-nosokomeion-thema-xronou-oi-neoi-dioikites-tis-stereas

Δεν υπάρχουν σχόλια: