Τόνωση της διαφημιστικής αγοράς από τη διαφημιστική δαπάνη του Δημοσίου, αναμένεται στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα, εν όψει και της επικείμενης εκλογικής αναμέτρησης για την τοπική αυτοδιοίκηση. Ηδη η κυβέρνηση έδωσε το πράσινο φως για την απελευθέρωση των διαφημιστικών κονδυλίων, μετά τη βελτίωση που εμφανίστηκε στα δημόσια έσοδα, το τελευταίο διάστημα, δίνοντας μια ανάσα στα ΜΜΕ, σε μια δύσκολη περίοδο.
Στο πρώτο 6μηνο του 2010, η διαφημιστική δαπάνη του Δημοσίου διαμορφώθηκε στα 25,7 εκατ. ευρώ, με το μεγαλύτερο μερίδιο να πηγαίνει στις εφημερίδες και την τηλεόραση.
Στο πρώτο 6μηνο του 2010, η διαφημιστική δαπάνη του Δημοσίου διαμορφώθηκε στα 25,7 εκατ. ευρώ, με το μεγαλύτερο μερίδιο να πηγαίνει στις εφημερίδες και την τηλεόραση.
Πηγή www.naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου