Σε παραγωγική
λειτουργία τέθηκε τη Δευτέρα η πλατφόρμα myKtimatologioLive, μέσω της οποίας οι
πολίτες και οι επαγγελματίες (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί) μπορούν να
εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης για θέματα γενικής και
εξειδικευμένης πληροφόρησης σχετικά με τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες των
ακινήτων τους που σχετίζονται με το Κτηματολόγιο.
Με τον τρόπο αυτό
επιτυγχάνεται μείωση των φυσικών επισκέψεων αρχικά στα κεντρικά και σταδιακά
στα περιφερειακά γραφεία του Κτηματολογίου, βελτιστοποίηση της αξιοποίησης του
προσωπικού και εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για τους συναλλασσόμενους.
Το ραντεβού
επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο σε μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 15
επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λάβει
δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες
πριν από αυτό.
Δίνεται, τέλος, η
δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού. Στην
έναρξη της βιντεοκλήσης, η ταυτοπροσωπία ελέγχεται από τον υπάλληλο με επίδειξη
του ταυτοποιητικού εγγράφου από πλευράς του πολίτη, και εν συνεχεία ο υπάλληλος
εξυπηρετεί το αίτημα για το οποίο ορίστηκε το ραντεβού.
Η πληροφόρηση
δύναται να παρέχεται σε δύο επίπεδα.
Σε πρώτο επίπεδο
παρέχονται γενικές πληροφορίες και κατευθύνσεις από προσωπικό του φορέα με
εμπειρία στον τομέα της διοικητικής πληροφόρησης. Στην περίπτωση που ο
υπάλληλος διαγνώσει την ανάγκη διαβίβασης του αιτήματος σε εξειδικευμένο
προσωπικό, όπως στις περιπτώσεις που ζητούνται πληροφορίες για ζητήματα νομικής
ή/και τεχνικής φύσης, η πληροφόρηση δίνεται σε δεύτερο επίπεδο μέσω ελεγχόμενων
ραντεβού που κλείνει ο υπάλληλος, εκ μέρους του συναλλασσόμενου, με το
αντίστοιχα εξειδικευμένο στέλεχος του φορέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου