"Οι απάτες των επιδοτήσεων διαλύουν
την ελληνική γεωργία"
5 Φεβρουαρίου 2013
Για "οργανωμένο κομματικό σύστημα που ελέγχει το Υπουργείο
Γεωργίας" μίλησε ο Σπύρος Καχριμάνης, Πρόεδρος του
Κέντρου Αγροτικής Επιχειρηματικότητας στην εκπομπή ΣΚΑΙ ΤΩΡΑ και στην
δημοσιογράφο Πόπη Τσαπανίδου. "Το σημερινό σύστημα είναι εναντίον
της παραγωγικότητας" τόνισε, αφού φροντίζει, ώστε το 80%
των επιδοτήσεων να διανέμεται σε λιγότερο από το 20% των
γεωργών.
Ταυτόχρονα, προειδοποίησε πως ο γεωργικός τομέας οδηγείται σε πλήρη
κατάρρευση και ο μόνος δρόμος για την αναστροφή είναι η άμεση
αποκατάσταση της νομιμότητας, ο έλεγχος όσων καταχράστηκαν
και εξακολουθούν να καταχρώνται επιδοτήσεις και oστρατηγικός σχεδιασμός με
μετρήσιμους στόχους και αποτελέσματα.
Τέλος επεσήμανε πως με έξυπνες κινήσεις μπορεί να γίνει ένα γρήγορο start
up της γεωργικής οικονομίας και με αιχμή τα οπωροκηπευτικά, η χώρα
μπορεί να δει βελτίωση του ισοζυγίου πολλών δις ευρώ, μέσα σε ένα μόνο χρόνο.
* Ο Σπύρος Καχριμάνης είναι Πρόεδρος του Κέντρου Αγροτικής
Επιχειρηματικότητας και συγγραφέας του βιβλίου ΓΟΝΙΜΗ ΧΩΡΑ-ΑΓΟΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ απο
τις εκδόσεις Παπασωτηρίου. http://www.agripolicy.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου